Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 25 februari 2020 om 11:57
Moeder is ernstig ziek

dinsdag 25 februari 2020 om 12:00
Maud*de*Braose schreef: ↑25-02-2020 11:58Wat naar Elfje. Bovenop al je andere zorgen.![]()
Heel veel sterkte.
Moet ze lang blijven?

dinsdag 25 februari 2020 om 12:32

dinsdag 25 februari 2020 om 12:35
Zojuist mijn opdracht die 1500 woorden moest zijn toch maar ingestuurd voor feedback. Krap 900 woorden zijn het nu. Hopelijk kan ik met de feedback nog een paar honderd woorden erbij verzinnen.
Ik HAAT die studie.
Ik HAAT die studie.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 25 februari 2020 om 12:39
Als je vreemd bent gegaan, bedoel ik. Dat moest er nog bij.
dinsdag 25 februari 2020 om 12:44

dinsdag 25 februari 2020 om 12:55
Ik hoorde laatst een meisje verontwaardigd klagen dat haar vriend nooit haar telefoon checkt.
Hij dacht zeker dat ze het niet waard was om aandacht van andere mannen te krijgen.
Daarom laat ik dat soort dingen liggen, beetje om uit te testen of man wel belangstelling heeft en aan te tonen dat ik een gewild type ben.
Houdt ze scherp.

dinsdag 25 februari 2020 om 12:57
PilarPalabundar schreef: ↑25-02-2020 12:44Dan zou ik het op straat ergens in een prullenbak weggooien, je neemt toch niet het risico dat een overactieve boa je een bon geeft omdat het bij het oud papier had gemoeten.
Verstandig.