Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 mei 2020 om 20:17
En dan hier niet eens flink regen, waar de natuur zo naar snakt, maar harde koude wind.Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2020 20:15Wat een kutweer ineens. Ik wist natuurlijk wel dat het zou gaan gebeuren maar het blijft teleurstellend.

zondag 10 mei 2020 om 20:21
Ik zou me daar niet te druk over maken, als het over volwassen mensen gaat met wie je geen gezagsverhouding hebt. Het eerste jaar op mijn huidige werk werd ik ook nog wel eens ineens afgelikt omdat het per ongeluk net nieuwjaar was geweest of zo, maar daar heb ik echt niks van gekregen. Het sterkte me alleen in mijn vastbeslotenheid om bij de volgende collega's meteen met die ferme hand aan te komen wapperen. En nu weten ze niet beter of LV wenst niet te worden omhelsd of gezoend. Eén keer, toen ik echt heel verdrietig was, klopte mijn toenmalige LG me heel schuchter een paar keer op de knie. Dat vond ik dan wel weer lief.Maud*de*Braose schreef: ↑10-05-2020 20:15Vind ik ook vaak. Bijv tijdens een gezellig gesprek even iemands arm aaraken. Maar ik wil dat niet doen als diegene dat vervelend vindt natuurlijk.

zondag 10 mei 2020 om 20:24
Op mijn werk wisten ze ook dat ik niet wilde zoenen, bijv als we na de kerstvakantie weer aan de slag gingen. Al dat gelebber, bah.Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2020 20:21Ik zou me daar niet te druk over maken, als het over volwassen mensen gaat met wie je geen gezagsverhouding hebt. Het eerste jaar op mijn huidige werk werd ik ook nog wel eens ineens afgelikt omdat het per ongeluk net nieuwjaar was geweest of zo, maar daar heb ik echt niks van gekregen. Het sterkte me alleen in mijn vastbeslotenheid om bij de volgende collega's meteen met die ferme hand aan te komen wapperen. En nu weten ze niet beter of LV wenst niet te worden omhelsd of gezoend. Eén keer, toen ik echt heel verdrietig was, klopte mijn toenmalige LG me heel schuchter een paar keer op de knie. Dat vond ik dan wel weer lief.

zondag 10 mei 2020 om 20:27
Ja precies, je hebt er geen reet aan aan dit weer.Maud*de*Braose schreef: ↑10-05-2020 20:17En dan hier niet eens flink regen, waar de natuur zo naar snakt, maar harde koude wind.

zondag 10 mei 2020 om 20:33
Er viel hier net één spat naar beneden.
Ik denk dat ik mijn plantjes toch nog maar even water ga geven.
Dat is de enige verandering die deze coronatijd in mij teweeg heeft gebracht: ik ben ineens een volslagen plantofiel geworden

zondag 10 mei 2020 om 21:22
Same here. Ik heb net een nieuw woord voor vagina geleerd: ‘party box’Het-groepje schreef: ↑10-05-2020 20:53Ben ik weer in een lees oom getrapt. Enige Femke die lekker thuiswerkt en vind dat docenten niet zo moeten zeuren over hun veiligheid. Kop dicht, Femke.

zondag 10 mei 2020 om 21:25
Doet Kiki nog wat met haar party box?Trientje74 schreef: ↑10-05-2020 21:22Same here. Ik heb net een nieuw woord voor vagina geleerd: ‘party box’![]()
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

zondag 10 mei 2020 om 21:30
Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 21:24Ik vind het wél heel mooi dat Femke toegeeft dat haar artikelen nu nog slechter dan normaal zijn.

zondag 10 mei 2020 om 21:33
Ze zit zelf thuis. Als ze jou nog zelf caissière was geweest had ze een punt. Maar een beetje vanuit huis gillen dat iedereen de schouders eronder moet

zondag 10 mei 2020 om 21:36
Of je neemt niet alles zo serieus. En al helemaal niet de leesookjes van Viva.Het-groepje schreef: ↑10-05-2020 21:33Ze zit zelf thuis. Als ze jou nog zelf caissière was geweest had ze een punt. Maar een beetje vanuit huis gillen dat iedereen de schouders eronder moet![]()

zondag 10 mei 2020 om 21:36
Dat is wel jammer.Trientje74 schreef: ↑10-05-2020 21:32Van alle mensen die je op het forum kan blokken, is Kiki er helaas niet één![]()
Die Noah is ook een zeurneus.

zondag 10 mei 2020 om 21:48
Ik was echt even kwaad, laat me evenLuci_Morgenster schreef: ↑10-05-2020 21:36Of je neemt niet alles zo serieus. En al helemaal niet de leesookjes van Viva.![]()
![]()

zondag 10 mei 2020 om 21:52
Ik ook. En iets over orgasmes en allergisch voor sperma.Luci_Morgenster schreef: ↑10-05-2020 21:22Ik heb alleen maar hele domme tvprogrammaleesookjes of lessen tussen de lakens.
Jippie.
zondag 10 mei 2020 om 21:53
Ik heb zelfs planten voor binnen gekocht. Nu ze nog in leven houden. En een olijfboompje.Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2020 20:33Er viel hier net één spat naar beneden.
Ik denk dat ik mijn plantjes toch nog maar even water ga geven.
Dat is de enige verandering die deze coronatijd in mij teweeg heeft gebracht: ik ben ineens een volslagen plantofiel geworden![]()

Life is short. Eat dessert first.

zondag 10 mei 2020 om 21:54
doornroosje9 schreef: ↑10-05-2020 21:53Ik heb zelfs planten voor binnen gekocht. Nu ze nog in leven houden. En een olijfboompje.![]()

zondag 10 mei 2020 om 22:12
Ik vind knuffelen wel fijn, maar niet met collega's. Dat doe ik bij voorkeur nooit, maar soms is een arm om de schouder wel goed, denk ik, en dat doe ik dan ook.
Ik vind het laatste jaar het knuffelen of drie zoenen geven heel erg ongemakkelijk. Dan denk je dat iemand voor de zoenen gaat en dan volgt er een knuffel die dan niet lekker gaat omdat je van plan was om te zoenen. Of andersom. Ik hoop dat we straks weer duidelijkheid krijgen over de begroeting. Als lichamelijk contact weer mag.
Nu op zoek naar niet-moederdag.
Ik vind het laatste jaar het knuffelen of drie zoenen geven heel erg ongemakkelijk. Dan denk je dat iemand voor de zoenen gaat en dan volgt er een knuffel die dan niet lekker gaat omdat je van plan was om te zoenen. Of andersom. Ik hoop dat we straks weer duidelijkheid krijgen over de begroeting. Als lichamelijk contact weer mag.
Nu op zoek naar niet-moederdag.

zondag 10 mei 2020 om 22:39