Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Caramel is lekker, maar dat toegevoegde zeezout, daar snap ik helemaal niks van. Ik snap wel weer dat ze die reep heeft weggegooid.
Murrmurr schreef:
27-02-2020 20:52
Oh dan is die er nog gewoon! Ik bedoelde met die WoW avatar, ik dacht dat het een jongere man was.
Nee joh, die loopt al tegen de 50 volgens mij.
Solomio schreef:
27-02-2020 20:32
Ik stalk ook iedereen online, maar daar merken ze verder niks van.
Je moet er dus alleen niet openlijk voor uitkomen.
Sorry, te eerlijk.
Gloeiende gloeiende! :swear: :thunder:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 19:22
Leuk.
Ik zit met Itsme nog in een appgroep.
ah gezellig!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zie dat iemand Noes al heeft overgenomen
Vermoedelijk iemand met mood swings... Maar ik ken niemand van de zwangertpijler
Murrmurr schreef:
27-02-2020 21:12
Ik zie dat iemand Noes al heeft overgenomen

Neh. Voetbal doet dat met haar.
Tip voor mensen die van Broadchurch e.d. houden. Deadwater Fell, op npostartplus.
prada schreef:
27-02-2020 20:56
Ik denk zomaar dat er een dijk van een hint in zijn nick staat. Tenzij hij een bijzondere band met het cijfer 6 heeft uiteraard, dat kan natuurlijk ook.
Marana schreef:
27-02-2020 20:53
Caramel is lekker, maar dat toegevoegde zeezout, daar snap ik helemaal niks van. Ik snap wel weer dat ze die reep heeft weggegooid.
Zo mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
-Red- schreef:
27-02-2020 21:27
Ik denk zomaar dat er een dijk van een hint in zijn nick staat. Tenzij hij een bijzondere band met het cijfer 6 heeft uiteraard, dat kan natuurlijk ook.
:rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
-Red- schreef:
Ik dacht het nummer van het Beest maar dan heb ik er een extra 6 bijgedacht. Paste wel bij een avatar met iets van vuur of zo. Maar ik zat dus weer in m'n eigen fantasiewereld.
prada schreef:
27-02-2020 20:56

Of al over inmiddels.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
-Red- schreef:

Oja, dat dus. :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
27-02-2020 21:39
Oja, dat dus. :proud:
Dit was de 666e reactie. Toeval? :sarcastic:
https://youtu.be/BgqvBrCSgYI
Murrmurr schreef:
27-02-2020 21:40
Dit was de 666e reactie. Toeval? :sarcastic:

Afbeelding
Thordis, is je schuilkelder klaar om in gebruik te worden genomen? Want het komt wel erg dichtbij nu....
Zo, onze eerste Corona-patiënt is binnen.
Kan maar weer gebeurd zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja, in Tilburg las ik net.
Phineas schreef:
27-02-2020 21:43
Thordis, is je schuilkelder klaar om in gebruik te worden genomen? Want het komt wel erg dichtbij nu....

Misschien moeten we onze locatie vanaf nu correleren aan het eerste Nederlandse corona-geval? ;-D
vrijenblij20220 schreef:
27-02-2020 21:44
Ja, in Tilburg las ik net.
Nou, daar heb ik gelukkig ff niks te zoeken.

David Dunning
Coerage schreef:
27-02-2020 21:45
Misschien moeten we onze locatie vanaf nu correleren aan het eerste Nederlandse corona-geval? ;-D
127,3 km volgens een routeplanner.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven