Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Murrmurr schreef:
09-03-2020 19:33
Ik voel me niet lekker maar we moeten thuisblijven als we hoesten en snotteren en dat doe ik niet :( Ik wil alleen maar heel erg slapen en heb spierpijn
Als je serieus bent (weet ik soms niet zeker ;-D ), dan zou ik dus thuisblijven. Ik ben mss te voorzichtig, maar enorme vermoeidheid en spierpijn horen ook bij de symptomen. Niet iedereen hoest en/of krijgt koorts.

Edit: Tenzij je afgelopen dagen gesport hebt of zware fysieke inspanningen gedaan hebt, dan komt het daarvan natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
Ik voel me niet lekker maar we moeten thuisblijven als we hoesten en snotteren en dat doe ik niet :( Ik wil alleen maar heel erg slapen en heb spierpijn
Als je echt niet lekker bent kun je sowieso beter thuisblijven lijkt me.
Het valt me toch wel weer op dat alle emancipatie ten spijt, veel vrouwen toch niet vinden dat de vader een gelijkwaardige ouder is na de scheiding. En dat je dus ook als vrouw best in je recht staat als je de kinderen toe wil eigenen. En dat als moeder natuurlijk geen kinderen hebt gekregen om een omgangsregeling aan te gaan. De mening van de vader en de kinderen is daarbij vrij irrelevant begrijp ik inmiddels.
-Shifty- schreef:
09-03-2020 19:46
Het valt me toch wel weer op dat alle emancipatie ten spijt, veel vrouwen toch niet vinden dat de vader een gelijkwaardige ouder is na de scheiding. En dat je dus ook als vrouw best in je recht staat als je de kinderen toe wil eigenen. En dat als moeder natuurlijk geen kinderen hebt gekregen om een omgangsregeling aan te gaan. De mening van de vader en de kinderen is daarbij vrij irrelevant begrijp ik inmiddels.
Belachelijk. Net alsof je als vader het opeens minder erg vindt als je je kinderen minder ziet.

O ja, moeders kunnen beter voor hun kinderen zorgen zeker? :jump:
doornroosje9 schreef:
09-03-2020 19:39
Als je serieus bent (weet ik soms niet zeker ;-D ), dan zou ik dus thuisblijven. Ik ben mss te voorzichtig, maar enorme vermoeidheid en spierpijn horen ook bij de symptomen. Niet iedereen hoest en/of krijgt koorts.

Edit: Tenzij je afgelopen dagen gesport hebt of zware fysieke inspanningen gedaan hebt, dan komt het daarvan natuurlijk.
Hier in Nederland zijn het juist de verkoudheidssymptomen waar je op verdacht moet zijn, snotneus en hoesten en zo. Maar misschien is dat in Belgie wel anders hoor.
Lady*Voldemort schreef:
09-03-2020 19:49
Hier in Nederland zijn het juist de verkoudheidssymptomen waar je op verdacht moet zijn, snotneus en hoesten en zo. Maar misschien is dat in Belgie wel anders hoor.
Hier koorts, hoesten, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, ademhalingsproblemen en soms diarree. Geen snotneus iig. Maar er zijn ook tal van gevallen geweest met geen of slechts één dag koorts, dus dat kan je wel eens gemist hebben dan.
doornroosje9 schreef:
09-03-2020 19:49
Belachelijk. Net alsof je als vader het opeens minder erg vindt als je je kinderen minder ziet.

O ja, moeders kunnen beter voor hun kinderen zorgen zeker? :jump:

Ja daar komt het dan wel op neer. En het fanatisme waarmee een TO de loopgraven ingejoeld wordt is opvallend. Vooral onder het motto; scheidingen gaan vaak moeizaam dus bij deze het advies om niks te pikken en niks toe te geven en niks te geloven en bereid je er maar vast op voor dat er oren aan genaaid moeten worden. Oh en waarschijnlijk gaat hij vreemd en wil hij daarom van je af.
Murrmurr schreef:
Duurde even voordat ik doorhad dat je niet hoest en snottert....
Ik dacht dat je niet thuis bleef.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
09-03-2020 19:39

Ja wel serieus, en nee sporten moet ik niet aan denken, echt veel geslapen in het weekend en wil nu weer. Probleem is dat ik dan lessen moet laten uitvallen die ik vrij lastig kan laten inhalen, en het gaat wel. Ik voel me niet ziek in de zin van besmettelijk. Plus ik vlieg over een week naar de VS om daar iedereen aan te steken dus zou me een beetje schuldig/nepziek voelen. Ik ga denk ik alleen naaar die lessen en blijf daarvoor en daarna in bed.
Solomio schreef:
09-03-2020 19:54
Duurde even voordat ik doorhad dat je niet hoest en snottert....
Ik dacht dat je niet thuis bleef.
Ik las precies hetzelfde. Na drie keer lezen viel het kwartje.
-Shifty- schreef:
09-03-2020 19:46
Daarom ben ik alleenstaand moeder geworden. Omdat ik vóór de scheiding de vader al geen gelijkwaardige ouder zou vinden.....

David Dunning
doornroosje9 schreef:
09-03-2020 19:54
Hier koorts, hoesten, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, ademhalingsproblemen en soms diarree. Geen snotneus iig. Maar er zijn ook tal van gevallen geweest met geen of slechts één dag koorts, dus dat kan je wel eens gemist hebben dan.
Ik heb alleen spierpijn dus een Coronakwartet ga ik bij lange na niet winnen.
Murrmurr schreef:
09-03-2020 19:55
Ja wel serieus, en nee sporten moet ik niet aan denken, echt veel geslapen in het weekend en wil nu weer. Probleem is dat ik dan lessen moet laten uitvallen die ik vrij lastig kan laten inhalen, en het gaat wel. Ik voel me niet ziek in de zin van besmettelijk. Plus ik vlieg over een week naar de VS om daar iedereen aan te steken dus zou me een beetje schuldig/nepziek voelen. Ik ga denk ik alleen naaar die lessen en blijf daarvoor en daarna in bed.
Ik denk niet dat je besmettelijkheid voelt. ;-)

Niet omdat het Corona zou kunnen zijn hoor, die kans lijkt me niet zo heel groot, maar als je je zo ellendig voelt, blijf dan toch thuis. :hug:
doornroosje9 schreef:
09-03-2020 19:56
Ik las precies hetzelfde. Na drie keer lezen viel het kwartje.
Bij mij na twee keer lezen....... :jump:

David Dunning
Ik lees dat we nu ook al een economische recensie krijgen, komt dat omdat straks al het wc-papier op is? Dan kunnen ze de prijzen toch omhoog doen?
Murrmurr schreef:
09-03-2020 19:56
Ik heb alleen spierpijn dus een Coronakwartet ga ik bij lange na niet winnen.
Lees ff op het Coronatopic (het enige echte).....
Daar word je afgemaakt als ze lezen dat je klachten hebt en überhaupt het forum nog op komt.

David Dunning
Ik heb de afgelopen drie weken als een dolle gehoest en gesnotterd, maar die verkoudheid dateert dus van voor het coronagebeuren. Het wordt nu al rap beter ook. Het enige wat ik mag hopen is dat ze dat morgen op mijn werk ook zo rooskleurig inzien, want ik heb een weekje vakantie gehad en in die periode is de coronapaniek ook behoorlijk toegenomen, en mijn lieve collega's zijn nogal paniekgevoelig.
Murrmurr schreef:
09-03-2020 19:57
Ik lees dat we nu ook al een economische recensie krijgen, komt dat omdat straks al het wc-papier op is? Dan kunnen ze de prijzen toch omhoog doen?
Wie is de recensent?

David Dunning
Oh jee, we mogen geen handenschudden meer van Rutte. Ik dacht al, waarom rijdt er zoveel politie rond hier in Zutphen. Maar die controleren natuurlijk of er niet stiekem ergens handen worden geschud.
Solomio schreef:
09-03-2020 19:59
Lees ff op het Coronatopic (het enige echte).....
Daar word je afgemaakt als ze lezen dat je klachten hebt en überhaupt het forum nog op komt.
Is het hier ook overdraagbaar?!
Lady*Voldemort schreef:
09-03-2020 20:02
Oh jee, we mogen geen handenschudden meer van Rutte. Ik dacht al, waarom rijdt er zoveel politie rond hier in Zutphen. Maar die controleren natuurlijk of er niet stiekem ergens handen worden geschud.
ISLAMISERING VAN DE SAMENLEVING!!!
Murrmurr schreef:
09-03-2020 19:57

Een recensie over het gebrek aan wc-papier?
Oh Solo was sneller
Ik heb goed nieuws, Marnamai gaat niet naar Nederland komen :proud:
Marana schreef:
09-03-2020 20:03
Oh Solo was sneller
Ik wacht nog op EAUSM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven