Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 11 december 2019 om 10:06
Ja, dat.Maud*de*Braose schreef: ↑11-12-2019 10:04Hmmmm. Dat vind ik toch anders denk ik, ik kan met niet voorstellen dat jij dat doet op een ongelijkwaardige manier. Maar meer vanuit meeleven.

woensdag 11 december 2019 om 10:08
woensdag 11 december 2019 om 10:08
Ik kots met je mee. Net als wanneer weer eens “je moet het gesprek aangaan” wordt gebruikt terwijl ze net daarvoor de buren verrot hebben gescholden. Of “wat naar voor je vrouw” als de TO een aanbieding is misgelopen. Of “wat dapper van je” als iemand naar de huisarts is gegaan omdat haar voet erbij bungelt.
Allemaal zogenaamde empathie. Brrrr.

woensdag 11 december 2019 om 10:34
Waarom is dat dan toch anders als een ander het ook doet uit meeleven?Maud*de*Braose schreef: ↑11-12-2019 10:04Hmmmm. Dat vind ik toch anders denk ik, ik kan met niet voorstellen dat jij dat doet op een ongelijkwaardige manier. Maar meer vanuit meeleven.
Waarschijnlijk omdat je Elfje kent en haar graag mag.
Raar dan toch hoe dat eigenlijk gaat.

woensdag 11 december 2019 om 10:40
Voor Solomio, waarom vind jij het prettig goed dat sommigen jou met die 3 letterige naam aanspreken?
Ik zat ooit op een ander forum waar er 2 waren die mij af en toe met mijn echte naam aanspraken. Ik was daar echt niet van gediend.
Zeker niet omdat ik wist waarom ze het deden. Even goed tot je door willen dringen.
Dat is bij jou niet het geval, maar vraag me dus wel af of je dat echt prettig vindt en zo ja waarom dan.
Ik zat ooit op een ander forum waar er 2 waren die mij af en toe met mijn echte naam aanspraken. Ik was daar echt niet van gediend.
Zeker niet omdat ik wist waarom ze het deden. Even goed tot je door willen dringen.
Dat is bij jou niet het geval, maar vraag me dus wel af of je dat echt prettig vindt en zo ja waarom dan.

woensdag 11 december 2019 om 10:49
woensdag 11 december 2019 om 10:57
Tja, ik geloof dat alleen Yette en Broekrok dat nog doen en die heb ik onder de negeer.Niq schreef: ↑11-12-2019 10:40Voor Solomio, waarom vind jij het prettig goed dat sommigen jou met die 3 letterige naam aanspreken?
Dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning