Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 februari 2020 om 20:20
Heb jij daar een foto van? Daar moet ik dan ook op staan...PoesinBoots schreef: ↑27-02-2020 12:37En vergeet de koelkast van Roosje niet!
Ik vond laatst trouwens ook nog een foto van een meet. De biosmeet. Was met een vrouw of 20.
Ik kende ze allemaal nog.

donderdag 27 februari 2020 om 20:23
streepjesdekbed schreef: ↑27-02-2020 20:20Heb jij daar een foto van? Daar moet ik dan ook op staan...![]()
Oh echt?
Er was geen streepjesdekbed bij toen. Doe je me pb?

donderdag 27 februari 2020 om 20:27
Nee ik heette toen anders. Je hebt PB!

donderdag 27 februari 2020 om 20:28
Iew
donderdag 27 februari 2020 om 20:28
Dat is hoe jij/ jullie er tegenaan kijken. Ik zie dat heel anders.
Ik had gewoon anoniem verder kunnen posten, maar ik noem gewoon mijn naam, want ik vind nog steeds dat ik niets verkeerd heb gedaan. Ja, ik hou van zoektochten: Zo vind ik het leuk nav een krantenartikel om een hekje terug te vinden tussen de USA en Canada dat open blijft om golfers tegemoet te komen. Daar kan ik dan zomaar een paar uur mee bezig zijn.
En zo zijn er meer dingen die ik uitzoek.

donderdag 27 februari 2020 om 20:31
Zij zei paar pagina's teruglezen en daar stond dat een of andere gast mensen hun privéadressen probeerde te achterhalen.streepjesdekbed schreef: ↑27-02-2020 20:30Ja? Is het iew als twee mensen er nu achter komen dat ze jaren geleden eens bij een zelfde bijeenkomst zijn geweest en dus even willen weten wie die ander dan precies is? Oh wow.

donderdag 27 februari 2020 om 20:31
Ik denk dat ik jou wel een beetje snap. Ik vind pluizen ook leuk. Zo had ik na een aantal meets in korte tijd een lijstje gemaakt met de nicknames hier en de namen IRL omdat ik de weg dreigde kwijt te raken en op FB mensen voor iemand anders van het forum aan zag dan ze waren. Dat is toen eh... nogal een relletje geworden za'k maar zeggen.unicorn13 schreef: ↑27-02-2020 20:28Dat is hoe jij/ jullie er tegenaan kijken. Ik zie dat heel anders.
Ik had gewoon anoniem verder kunnen posten, maar ik noem gewoon mijn naam, want ik vind nog steeds dat ik niets verkeerd heb gedaan. Ja, ik hou van zoektochten: Zo vind ik het leuk nav een krantenartikel om een hekje terug te vinden tussen de USA en Canada dat open blijft om golfers tegemoet te komen. Daar kan ik dan zomaar een paar uur mee bezig zijn.

donderdag 27 februari 2020 om 20:32
Iew

donderdag 27 februari 2020 om 20:32
Ik stalk ook iedereen online, maar daar merken ze verder niks van.unicorn13 schreef: ↑27-02-2020 20:28Dat is hoe jij/ jullie er tegenaan kijken. Ik zie dat heel anders.
Je moet er dus alleen niet openlijk voor uitkomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 februari 2020 om 20:33
donderdag 27 februari 2020 om 20:45
Dat snap ik dus echt niet.streepjesdekbed schreef: ↑27-02-2020 20:31Ik denk dat ik jou wel een beetje snap. Ik vind pluizen ook leuk. Zo had ik na een aantal meets in korte tijd een lijstje gemaakt met de nicknames hier en de namen IRL omdat ik de weg dreigde kwijt te raken en op FB mensen voor iemand anders van het forum aan zag dan ze waren. Dat is toen eh... nogal een relletje geworden za'k maar zeggen.
Ja ik weet: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Maar als je iemand (nog) niet vertrouwt dan nodig je zo'n iemand toch niet uit en zo jawel dan accepteer je dat die persoon op zijn of haar eigen wijze omgaat met de informatie die jij zelf verstrekt.

donderdag 27 februari 2020 om 20:50
Bedoel je man? Dan denk ik dat je Hans bedoelt. Die schrijft nog steeds op het 'autisme, wie ook?' topic. Of bedoel je echt een jongen? Want dan is dat iemand anders.

donderdag 27 februari 2020 om 20:51