Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 maart 2020 om 10:17
Jeetje, goddank.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 2 maart 2020 om 10:26
Gelukkig woon ik alleen.Maud*de*Braose schreef: ↑02-03-2020 10:05Ja, dat denk ik ook. Die mag je dan 14 dagen helemaal niet gebruiken.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 2 maart 2020 om 11:41

maandag 2 maart 2020 om 11:52
Maud*de*Braose schreef: ↑02-03-2020 11:47Hebben jullie dat ook wel eens. Als je heel veel aan je hoofd hebt, teveel eigenlijk, dingen misschien waar je niet zomaar een oplossing voor weet, dat je dan stil valt?
Dat heb ik wel, dan lijk ik wel lamgeslagen, komt er nauwelijks iets uit mijn handen.
Ja
Ik kan slecht prioriteren ook
Ik pak dan liefst een boek en een kop thee en ga wat anders doen (of forum)
Later is nu

maandag 2 maart 2020 om 11:55
Ja, ik zit ook maar te forummen. En heb net thee gedronken. Er is een mooi boek onderweg naar mijn vestiging van de bieb. Jammer dat ik het nog niet heb anders dook ik er gelijk in.
Het komt wel weer goed met mijn gemiep, denk dat ik vandaag maar even rustig aan doe. Morgen weer met nieuwe moed aan de slag.

maandag 2 maart 2020 om 12:07
Ja, dat ga ik doen.doornroosje9 schreef: ↑02-03-2020 12:02Gewoon een dag rust nemen, Maud. Dat kan en mag. En dan ook echt rust nemen en het goed vinden dat je rust neemt. Dus je niet opgejaagd of schuldig gaan voelen. Lekker doen wat je graag doet vandaag.

maandag 2 maart 2020 om 12:13
maandag 2 maart 2020 om 12:17
Mijn ervaring is dat ook al komt er niets uit mijn handen, dat het in mijn hoofd wel doorgaat, waardoor er uiteindelijk toch ergens een oplossing voor gevormd wordt, waarna ik weer verder kan.Maud*de*Braose schreef: ↑02-03-2020 11:47Hebben jullie dat ook wel eens. Als je heel veel aan je hoofd hebt, teveel eigenlijk, dingen misschien waar je niet zomaar een oplossing voor weet, dat je dan stil valt?
Dat heb ik wel, dan lijk ik wel lamgeslagen, komt er nauwelijks iets uit mijn handen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 2 maart 2020 om 12:19
Soms heb ik dat wel onbewust. Dus eigenlijk zou ik echt afleiding moeten zoeken. Liefst buiten, maar het is snertweer. Maar mijn hoofd kan me ook "klem" laten zitten, dan draai ik maar rondjes in mijn gedachten.
Ach ja, soms heb je van die dagen.
maandag 2 maart 2020 om 12:24
Toch, ondanks snertweer, even naar buiten. Stukje wandelen. Frisse lucht door je hoofd.Maud*de*Braose schreef: ↑02-03-2020 12:19Soms heb ik dat wel onbewust. Dus eigenlijk zou ik echt afleiding moeten zoeken. Liefst buiten, maar het is snertweer. Maar mijn hoofd kan me ook "klem" laten zitten, dan draai ik maar rondjes in mijn gedachten.
Ach ja, soms heb je van die dagen.
Geen bijzonderheden