Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 28 december 2019 om 13:10
Dat heb ik nou ook. Misschien vanwege de Trumps in de wereld ontstaat het beeld/vooroordeel dat mensen met een zwakzinnig wereldbeeld doorgaans mannen zijn of zo?

zaterdag 28 december 2019 om 16:43

zaterdag 28 december 2019 om 16:43
Ik ook.

zaterdag 28 december 2019 om 16:48
2 levenden geretourneerd

zaterdag 28 december 2019 om 16:48
Dan moet ik 2 hele grote kuilen graven.

zaterdag 28 december 2019 om 16:49
Klinkt fijn, Maud!Maud*de*Braose schreef: ↑28-12-2019 16:46Wat was het vanmorgen toch heerlijk buiten. En de meest glorieus gekleurde lucht gezien. Genoten!

zaterdag 28 december 2019 om 16:50
Die is niet gek.

zaterdag 28 december 2019 om 17:05
Oo daar hou ik zo van.Maud*de*Braose schreef: ↑28-12-2019 17:03Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond het mooi.
Ik herlees nu een boek over de Plantagenets. Interessante tijden, maar wel gevaarlijk![]()
Geen bijzonderheden
zaterdag 28 december 2019 om 17:09
De meeste machthebbers zijn mannen, met of zonder zwakzinnig wereldbeeld. Het hebben van een zwakzinnig wereldbeeld op zich is niet gendergebonden.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

zaterdag 28 december 2019 om 17:12
Ja, ik was vanmiddag even op eigen risico buiten en naast de vuurwerklucht zo af en toe was het heerlijk buiten. Rondje extra gefietst.Maud*de*Braose schreef: ↑28-12-2019 16:46Wat was het vanmorgen toch heerlijk buiten. En de meest glorieus gekleurde lucht gezien. Genoten!