Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 april 2020 om 20:31
Hoofd. Paard = hoofd.
Wel fijn dat je euh... zeg maar...voorkanten/bovenlichamen euh... vergelijkt.... dank je....
jouw leven is een keuze
donderdag 2 april 2020 om 21:46
ik kan je met alle overtuiging vertellen dat het naturel is.Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 19:37Wetenschappelijk onderzoek, waar die bosbij zo gek op is, zal uit gaan zoeken of je eerder corona krijgt van paprika of naturel. Ik verdenk zelf wokkels.

donderdag 2 april 2020 om 21:52
Als je het niet erg vindt, moet ik dat eerst bij duizend dubieuze websites gaan controleren. Zomaar de wetenschap geloven terwijl er ook facebook is. Ha! Denk je dat ik gek ben ofzo.
donderdag 2 april 2020 om 21:53
goed punt, dus zoek even op op het internet, en ik weet zeker dat je iemand vindt die stelt dat paprika chips mexicaanse kruiden heeft, en dat de groep die corona de wereld ingestuurd heeft dezelfde groep is als de mexicaanse griep: en zie!!!! een correlatie!!!! Het is allemaal mexico.Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 21:52Als je het niet erg vindt, moet ik dat eerst bij duizend dubieuze websites gaan controleren. Zomaar de wetenschap geloven terwijl er ook facebook is. Ha! Denk je dat ik gek ben ofzo.
(ik dacht: ik geef je even een hint bij je zoektocht)
donderdag 2 april 2020 om 22:23
ik zou het voor je uitrekenen maar ik moet zo aan het werk, ik denk trouwens wel dat de statistische correlatie kleiner is dan met chips. Dus op basale statistiek: chocolademousse: ja, naturel chips: nee
donderdag 2 april 2020 om 22:24
Je vergeet de slagroom mee te nemen in deze berekening.florence13 schreef: ↑02-04-2020 22:23ik zou het voor je uitrekenen maar ik moet zo aan het werk, ik denk trouwens wel dat de statistische correlatie kleiner is dan met chips. Dus op basale statistiek: chocolademousse: ja, naturel chips: nee
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 2 april 2020 om 22:26
Je hebt een pb: de berekening inclusief slagroom, maar dat zet ik natuurlijk niet op een openbaar forum, straks denken mensen dat ik daar dik van word.florence13 schreef: ↑02-04-2020 22:23ik zou het voor je uitrekenen maar ik moet zo aan het werk, ik denk trouwens wel dat de statistische correlatie kleiner is dan met chips. Dus op basale statistiek: chocolademousse: ja, naturel chips: nee
David Dunning
David Dunning
donderdag 2 april 2020 om 22:33
en terug. Ik wil trouwens ook wel chocolademousse bedenk ik nu.
maar op werk, enige die nog bereid is me iets te brengen is de plaatselijk chinees, die sinds de uitbraak erg welwillend is.

donderdag 2 april 2020 om 22:41
Ow. Dan ga ik vast een ademapparaatje claimen. Ben ook nog een dikkertje met astma en diabetes, dus die zal ik hard nodig hebben.
donderdag 2 april 2020 om 22:49
donderdag 2 april 2020 om 22:51
Kudt zeg, ik val echt overal in de risico-groep.florence13 schreef: ↑02-04-2020 22:49rustig aan, hoeveel jaar eet je al naturel chips, is dat minder dan 45 is er niets aan de hand
Ik ga denk ik toch maar een schuilkelder bouwen.
David Dunning
David Dunning

florence13 schreef: ↑02-04-2020 22:49rustig aan, hoeveel jaar eet je al naturel chips, is dat minder dan 45 is er niets aan de hand
Kak.
En bij meer dan 45 jaar?

Thank god, ik denk dat ik de 40 nog niet eens haal.florence13 schreef: ↑02-04-2020 22:49rustig aan, hoeveel jaar eet je al naturel chips, is dat minder dan 45 is er niets aan de hand
donderdag 2 april 2020 om 22:53
potentieel risico
donderdag 2 april 2020 om 22:57
Yas is mijn mattie hè, die mag gratis.

David Dunning
David Dunning