Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
10-12-2019 17:29
Ik vind knakworst uit blik die overigens niet knakken niet lekker. Knakworsten van de slager of uit de koeling bij de supermarkt wel.
Die knakworsten uit de koelvitrine van de Lidl vind ik erg lekker.
RikM schreef:
10-12-2019 16:39
Ik vertrouw jullie voor geen meter. Straks ga ik mijn visite heel hip knakworstjes in bladerdeeg voorschotelen en dan sta ik compleet voor lul.
Voor je visite kan je altijd dit neer zetten met kerst. Krijg je een hoge score mee!
Afbeelding
Star² schreef:
10-12-2019 09:59
Ja! Zelfs vogels buiten kan je uitzetten met deze.
Interessant. Ik heb met mijn noise-cancelling koptelefoon juist het gevoel dat ik de buren beter hoor dan zonder. 😕
coolpack2 schreef:
10-12-2019 17:41
Interessant. Ik heb met mijn noise-cancelling koptelefoon juist het gevoel dat ik de buren beter hoor dan zonder. 😕
Heb je de noise-cancelling functie ook aanstaan? Mss een domme vraag, maar ik heb drie mogelijkheden op mijn hoofdtelefoon en het was ook even zoeken hoe je precies die functie moest aanzetten.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
10-12-2019 17:47
Heb je de noise-cancelling functie ook aanstaan? Mss een domme vraag, maar ik heb drie mogelijkheden op mijn hoofdtelefoon en het was ook even zoeken hoe je precies die functie moest aanzetten.
Dan hoor je een soort ruisgeluid, toch?
coolpack2 schreef:
10-12-2019 18:26
Dat is je eigen bloed.
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2019 17:22
Hee, je schreeuwt niet meer :D

Yup :biggrin:

Ik ben beschaafd geworden.
coolpack2 schreef:
Ik hoor geen ruisgeluid bij de noise-cancelling functie. Zou het kunnen dat je Ambient sound op hebt staan?

Welke hoofdtelefoon heb je?
RikM schreef:
10-12-2019 16:32
Mwah. Het is allebei afvalvlees.
Yep. Toen ik in mijn jeugd een bijbaantje had bij de slager gingen alle restjes van het vlees en de vleeswaren (behalve de salami met look) door het halfom gehakt.
prada schreef:
10-12-2019 18:50
Yep. Toen ik in mijn jeugd een bijbaantje had bij de slager gingen alle restjes van het vlees en de vleeswaren (behalve de salami met look) door het halfom gehakt.
En terecht. Als je dan toch zo nodig dooie beesten wil eten is het een beetje zonde om de helft weg te gooien niewaar.
coolpack2 schreef:
Nee, dacht ik eerst ook, maar dan staat ie nog niet goed aan. Bij mijne tenminste.
Star² schreef:
10-12-2019 18:56
Nee, dacht ik eerst ook, maar dan staat ie nog niet goed aan. Bij mijne tenminste.
Ik hoor gewoon mijn gehoorbeschadigingen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2019 18:52
En terecht. Als je dan toch zo nodig dooie beesten wil eten is het een beetje zonde om de helft weg te gooien niewaar.
Eens.
Sudrì schreef:
10-12-2019 18:57
Ik hoor gewoon mijn gehoorbeschadigingen :proud:
Ik ook helaas. Lichte rare snerpende ruis.
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2019 18:52
Bij levende is het wel een optie?
doornroosje9 schreef:
10-12-2019 18:31
Ik hoor geen ruisgeluid bij de noise-cancelling functie. Zou het kunnen dat je Ambient sound op hebt staan?

Welke hoofdtelefoon heb je?
De Sony MDR-ZX750BN. Zal de handleiding nog maar eens opsnorren. Misschien staat-ie inderdaad nog niet goed aan.
Star² schreef:
10-12-2019 17:06
Nailed it.

Afbeelding
:rofl:

Blijft leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie net een reclame van Anderzorg, en die is echt te erg. Nouschi, mocht je daar verzekerd zijn, zeg op en stap over naar een ander!

Het begint met 'Leven' en dan zetten ze daar 'genieter' achter. 'Levengenieter'. En het eindigt met 'Anderzorg zorgt voor #deleven'.
De leven! Waarom :O :'(
coolpack2 schreef:
10-12-2019 19:09
De Sony MDR-ZX750BN. Zal de handleiding nog maar eens opsnorren. Misschien staat-ie inderdaad nog niet goed aan.
Heb je links ook twee knoppen? Eén aan en uit knop en eentje waar nc/ambient bij staat?
relaties/in-telefoon-partner-kijken/lis ... #p30719863

Het was er weer tijd voor blijkbaar.
Marana schreef:
10-12-2019 20:47
Ik zie net een reclame van Anderzorg, en die is echt te erg. Nouschi, mocht je daar verzekerd zijn, zeg op en stap over naar een ander!

Het begint met 'Leven' en dan zetten ze daar 'genieter' achter. 'Levengenieter'. En het eindigt met 'Anderzorg zorgt voor #deleven'.
De leven! Waarom :O :'(
Ik vind het wel leuk juist :P
Malinois schreef:
10-12-2019 21:16
Ik vind het wel leuk juist :P

Neeeee! O_O
PoesinBoots schreef:
10-12-2019 21:03
relaties/in-telefoon-partner-kijken/lis ... #p30719863

Het was er weer tijd voor blijkbaar.
In een van d lees ooks staat dat dat heel normaal is om te doen.
Marana schreef:
10-12-2019 21:19
Neeeee! O_O
Is de titel van een liedje, dus dichterlijke vrijheid en dan mag het. Is gebruikt voor die reclame
Sudrì schreef:
10-12-2019 21:19
In een van d lees ooks staat dat dat heel normaal is om te doen.

Top.

Ik ben blijkbaar een trol omdat ik geen uitgekauwde topics wil overdoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven