Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
10-05-2020 22:39
[...]
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2020 08:42
Reden: quote verwijderd
15.28% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 10-05-2020 22:45
15.58% gewijzigd
Echt, kutgifjes.

Ha, eindelijk.
:biggrin:
Nou, komt er nog wat van? Gaan jullie nog matten?
doornroosje9 schreef:
10-05-2020 22:21
Kan je nagaan, zo erg is het al.
Ik zal de crisisdienst voor je bellen. Dit kan echt niet.
Is Dragonfly echt of een enorme reller?

Vind het bizarre topics
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
10-05-2020 23:11

Vind het bizarre topics
Ze kan beiden tegelijk zijn, zo zijn in het echt,
Jasmijn, van harte!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Luci_Morgenster schreef:
10-05-2020 22:55
Nou, komt er nog wat van? Gaan jullie nog matten?
Ze negeert mij.
Nemain• schreef:
10-05-2020 23:09
Ik zal de crisisdienst voor je bellen. Dit kan echt niet.
Dat lijkt me het beste. Als wij tenminste een crisisdienst hebben...

Wat wel ontzettend leuk is, zijn onze seringenstruiken buiten. Buiten hè, dan kan het. ;-D
Maar ze hebben zoveel bloemen en ruiken zo lekker.
Het-groepje schreef:
10-05-2020 21:33
Ze zit zelf thuis. Als ze jou nog zelf caissière was geweest had ze een punt. Maar een beetje vanuit huis gillen dat iedereen de schouders eronder moet :nope:
Maar je snapt het niet. Die mevrouw heeft naast haar betaalde hobby freelance carrière óók nog eens een hysterisch gezinsleven. Hysterisch snap je. Dan zie je het helemaal niet meer zitten met over enkele weken wéér zes weken de eigen koters 24/7 onder de vleugel te hebben.

Want maar liefst éénderde van de leerkrachten is niet enthousiast! Eenderde! De hufters! En dat allemaal gebaseerd op een ‘representatief onderzoek’ van DUO onder 1250 mensen. Dus (afgerond) 417 mensen hebben gezegd het niet te zien zitten en/of er bedenkingen bij hebben. En onderwijsmensen weten allemaal wie de lui zijn die überhaupt niet gelijk enquête 300 zoveel van die dag in de prullenbak flikkeren

Maar goed. Hysterisch. Stukjes schrijven voor Viva. Dan heb je natuurlijk veel kwaliteiten in huis, dat staat als een paal boven water.
calvijn1 schreef:

Vind het bizarre topics
Ik zet mijn geld in op ‘reller’. Want als je zo’n ‘gevoelsmens’ bent en echt zo...nou ja, vul maar in, dan kom je echt niet keer op keer je fikken branden op dit forum.
lemoos2 schreef:
10-05-2020 23:28

Maar goed. Hysterisch. Stukjes schrijven voor Viva. Dan heb je natuurlijk veel kwaliteiten in huis, dat staat als een paal boven water.
Iets meer respect zou je sieren. Mevrouw is namelijk Journalist. En iedereen weet dat de mening van een Journalist maatgevend is, al wordt ie met nog zo veel taalfouten de wereld in geslingerd.
Solomio schreef:
Ah, Belg, die staan bij mij standaard onder de negeer.
Kan iemand tegen Solo zeggen dat haar standaard vreselijk discrimidingesT?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-05-2020 07:51
Kan iemand tegen Solo zeggen dat haar standaard vreselijk discrimidingesT?
Hoor ik daar een lama schijten?
Goed dames, even een lesje logica:
Als je als vrouw wil trouwen, dan draag je net zo goed bij aan uitbuiting als een man die naar de hoeren gaat. Maar als je in een sm relatie zit, dan kun je dat helemaal niet vergelijken met de uitbuiting die in de prostitutie vaak plaatsvindt. Dat is totaal iets anders.

(topic over vriend die naar de hoeren is geweest)
calvijn1 schreef:

Vind het bizarre topics

Waar?
Maud*de*Braose schreef:
11-05-2020 09:21
Goed dames, even een lesje logica:
Als je als vrouw wil trouwen, dan draag je net zo goed bij aan uitbuiting als een man die naar de hoeren gaat. Maar als je in een sm relatie zit, dan kun je dat helemaal niet vergelijken met de uitbuiting die in de prostitutie vaak plaatsvindt. Dat is totaal iets anders.

(topic over vriend die naar de hoeren is geweest)

@(
Later is nu
Maar gelukkig doen verreweg de meeste hoeren in Nederland hun werk op vrijwillige basis. Sterker nog: ze hebben er echt plezier in.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2020 09:23
Maar gelukkig doen verreweg de meeste hoeren in Nederland hun werk op vrijwillige basis. Sterker nog: ze hebben er echt plezier in.
Serieuze vraag. Maar er zijn privéhuizen waar men vrijwillig als sekswerker werkt. Is dat dan ook verkeerd?
Lady*Voldemort schreef:
Ja, daarom is het ook totaal niet erg als mannen erheen gaan. Zij hebben per slot van rekening ook andere normen en emoties enzo. Je kunt ze het echt niet kwalijk nemen.
Dreamer schreef:
@(
Ja, daar schrik je van hè!
Ik ben zo blij dat ik nooit getrouwd ben, ik heb gelukkig nooit een man op de manier uitgebuit. :hihi:
Solomio schreef:
[...]
Whahahahahahaha Solo je bent gewist vanwege discriminerend om die opmerking dat je Belgen onder de negeer hebt.
Elfje* schreef:
11-05-2020 09:26
Serieuze vraag. Maar er zijn privéhuizen waar men vrijwillig als sekswerker werkt. Is dat dan ook verkeerd?
Dat ligt er in mijn ogen aan, wat versta je onder vrijwillig? Tuurlijk zijn er vrouwen die geen misbruikachtergrond hebben, die niet worden gedwongen, die geen schulden hebben, die voldoende mentale capaciteiten hebben om gezonde keuzes te maken en die ervoor kiezen om als hoer te werken. Die er verder ook geen problemen mee ondervinden. Maar ik denk dat dat een kleine minderheid is.
En wanneer is het echt vrijwillig?
Is het nog vrijwillig als een vrouw schulden heeft en ze uit wanhoop ervoor kiest?
Is het vrijwillig als iemand met psychische problemen of met een laag iq ervoor kiest?
Er is volgens mij een heel groot grijs gebied, waarbij je kunt zeggen dat niemand vrouwen heeft gedwongen, zoals pooiers dat doen, of traffickers. Maar waar je toch echt niet van vrijwillig kunt spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven