Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 30 maart 2020 om 16:06
maandag 30 maart 2020 om 16:56
Hé, jij doet nu iets sociaals. Dus béétje tolerantie ja!
maandag 30 maart 2020 om 19:01
Ik balen vandaag omdat ik geen warm water heb. Geas gebeld, er kwam na een uur een meneer om naar de ketel te kijken. Onderdeel kapot, weet ik veel. Heeft ie besteld en komt als het goed is vrijdag. Dus ik vloeken nog dagen geen warme douche. Maar daar was ik al snel klaar mee want de meneer vertelde dat ie opa was geworden. Hij heeft een kleinzoon van 3 weken die hij alleen nog maar achter glas en via FaceTime heeft gezien en dat zijn hart pijn doet.
Ik red me wel met koud water.
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 30-03-2020 19:02
0.41% gewijzigd
maandag 30 maart 2020 om 19:02
yasmijn schreef: ↑30-03-2020 19:01Ik balen vandaag omdat ik geen warm water heb. Geas gebeld, er kwam na een uur een meneer om naar de ketel te kijken. Onderdeel kapot, weet ik veel. Heeft ie besteld en komt als het goed is vrijdag. Dus ik vloeken nog dagen geen warme douche. Maar daar was ik al snel klaar mee want de meneer vertelde dat ie opa was geworden. Hij heeft een kleinzoon van 3 weken dus hij alleen nog maar achter glas en via FaceTime heeft gezien en dat zijn hart pijn doet.
Later is nu
maandag 30 maart 2020 om 21:01
Nee joh, ik vind het juist fijn. Ik ben blijkbaar toch gefrustreerder dan ik dacht en dit leidt me een beetje af.
Ik mis mijn leerlingen zo. En zij mij ook, zeiden ze. En dat was echt lief. En ze zwaaien ook naar me als ik naar ze zwaai via videochat. Zelfs de chagrijnigste puber, al voelde hij zich "net een Teletubbie"
Ik mis mijn leerlingen zo. En zij mij ook, zeiden ze. En dat was echt lief. En ze zwaaien ook naar me als ik naar ze zwaai via videochat. Zelfs de chagrijnigste puber, al voelde hij zich "net een Teletubbie"