Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
30-03-2020 09:32
Ik vind dat soort acties altijd zo opportunistisch. Fijn een portie aandacht en 'kijk mij eens goed doen', maar wat heb je er nou echt aan...

Doornroosje, had je nou weer die angsthaas achter je aan? :hug:
Yep. Hopelijk is zij of hij nuchter/bijgekomen/weetikveelwat en is het een tijdje klaar nu.
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
30-03-2020 09:38
Een soort hardnekkige vaginale schimmel geloof ik, kun je een kuurtje tegen kopen.

oh, ik dacht dat dat Orpheus was.
Marana schreef:
30-03-2020 09:32
Ik vind dat soort acties altijd zo opportunistisch. Fijn een portie aandacht en 'kijk mij eens goed doen', maar wat heb je er nou echt aan...
Dat weet je niet. Misschien jagen ze er de virussen wel mee op de vlucht.
Solomio schreef:
30-03-2020 09:35
Nou, wat een negativiteit zeg..... :nope:

Ik :heart: negativiteit.
:jump:

Het is stiekem gewoon de kift van mij natuurlijk. Dat applaus laatst vond ik net zo'n actie. Ik heb geen applaus gehoord :-(
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2020 09:42
Dat weet je niet. Misschien jagen ze er de virussen wel mee op de vlucht.

Oeh ja dat is een mogelijkheid natuurlijk. Het gemiddelde effect van zo'n liedje is natuurlijk wel vluchtgedrag.

Ik erger me ook zo aan die Kruidvatreclame. Ook een beetje op die manier gefilmd, met allemaal hardwerkende Kruidvatmedewerkers die allemaal goed hun best doen om samen met ons te strijden tegen het virus :-O$
Ik ben een beetje chagrijnig vanmorgen geloof ik
Of negatief
Marana schreef:
30-03-2020 09:51
Even tegen O aanschoppen in het bzv topic?
Marana schreef:
30-03-2020 09:51
:hug:
Kruidvat reclames vind ik sowieso irritant, die lelijke rot schreeuwstem van die vrouw.
Ben ook keihard vitaal aan het werk, trouwens.
Thuis, welteverstaan. Maar mijn werk kan ik niet thuis doen dus ruim ik op en maak ik schoon. Echt ook van levensbelang...
Ik hoorde van de week een lied van Alain Clark in het kader van de corona. Man man man zeikeriger kan bij niet, wat een drama. :facepalm:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
30-03-2020 10:10
Ik hoorde van de week een lied van Alain Clark in het kader van de corona. Man man man zeikeriger kan bij niet, wat een drama. :facepalm:
Oh verschrikkelijk dat lied. Ik ben al aan mijn veertiende radio toe deze week, want elke keer als dat lied erop komt gooi ik hem reflexmatig het raam uit.
Wat was dat voor trol vannacht? Wat kraamde het allemaal uit?
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2020 10:15
Oh verschrikkelijk dat lied. Ik ben al aan mijn veertiende radio toe deze week, want elke keer als dat lied erop komt gooi ik hem reflexmatig het raam uit.
Ik :heart: Spotify,
yasmijn schreef:
30-03-2020 10:21
Wat was dat voor trol vannacht? Wat kraamde het allemaal uit?
Iets met Doornroosje weer :zzz:
Marana schreef:
30-03-2020 09:49
Het is stiekem gewoon de kift van mij natuurlijk. Dat applaus laatst vond ik net zo'n actie. Ik heb geen applaus gehoord :-(
Ik heb het applaus wel gehoord, ik schrok me de tandjes.
En ik werk niet eens in de zorg.

:applause:
Klap ik ff voor jou.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik sta iedere avond om acht uur buiten, maar niemand klapt voor ons waswijven :cry:
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2020 10:21
Iets met Doornroosje weer :zzz:
Wat is dat “iets”.
Geen bijzonderheden
AllyMcBeal schreef:
30-03-2020 10:10
Ja vreselijk zeikerig lied inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2020 10:25
Ik sta iedere avond om acht uur buiten, maar niemand klapt voor ons waswijven :cry:
Nee, daar begin ik dus ook niet aan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
30-03-2020 10:28
Wat is dat “iets”.
Dat weet bijna niemand. Deze trol komt af en toe 's nachts langs om topics te openen dat de coronacrisis is veroorzaakt door Doornroosje, of zo. Heel vermoeiend allemaal.
Solomio schreef:
30-03-2020 10:32
Nee, daar begin ik dus ook niet aan.
Klapmuts.
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2020 10:34
Dat weet bijna niemand. Deze trol komt af en toe 's nachts langs om topics te openen dat de coronacrisis is veroorzaakt door Doornroosje, of zo. Heel vermoeiend allemaal.
Die is gek.
Solomio schreef:
30-03-2020 10:23
Ik heb het applaus wel gehoord, ik schrok me de tandjes.
En ik werk niet eens in de zorg.

:applause:
Klap ik ff voor jou.

:bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven