Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 30 maart 2020 om 10:40
Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:25Ik sta iedere avond om acht uur buiten, maar niemand klapt voor ons waswijven![]()

maandag 30 maart 2020 om 11:00
Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:58Wacht nou even tot acht uuhuur. Dan gaat het lied wereldwijd in prumjerre.
O, echt? Nou, dan ben ik er even niet. Mijn tenen staan nog krom van het koningslied.
maandag 30 maart 2020 om 11:01
Wij zaten in de auto toen we het hoorden, die hebben we toch maar even gehouden nogLady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:15Oh verschrikkelijk dat lied. Ik ben al aan mijn veertiende radio toe deze week, want elke keer als dat lied erop komt gooi ik hem reflexmatig het raam uit.

I like being a mess. It's who I am.
maandag 30 maart 2020 om 11:05
Moeten jullie ook beschermende kleding aan trouwens? En een veiligheidsbril op?Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:25Ik sta iedere avond om acht uur buiten, maar niemand klapt voor ons waswijven![]()

maandag 30 maart 2020 om 11:08
Nee. De was van 'verdachte' personen wordt aangeleverd in rode zakken en die laten we gewoon een week staan. En degene die de vuile was uitzoekt draagt sowieso altijd handschoenen en zo.AllyMcBeal schreef: ↑30-03-2020 11:05Moeten jullie ook beschermende kleding aan trouwens? En een veiligheidsbril op?

maandag 30 maart 2020 om 11:23
Luci_Morgenster schreef: ↑30-03-2020 09:21Ali B heeft al een lied gemaakt. Snap echt niet dat er nog eentje moet komen. Ik denk nu al dat die van AliB, Poke en Judeska sowieso de betere is.
En dat is geen compliment.
![]()
![]()

maandag 30 maart 2020 om 11:30
Er zijn ook lokale liedjes-initiatieven.
Ik kreeg vanochtend op mijn plaatselijke FB-pagina een liedje te zien van een 'zang'-duo uit mijn stad dat een Coronalied had gemaakt.
Zo'n crisis haalt echt het slechtste beste in mensen naar boven.
Ik kreeg vanochtend op mijn plaatselijke FB-pagina een liedje te zien van een 'zang'-duo uit mijn stad dat een Coronalied had gemaakt.
Zo'n crisis haalt echt het slechtste beste in mensen naar boven.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 30 maart 2020 om 11:33
Heeft gisteren al een hele tijd online gestaan bij GeenStijl, inclusief tekst.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 10:58Wacht nou even tot acht uuhuur. Dan gaat het lied wereldwijd in prumjerre.
Is ook al helemaal afgemaakt op Twitter en terecht. Tenenkrommende meuk. Hoop vooral dat het om te lachen wordt met alle reacties.
Ik ben team Marga Bult. Die gaat werken in de palliatieve zorg. Die andere 100 zijn aandachtstrekkers.

maandag 30 maart 2020 om 11:58
Al zouden ze maar boodschappen doen of iets veilen van zichzelf in een groep voor de extra aandacht. Of helpen of doneren aan de voedselbank.
Dit is gewoon een totaal zinloos liedje van slechte kwaliteit door een stelletje zelfpijpers. Ze vertellen elkaar dat ze deugen.

maandag 30 maart 2020 om 12:08
Zie ik eruit als iemand die GeenStijl bezoekt?RocketScienceFiction schreef: ↑30-03-2020 11:33Heeft gisteren al een hele tijd online gestaan bij GeenStijl, inclusief tekst.

maandag 30 maart 2020 om 12:12
Geen idee, kennelijk niet. Ik lees op alle soorten sites, ongeacht of ik het eens ben met de vorm of stroming.

maandag 30 maart 2020 om 12:15
Een week broeien, daar wil je niet in de buurt zijn als ze die openmaken.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2020 11:08Nee. De was van 'verdachte' personen wordt aangeleverd in rode zakken en die laten we gewoon een week staan. En degene die de vuile was uitzoekt draagt sowieso altijd handschoenen en zo.

maandag 30 maart 2020 om 12:16
Ja in de eerste plaats voor de zangers denk ikMaud*de*Braose schreef: ↑30-03-2020 12:13Dat liedje, is dat niet bedoeld om geld op te halen voor coronaslachtoffers of mondkapjes? Zoals "Do they know it's Christmas" toentertijd?