Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 12:43
Welke zijn dat? Ik gebruik die van de Action wel eens en op zich komt er aardig wat van af.

zaterdag 9 mei 2020 om 13:06
Dat hield me dus tegen om zulke dingen te proberen. Al die velletjes die je overal vindt dan. Ik had er ook gekocht, maar aan mijn moeder gegeven.

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 9 mei 2020 om 13:10
Ik dacht dat dat gelijk met die sok uitdoen zou gebeuren, maar helaas. Ik loop in huis vaak op blote voeten, ook naar de wc ‘s nachts en slaapwandelen. Ik stofzuig me wezenloos, niet echt mijn hobby.doornroosje9 schreef: ↑09-05-2020 13:06Dat hield me dus tegen om zulke dingen te proberen. Al die velletjes die je overal vindt dan. Ik had er ook gekocht, maar aan mijn moeder gegeven.![]()
zaterdag 9 mei 2020 om 13:16
Nee, dat gaat in fases idd. Eerst merk je niets (filmpjes van gezien) en na een tijdje begint het als een gek te vervellen.
zaterdag 9 mei 2020 om 13:18
Oh die wilde ik ook kopen maar als ik het zo lees is het geen succes..

zaterdag 9 mei 2020 om 13:36
Persoonlijk vind ik het dan weer niet zo jofel om je alleen te melden om mensen op de vingers te komen tikken en verder niks bij te dragen. Maar dat ga ik natuurlijk niet op een forum neerzetten. O wacht...

zaterdag 9 mei 2020 om 13:54

zaterdag 9 mei 2020 om 13:57
Dat mag zeker. Maar bij sommige mensen is dat niet zo goed. Mijn man krijgt dan heel veel last van zijn bot en heeft een keer een bloedblaar onder het eelt gekregen. Dat was pijnlijk, dus dat is één van de redenen waarom dat hier weggehaald wordt. De pedicure is gesloten, dus nu moeten we het zelf doen.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:02
Je krijgt toch ook nooit alle eelt zelf echt mooi weg?
Ik heb een elektrische wegafschaafroller en ik doe zo'n eeltzakje eerder in het jaar, maart ofzo?
En tegen de tijd dat slipperweer is heb je ( bijna) geen vellen meer. En smeer me nu een ongeluk.
Als je echt veel heb zou ik het strakjes door pedicure laten doen.
Ik heb een elektrische wegafschaafroller en ik doe zo'n eeltzakje eerder in het jaar, maart ofzo?
En tegen de tijd dat slipperweer is heb je ( bijna) geen vellen meer. En smeer me nu een ongeluk.
Als je echt veel heb zou ik het strakjes door pedicure laten doen.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:06
Oeh, dat lijkt me inderdaad heel vervelend.doornroosje9 schreef: ↑09-05-2020 13:57Dat mag zeker. Maar bij sommige mensen is dat niet zo goed. Mijn man krijgt dan heel veel last van zijn bot en heeft een keer een bloedblaar onder het eelt gekregen. Dat was pijnlijk, dus dat is één van de redenen waarom dat hier weggehaald wordt. De pedicure is gesloten, dus nu moeten we het zelf doen.
Maar ik vind het zo jammer voor diegene die nu eelt had, net met dit mooie weer. Dat je daar rekening mee houdt, zeg maar

Later is nu