Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 28 maart 2020 om 09:12
Maud*de*Braose schreef: ↑28-03-2020 08:59Ik heb de C pijler onder de negeer, dus toch maar even hier. Gisteren lag er een tekening in mijn brievenbus, gemaakt door een kind. Naast de tekening de tekst Stay Strong. Zo'n klein iets, maar zo leuk. Ben er echt een beetje blij van.

zaterdag 28 maart 2020 om 09:12
Wat leuk!Maud*de*Braose schreef: ↑28-03-2020 08:59Ik heb de C pijler onder de negeer, dus toch maar even hier. Gisteren lag er een tekening in mijn brievenbus, gemaakt door een kind. Naast de tekening de tekst Stay Strong. Zo'n klein iets, maar zo leuk. Ben er echt een beetje blij van.
Ik kwam vanmorgen vroeg een soort hinkelbaan tegen, gemaakt met stoepkrijt en duidelijk bedoeld om de tafel van zeven te oefenen. Vond ik ook al zo leuk bedacht.

zaterdag 28 maart 2020 om 09:13
Ik heb het idee dat hij tussen de wollige lappen intellectualisme door steeds meer van zichzelf laat schijnen. Dapper en mooi.Miss_Communicatie schreef: ↑28-03-2020 08:48Wel knap dat ie zo consequent blijft door de jaren heen![]()

zaterdag 28 maart 2020 om 09:15
Ja, spelenderwijs leren. Top idee.Lady*Voldemort schreef: ↑28-03-2020 09:12Wat leuk!
Ik kwam vanmorgen vroeg een soort hinkelbaan tegen, gemaakt met stoepkrijt en duidelijk bedoeld om de tafel van zeven te oefenen. Vond ik ook al zo leuk bedacht.

zaterdag 28 maart 2020 om 11:48
Wat lief.Maud*de*Braose schreef: ↑28-03-2020 08:59Ik heb de C pijler onder de negeer, dus toch maar even hier. Gisteren lag er een tekening in mijn brievenbus, gemaakt door een kind. Naast de tekening de tekst Stay Strong. Zo'n klein iets, maar zo leuk. Ben er echt een beetje blij van.

zaterdag 28 maart 2020 om 15:06
Mijn gezond verstand weet het even niet (te kort slaap en ochtenddienst)
Mijn ouders willen morgen bij man en mij op de koffie komen en ik weet niet of dat verstandig is. Mijn ouders zijn in de 60, krijgen wat gebreken maar niets luchtweg-gerelateerd. Ma en ik werken allebei in de 'vitale' sector. Ik zou ze graag weer eens zien, maar misschien beter om niet te doen?
Mijn ouders willen morgen bij man en mij op de koffie komen en ik weet niet of dat verstandig is. Mijn ouders zijn in de 60, krijgen wat gebreken maar niets luchtweg-gerelateerd. Ma en ik werken allebei in de 'vitale' sector. Ik zou ze graag weer eens zien, maar misschien beter om niet te doen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 28 maart 2020 om 15:09
Nope, absoluut niet doen.AeonOfWinter schreef: ↑28-03-2020 15:06Mijn gezond verstand weet het even niet (te kort slaap en ochtenddienst)
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 28 maart 2020 om 15:09
Gefeliciteerd!!!

zaterdag 28 maart 2020 om 15:10
Gefeliciteerd.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 maart 2020 om 15:14
Feli Dreamer! Maak er toch maar een leuke dag van, op een of andere manier
Aeon, ik zou het niet doen. Waarom kan het niet even wachten? Ik snap dat je elkaar graag even wilt zien, maar dat is nu niet verstandig.
Ik heb mijn personeel gevraagd om dergelijke sociale contacten voorlopig niet te hebben. Heeft jouw werkgever niet zoiets uitgevaardigd?

Aeon, ik zou het niet doen. Waarom kan het niet even wachten? Ik snap dat je elkaar graag even wilt zien, maar dat is nu niet verstandig.
Ik heb mijn personeel gevraagd om dergelijke sociale contacten voorlopig niet te hebben. Heeft jouw werkgever niet zoiets uitgevaardigd?
zaterdag 28 maart 2020 om 15:17
Bedankt allemaal. Was mijn eerste ingeving toch niet overdreven toen ik het bericht kreeg.Marana schreef: ↑28-03-2020 15:14Feli Dreamer! Maak er toch maar een leuke dag van, op een of andere manier![]()
![]()

Dreamer: gefeliciteerd!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zaterdag 28 maart 2020 om 17:19
zaterdag 28 maart 2020 om 17:20
Heb je geen Facebook dan? Verschrikkelijk.PoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 17:19Met de Coronapijler onder de negeer kan ik mezelf een beetje voor de gek houden dat het best meevalt met de rare mensen.

zaterdag 28 maart 2020 om 17:23
Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.
zaterdag 28 maart 2020 om 17:30
O, ik heb het over alle mensen die niet eens één zin zonder fouten kunnen schrijven en een heel sterke mening hebben over hoe dit aangepakt wordt.PoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 17:23Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.

zaterdag 28 maart 2020 om 17:36
doornroosje9 schreef: ↑28-03-2020 17:30O, ik heb het over alle mensen die niet eens één zin zonder fouten kunnen schrijven en een heel sterke mening hebben over hoe dit aangepakt wordt.
Dat lees ik dus nu niet