Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
unicorn13 schreef:
27-02-2020 20:02
Wel grappig dat na jaren ik nog steeds besproken word.

En hoe.
Ik zou er in dit geval niet trots op zijn..
Zijn het weer de Incrowdweken?

Vertel wat is het verhaal van Harry? Iets in de #metoo sferen? Iets met Viool? Ik heb geen zin om te Googlen
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 12:37
En vergeet de koelkast van Roosje niet!

Ik vond laatst trouwens ook nog een foto van een meet. De biosmeet. Was met een vrouw of 20.
Ik kende ze allemaal nog.
Heb jij daar een foto van? Daar moet ik dan ook op staan... :-)
Het is potjandorie lachen om en niet lachen met. Het is hier toch geen Samson en Gert!

Ik vond de begintijden van het internet fijn.
streepjesdekbed schreef:
27-02-2020 20:20
Heb jij daar een foto van? Daar moet ik dan ook op staan... :-)

Oh echt?
Er was geen streepjesdekbed bij toen. Doe je me pb?
Murrmurr schreef:
27-02-2020 20:20
Zijn het weer de Incrowdweken?

Vertel wat is het verhaal van Harry? Iets in de #metoo sferen? Iets met Viool? Ik heb geen zin om te Googlen

Even 2 of 3 pagina's hier terug lezen
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 20:23
Oh echt?
Nee ik heette toen anders. Je hebt PB!
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 20:23
Oh echt?
Iew
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 20:16
En hoe.
Ik zou er in dit geval niet trots op zijn..
Dat is hoe jij/ jullie er tegenaan kijken. Ik zie dat heel anders.

Ik had gewoon anoniem verder kunnen posten, maar ik noem gewoon mijn naam, want ik vind nog steeds dat ik niets verkeerd heb gedaan. Ja, ik hou van zoektochten: Zo vind ik het leuk nav een krantenartikel om een hekje terug te vinden tussen de USA en Canada dat open blijft om golfers tegemoet te komen. Daar kan ik dan zomaar een paar uur mee bezig zijn.

En zo zijn er meer dingen die ik uitzoek.
Murrmurr schreef:
27-02-2020 20:28
Iew

Ja? Is het iew als twee mensen er nu achter komen dat ze jaren geleden eens bij een zelfde bijeenkomst zijn geweest en dus even willen weten wie die ander dan precies is? Oh wow.
streepjesdekbed schreef:
27-02-2020 20:30
Ja? Is het iew als twee mensen er nu achter komen dat ze jaren geleden eens bij een zelfde bijeenkomst zijn geweest en dus even willen weten wie die ander dan precies is? Oh wow.
Zij zei paar pagina's teruglezen en daar stond dat een of andere gast mensen hun privéadressen probeerde te achterhalen.
unicorn13 schreef:

Ik had gewoon anoniem verder kunnen posten, maar ik noem gewoon mijn naam, want ik vind nog steeds dat ik niets verkeerd heb gedaan. Ja, ik hou van zoektochten: Zo vind ik het leuk nav een krantenartikel om een hekje terug te vinden tussen de USA en Canada dat open blijft om golfers tegemoet te komen. Daar kan ik dan zomaar een paar uur mee bezig zijn.

Ik denk dat ik jou wel een beetje snap. Ik vind pluizen ook leuk. Zo had ik na een aantal meets in korte tijd een lijstje gemaakt met de nicknames hier en de namen IRL omdat ik de weg dreigde kwijt te raken en op FB mensen voor iemand anders van het forum aan zag dan ze waren. Dat is toen eh... nogal een relletje geworden za'k maar zeggen.
Oh sorry verkeerde gequote :rofl:
Murrmurr schreef:
27-02-2020 20:31
Zij zei paar pagina's teruglezen en daar stond dat een of andere gast mensen hun privéadressen probeerde te achterhalen.

Dan moet je beter quoten. Denk ik.
PoesinBoots schreef:
27-02-2020 20:24
Even 2 of 3 pagina's hier terug lezen
Iew
Murrmurr schreef:
Oh sorry verkeerde gequote :rofl:

Dus dat.
unicorn13 schreef:

Ik stalk ook iedereen online, maar daar merken ze verder niks van.
Je moet er dus alleen niet openlijk voor uitkomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
streepjesdekbed schreef:
27-02-2020 20:32
Dan moet je beter quoten. Denk ik.
Hard days night... :$
Er gaat me hier toch een bel rinkelen!
streepjesdekbed schreef:
Ik denk dat ik jou wel een beetje snap. Ik vind pluizen ook leuk. Zo had ik na een aantal meets in korte tijd een lijstje gemaakt met de nicknames hier en de namen IRL omdat ik de weg dreigde kwijt te raken en op FB mensen voor iemand anders van het forum aan zag dan ze waren. Dat is toen eh... nogal een relletje geworden za'k maar zeggen.
Dat snap ik dus echt niet.

Ja ik weet: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Maar als je iemand (nog) niet vertrouwt dan nodig je zo'n iemand toch niet uit en zo jawel dan accepteer je dat die persoon op zijn of haar eigen wijze omgaat met de informatie die jij zelf verstrekt.
Niq schreef:
27-02-2020 20:35
Er gaat me hier toch een bel rinkelen!
Niet opnemen.
Nou hier rinkelt helemaal niks. Ik moet binnenkort maar eens wat bijgesprongen worden door deze of gene, ik ben allerlei mensen kwijt blijkbaar.

En stop over chocola. Hier ligt chocola en ik heb er zin in maar ik mag het niet van mezelf. Stom.
Murrmurr schreef:
27-02-2020 19:50
Wat is er eigenlijk met die autistische jongen gebeurd die naar de hoeren ging?

OF IS DAT VIEZE HOND!? :O
Bedoel je man? Dan denk ik dat je Hans bedoelt. Die schrijft nog steeds op het 'autisme, wie ook?' topic. Of bedoel je echt een jongen? Want dan is dat iemand anders.
Ik had voor een vergadering een grote reep chocolonely met zeezout en karamel maar die was nog helemaal over en ik had hem bij mijn baas op kantoor gelegd omdat ik er niet mee om kan gaan en toen ging ik er een week later van pakken en toen had die feeks hem gewoon weggegooid!
Oh dan is die er nog gewoon! Ik bedoelde met die WoW avatar, ik dacht dat het een jongere man was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven