Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2020 20:15
Wat een kutweer ineens. Ik wist natuurlijk wel dat het zou gaan gebeuren maar het blijft teleurstellend.
En dan hier niet eens flink regen, waar de natuur zo naar snakt, maar harde koude wind.
Maud*de*Braose schreef:
10-05-2020 20:15
Vind ik ook vaak. Bijv tijdens een gezellig gesprek even iemands arm aaraken. Maar ik wil dat niet doen als diegene dat vervelend vindt natuurlijk.
Ik zou me daar niet te druk over maken, als het over volwassen mensen gaat met wie je geen gezagsverhouding hebt. Het eerste jaar op mijn huidige werk werd ik ook nog wel eens ineens afgelikt omdat het per ongeluk net nieuwjaar was geweest of zo, maar daar heb ik echt niks van gekregen. Het sterkte me alleen in mijn vastbeslotenheid om bij de volgende collega's meteen met die ferme hand aan te komen wapperen. En nu weten ze niet beter of LV wenst niet te worden omhelsd of gezoend. Eén keer, toen ik echt heel verdrietig was, klopte mijn toenmalige LG me heel schuchter een paar keer op de knie. Dat vond ik dan wel weer lief.
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2020 20:21
Ik zou me daar niet te druk over maken, als het over volwassen mensen gaat met wie je geen gezagsverhouding hebt. Het eerste jaar op mijn huidige werk werd ik ook nog wel eens ineens afgelikt omdat het per ongeluk net nieuwjaar was geweest of zo, maar daar heb ik echt niks van gekregen. Het sterkte me alleen in mijn vastbeslotenheid om bij de volgende collega's meteen met die ferme hand aan te komen wapperen. En nu weten ze niet beter of LV wenst niet te worden omhelsd of gezoend. Eén keer, toen ik echt heel verdrietig was, klopte mijn toenmalige LG me heel schuchter een paar keer op de knie. Dat vond ik dan wel weer lief.
Op mijn werk wisten ze ook dat ik niet wilde zoenen, bijv als we na de kerstvakantie weer aan de slag gingen. Al dat gelebber, bah.
Maud*de*Braose schreef:
10-05-2020 20:17
En dan hier niet eens flink regen, waar de natuur zo naar snakt, maar harde koude wind.
Ja precies, je hebt er geen reet aan aan dit weer.
Ja, waar blijft verdorie die beloofde regen!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
10-05-2020 20:29
Ja, waar blijft verdorie die beloofde regen!
Er viel hier net één spat naar beneden.

Ik denk dat ik mijn plantjes toch nog maar even water ga geven.

Dat is de enige verandering die deze coronatijd in mij teweeg heeft gebracht: ik ben ineens een volslagen plantofiel geworden :rofl:
Ben ik weer in een lees oom getrapt. Enige Femke die lekker thuiswerkt en vind dat docenten niet zo moeten zeuren over hun veiligheid. Kop dicht, Femke.
Femke heeft gewoon gelijk.
Ik heb alleen maar hele domme tvprogrammaleesookjes of lessen tussen de lakens.

Jippie.
Het-groepje schreef:
10-05-2020 20:53
Ben ik weer in een lees oom getrapt. Enige Femke die lekker thuiswerkt en vind dat docenten niet zo moeten zeuren over hun veiligheid. Kop dicht, Femke.
Same here. Ik heb net een nieuw woord voor vagina geleerd: ‘party box’ O_o
Ik vind het wél heel mooi dat Femke toegeeft dat haar artikelen nu nog slechter dan normaal zijn.
Trientje74 schreef:
10-05-2020 21:22
Same here. Ik heb net een nieuw woord voor vagina geleerd: ‘party box’ O_o
Doet Kiki nog wat met haar party box?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Betty_Slocombe schreef:
10-05-2020 21:24
Ik vind het wél heel mooi dat Femke toegeeft dat haar artikelen nu nog slechter dan normaal zijn.
:rofl:
oudebaas schreef:
10-05-2020 21:25
Doet Kiki nog wat met haar party box?
Van alle mensen die je op het forum kan blokken, is Kiki er helaas niet één :cry:
Luci_Morgenster schreef:
10-05-2020 21:21
Femke heeft gewoon gelijk.
Ze zit zelf thuis. Als ze jou nog zelf caissière was geweest had ze een punt. Maar een beetje vanuit huis gillen dat iedereen de schouders eronder moet :nope:
Het-groepje schreef:
10-05-2020 21:33
Ze zit zelf thuis. Als ze jou nog zelf caissière was geweest had ze een punt. Maar een beetje vanuit huis gillen dat iedereen de schouders eronder moet :nope:
Of je neemt niet alles zo serieus. En al helemaal niet de leesookjes van Viva. :idee:

:-D
Trientje74 schreef:
10-05-2020 21:32
Van alle mensen die je op het forum kan blokken, is Kiki er helaas niet één :cry:
Dat is wel jammer.

Die Noah is ook een zeurneus.
Luci_Morgenster schreef:
10-05-2020 21:36
Of je neemt niet alles zo serieus. En al helemaal niet de leesookjes van Viva. :idee:

:-D
Ik was echt even kwaad, laat me even :rofl:
Luci_Morgenster schreef:
10-05-2020 21:22
Ik heb alleen maar hele domme tvprogrammaleesookjes of lessen tussen de lakens.

Jippie.
Ik ook. En iets over orgasmes en allergisch voor sperma.
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2020 20:33
Er viel hier net één spat naar beneden.

Ik denk dat ik mijn plantjes toch nog maar even water ga geven.

Dat is de enige verandering die deze coronatijd in mij teweeg heeft gebracht: ik ben ineens een volslagen plantofiel geworden :rofl:
Ik heb zelfs planten voor binnen gekocht. Nu ze nog in leven houden. En een olijfboompje. :proud:
doornroosje9 schreef:
10-05-2020 21:53
Ik heb zelfs planten voor binnen gekocht. Nu ze nog in leven houden. En een olijfboompje. :proud:
:woa:
Ik vind knuffelen wel fijn, maar niet met collega's. Dat doe ik bij voorkeur nooit, maar soms is een arm om de schouder wel goed, denk ik, en dat doe ik dan ook.

Ik vind het laatste jaar het knuffelen of drie zoenen geven heel erg ongemakkelijk. Dan denk je dat iemand voor de zoenen gaat en dan volgt er een knuffel die dan niet lekker gaat omdat je van plan was om te zoenen. Of andersom. Ik hoop dat we straks weer duidelijkheid krijgen over de begroeting. Als lichamelijk contact weer mag.

Nu op zoek naar niet-moederdag.
Nemain• schreef:
10-05-2020 21:54
:woa:
Kan je nagaan, zo erg is het al.
Solomio schreef:
10-05-2020 19:25
Ik heb haar nog nooit eerder gelezen.

Ze is een Belg denk ik

vanwege dat 'kind uitgesmeten'.
Marana schreef:
10-05-2020 22:22
Ze is een Belg denk ik

vanwege dat 'kind uitgesmeten'.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2020 08:42
Reden: Discriminerend
17.98% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven