Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 23 februari 2020 om 23:43
Ik vraag het tóch....AeonOfWinter schreef: ↑23-02-2020 23:26Naaaah, dat is Bob! Mijn vroegere verzorg-shetlander![]()
Kreng was dat, koning in ontsnappen.

Serieus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 23 februari 2020 om 23:52
zondag 23 februari 2020 om 23:53
AeonOfWinter schreef: ↑23-02-2020 23:52Heeft er serieus verdomd veel van weg ja! Kan alleen de gebouwtjes niet zo plaatsen met de omgeving waar Bob toen stond.

#ikwisthetentochvragen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 24 februari 2020 om 00:00
maandag 24 februari 2020 om 00:03
Haha, er komen meteen weer allerlei herinneringen naar boven van dat kleine klootzakje. Heb nog ergens een vaag litteken van hem.

Maar goed, hij zou nu 26 zijn denk ik, geen idee of een shet dat haalt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 24 februari 2020 om 00:05
Ja dat kan.AeonOfWinter schreef: ↑24-02-2020 00:03Haha, er komen meteen weer allerlei herinneringen naar boven van dat kleine klootzakje. Heb nog ergens een vaag litteken van hem.![]()
Maar goed, hij zou nu 26 zijn denk ik, geen idee of een shet dat haalt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 24 februari 2020 om 00:09
Betty_Slocombe schreef: ↑23-02-2020 22:43Ik overigens echt. Mijn man, van wie ik verder zielsveel houd, heeft de storende gewoonte alle Nederlandse politieseries te kijken, dus zit ik elke week naar Flikken Maastricht te koekeloeren, waarin Schijf de hoofdrol heeft. De beste vrouw acteert met haar pony en is eigenlijk gewoon altijd boos. Best komisch als je 3 bent, maar ze is een volwassen rechercheur (met een debiel-traumatische achtergrondgeschiedenis in die van ellendig acteerwerk en hysterische plots aan elkaar hangende ellende, maar dat is heel ander verhaal).
OMG. Ik weet door je omschrijving precies wie Angela Schijf is. Spot on!

(ben niet zo goed in acteurs/BN/namen).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

maandag 24 februari 2020 om 07:57
Onder het kopje ‘if trump was a pony’.AeonOfWinter schreef: ↑24-02-2020 00:09Serieus?
Dus dit zou echt ook Bob kunnen zijn?![]()
Thordis waar heb je die foto gevonden?
Dus ik denk niet dat het een Nederlandsche pony is.

maandag 24 februari 2020 om 09:16
Waarom word je daar zo pissig om?
Sommige mensen zien het zo, anderen niet, mag allebei toch?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 24 februari 2020 om 09:31
Thordis, bedankt ik heb het veranderd.
Nee Solomio, dat kun je toch niet anders zien. Een foetus is toch geen kind? Zeg jij dat je een lekker broodje gebakken kuiken hebt gegeten als je een uitsmijter bedoelt? Ik ben meestal niet zo expliciet maar ik vind het in betreffend topic nogal aanmatigend. Een geloofsdingetje zeg maar. En oh, daar is niks mee maar hou dat liever prive. (hoe krijg je toch zo'n streepje boven een letter)
Nee Solomio, dat kun je toch niet anders zien. Een foetus is toch geen kind? Zeg jij dat je een lekker broodje gebakken kuiken hebt gegeten als je een uitsmijter bedoelt? Ik ben meestal niet zo expliciet maar ik vind het in betreffend topic nogal aanmatigend. Een geloofsdingetje zeg maar. En oh, daar is niks mee maar hou dat liever prive. (hoe krijg je toch zo'n streepje boven een letter)