Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het doet nogal wat, dat Corona.
Snap ik ergens wel, maar ik denk wel dat mensen die niet in paniek hoeven te zijn, nu ineens in een soort paniekmodus zitten (dat gehamster, ben in een durp 30 km van een haard geweest, enz. etc.), maar om wat dan precies? Geen idee.
Mijn weerstand kan echt nog wel een stuk beter, pak een hoop mee nog steeds, en ik werk op een school. Daar ga ik morgen, ondanks dat ik niet weet waar iedereen uithing afgelopen week, gewoon weer werken. Als het komt dan komt het en kan ik er ook niet zoveel meer aan doen.
There is always something happening, and it's usually right now
Ik vind het maar een hysterisch gedoe, en ik troost me met de gedachte dat men over drie maanden ongetwijfeld weer een ander onderwerp heeft om hysterisch over te doen.
Grobbekuiken_ schreef:
01-03-2020 17:53
Het doet nogal wat, dat Corona.
Snap ik ergens wel, maar ik denk wel dat mensen die niet in paniek hoeven te zijn, nu ineens in een soort paniekmodus zitten (dat gehamster, ben in een durp 30 km van een haard geweest, enz. etc.), maar om wat dan precies? Geen idee.
Mijn weerstand kan echt nog wel een stuk beter, pak een hoop mee nog steeds, en ik werk op een school. Daar ga ik morgen, ondanks dat ik niet weet waar iedereen uithing afgelopen week, gewoon weer werken. Als het komt dan komt het en kan ik er ook niet zoveel meer aan doen.
Kijk, dat er mensen zijn die zich terecht zorgen maken zal ik niet bestrijden. Mensen die bijv een slecht immuunsysteem hebben door ziekte of medicijnen. Voor hen is het risicovol.
Maar er wordt nu een hoop paniek gecreeerd die veel groter is dan de feiten rechtvaardigen. Het is de builenpest niet.
Coerage schreef:
01-03-2020 12:13
:rofl:
Ik ben zo blij dat tenminste 1 iemand mijn grapje snapte :proud:
Ik snap best dat mensen zenuwachtig worden, het wordt ook nogal gehyped.

Ik las wel een hilarisch artikel in de krant. Over een man, naam vergeten maar ik noem hem Jan: ‘Jan is bang voor Corona en hamstert’ met daaronder een foto, van Jan, met z’n boodschappen. Onderschrift: Jan heeft gehamsterd.

Maar wat was nu het hamsteren? Een pot of 2 groenten, 2 potten bonen, wat knakworsten, smac (?!?!?!??), wat cornflakes en nog wat spul. Was genoeg voor 2 weken zei Jan. Ik dacht al dat Jan wat magere weken tegemoet ging, maar toen bleek het ook nog voor een gezin van 4 personen te zijn :rofl:

Als dat al hamsteren is ben ik een uberhamsteraar zonder dat ik het wist
anoniem_395148 wijzigde dit bericht op 01-03-2020 18:29
1.72% gewijzigd
Th∅rdis schreef:
01-03-2020 18:22

Eerlijk is eerlijk ik had rofl van Courage nodig om het kwartje te laten vallen. Zo subtiel (en tevens vrij briljant) was ie :biggrin:
-Shifty- schreef:
01-03-2020 18:27
Eerlijk is eerlijk ik had rofl van Courage nodig om het kwartje te laten vallen. Zo subtiel (en tevens vrij briljant) was ie :biggrin:
Daarom deed ik nog even m’n best om hem onder de aandacht te brengen :proud:
terecht
PoesinBoots schreef:
01-03-2020 17:45
Wat maakt dat nou uit?
Er zijn ook 3000 relatie topics.
Het maakt iig de vakantiebestemmingtopics een stuk overzichtelijker.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik maak me wel zorgen over de economische gevolgen. En moest hier een grote uitbraak komen, zal ik plaatsen met veel mensen vermijden. Nu is er nog niet veel aan de hand natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Th∅rdis schreef:
De conclusie dat als iemand er niet op reageert dat diegene dan dus het grapje niet snapt is wel een beetje kort door de bocht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Echt, hè
Solomio schreef:
01-03-2020 18:46
De conclusie dat als iemand er niet op reageert dat diegene dan dus het grapje niet snapt is wel een beetje kort door de bocht.
Zo ben ik. Kort door de bocht :)
Solomio schreef:
01-03-2020 18:46

Yep. op de grond rollen van het lachen. Anders ben je dom.
Jongens, dat mag best wat gezelliger.
doornroosje9 schreef:
01-03-2020 18:44
Ik maak me wel zorgen over de economische gevolgen. En moest hier een grote uitbraak komen, zal ik plaatsen met veel mensen vermijden. Nu is er nog niet veel aan de hand natuurlijk.

Ik maak me geen zorgen. Chocolade is uitstekend voor de weerstand.
(en voor de economie)
Th∅rdis schreef:
Welk grapje?
Ohh zuinig doen dan maar...

Moeilijk, moeilijk
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2020 19:38
Welk grapje?
Dat het klopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-03-2020 19:41
Dat het klopt.
Ah.

Nou daar gaat ie dan: :rofl: :rofl: :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2020 19:43
Ah.

Nou daar gaat ie dan: :rofl: :rofl: :rofl:
Jij snap het wel héél goed :whistle:
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2020 19:38
Welk grapje?

het was een klop klop grapje

Afbeelding

Ik maar denken dat jullie dat wel zouden kunnen waarderen
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 01-03-2020 19:47
10.67% gewijzigd
Oh, klopklop, dat had mijn oma altijd.
Is het alweer tijd voor zo'n saroma-topic, over vroeger?
broekrok schreef:
01-03-2020 19:44
Jij snap het wel héél goed :whistle:
Ik ben dan ook echt heel erg intelligent.

Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
01-03-2020 17:58
Ik vind het maar een hysterisch gedoe, en ik troost me met de gedachte dat men over drie maanden ongetwijfeld weer een ander onderwerp heeft om hysterisch over te doen.
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven