Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
25-11-2019 11:53
Tot maart 2020 dan maar.

Lijkt me een voorzichtig optimistische schatting, maar wie weet.
Wat heb je nóu weer gedaan, Shifty? :roll: :bye:

Overigens wordt hier ook nagepraat over pijlers, die door lezers geblokkeerd zijn, toch? Waarom zou je dan niet de Leesook mogen noemen? (die ik helaas niet kán blokkeren)
Later is nu
Dreamer schreef:
25-11-2019 12:04
Wat heb je nóu weer gedaan, Shifty? :roll: :bye:

Overigens wordt hier ook nagepraat over pijlers, die door lezers geblokkeerd zijn, toch? Waarom zou je dan niet de Leesook mogen noemen? (die ik helaas niet kán blokkeren)
Shifty refereert aan de ophanden zijnde update van het forum, die volgens de CM slechts enkele minuten zal duren (maar wij weten wel beter :hihi: )
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2019 09:31
Mag ik, nu het nog kan, van deze gelegenheid gebruik maken iedereen een gezegende kerst te wensen, en een voorspoedig nieuwjaar?
Iedereen net een Kerstavatar.. ál die moeite voor niets :'-(
Later is nu
dat dus :biggrin:
Ja, ik ben speciaal vanwege Shifty maar even naar het CM topic gegaan en zag het al.

Gelukkig doen ze dit op een doordeweeksewerkdag. Stel dat je in het weekend geen forum hebt @(
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2019 12:05
Shifty refereert aan de ophanden zijnde update van het forum, die volgens de CM slechts enkele minuten zal duren (maar wij weten wel beter :hihi: )

Oh spannend weer! :bye:
Niq schreef:
25-11-2019 10:56
Voor hen die een hekel aan de Lees ook hebben en hem hebben geblokkeerd?

Er is altijd wel iets wat niet leuk is.
Oei, gaan ze weer updaten? Dat wordt wat...
Life is short. Eat dessert first.
Dreamer schreef:
25-11-2019 12:09
Ja, ik ben speciaal vanwege Shifty maar even naar het CM topic gegaan en zag het al.

Gelukkig doen ze dit op een doordeweeksewerkdag. Stel dat je in het weekend geen forum hebt @(
Dan stap ik er uit.
Dreamer schreef:
25-11-2019 12:04

Ja dat verkrachtingstopic bijvoorbeeld. Ik wilde er niks over lezen dus heb hier pagina's moeten skippen.
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2019 12:13
Dan stap ik er uit.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SHIFTY schreef:
25-11-2019 11:55
Lijkt me een voorzichtig optimistische schatting, maar wie weet.

Ik schat zo rond de kroning van prinses Amalia.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2019 12:13
Dan stap ik er uit.

*eruit
Glijvocht..? (O) (O) @(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
25-11-2019 13:11
Glijvocht..? (O) (O) @(
Ja ieuw ik wil nav die ranzige titel niet eens het topic openen :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
Glijvocht..? (O) (O) @(

Afbeelding
Later is nu
Oudblond schreef:
Glijvocht..? (O) (O) @(

Zo jammer dat je geen topictitels kunt blokkeren. Ik ben een beetje misselijk.
charlottew88 schreef:
25-11-2019 13:13
Ja ieuw ik wil nav die ranzige titel niet eens het topic openen :sick:

Doe maar niet. Het wordt nog erger.
RikM schreef:
25-11-2019 13:15
Doe maar niet. Het wordt nog erger.
Bedankt voor de waarschuwing.
Het is vast toeval, dat er deze week een campagne gestart wordt die slachtoffers van seksueel geweld aanspoort om sneller hulp te zoeken?

https://nos.nl/artikel/2311941-campagne ... oeken.html

Mensen die tegen hun wil seks hebben gehad moeten zo snel mogelijk professionele hulp zoeken, maar doen dat vaak niet. Het ministerie van Justitie en Veiligheid begint vandaag een campagne om slachtoffers te motiveren tot het zoeken van hulp.
Net slaat de aardlekschakelaar er uit en is de stop zo heet dat ik mijn vingers heb verbrand. Allemaal naliet relevant, maar de stop was opengebroken en daar kwam poeder uit. Kan dat poeder kwaad?
Dreamer schreef:
25-11-2019 12:07
Iedereen net een Kerstavatar.. ál die moeite voor niets :'-(
Of het kan straks niet meer. Zo ging het vorig jaar ook! o_o
Sudrì schreef:
25-11-2019 13:32
Net slaat de aardlekschakelaar er uit en is de stop zo heet dat ik mijn vingers heb verbrand. Allemaal naliet relevant, maar de stop was opengebroken en daar kwam poeder uit. Kan dat poeder kwaad?
Je wil het wel gelijk opruimen, het is een zout en het kan dus bijten in plastic of rubber. opruimen met nat doekje, niet opzuigen want dan kun je je stofzuigerzak stuk maken en dan moet je die weer opruimen.
Ook al is het een zout moet je het nog steeds niet in de soep mikken want je kunt het niet eten.
florence13 schreef:
25-11-2019 14:14
Je wil het wel gelijk opruimen, het is een zout en het kan dus bijten in plastic of rubber. opruimen met nat doekje, niet opzuigen want dan kun je je stofzuigerzak stuk maken en dan moet je die weer opruimen.
Ook al is het een zout moet je het nog steeds niet in de soep mikken want je kunt het niet eten.
Ah bedankt. Wel al opgezogen, want lag op de vloerbedekking op de trap. Zal de zak voor de zekerheid vervangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven