Napraattopic deel 142, met geklets!

21-03-2021 08:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 142!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
21-03-2021 21:33
Mijn kinderen zijn blij dat ze binnen zitten met verwarming en goed internet.

'Want binnen is het warm en licht en goed' :muziek:
:love:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik hier in de napraat met avondeten? Nie leuk nie al die nieuwe ava's van oude bekenden.
*Ja ik weet dat ik nog steeds mijn kerstvleugels aan heb en die ga ik ook maar af proberen te gooien*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
21-03-2021 22:02
Ben ik hier in de napraat met avondeten? Nie leuk nie al die nieuwe ava's van oude bekenden.
*Ja ik weet dat ik nog steeds mijn kerstvleugels aan heb en die ga ik ook maar af proberen te gooien*
Ik denk dat jij vleugeltjes gegeten hebt.
Was het lekker?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
21-03-2021 22:06
Ik denk dat jij vleugeltjes gegeten hebt.
Was het lekker?
Ja!!!! Ik had vleugeltjes in de ragout. En ik sneed en bakte er frietjes bij. Burpbuikvol!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bij iedere post van Retrostar in Lijf en Lijn of in Eten zou een disclaimer moeten staan. Haar adviezen kunnen net zo doorslaand en schadelijk zijn als sommige verwijderde adviezen op Gezondheid...
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
22-03-2021 08:03
Bij iedere post van Retrostar in Lijf en Lijn of in Eten zou een disclaimer moeten staan. Haar adviezen kunnen net zo doorslaand en schadelijk zijn als sommige verwijderde adviezen op Gezondheid...
en er straalt zoveel ongelukkgheid uit
maar dat hoeft ze niet te promoten
Marana schreef:
22-03-2021 08:03
Bij iedere post van Retrostar in Lijf en Lijn of in Eten zou een disclaimer moeten staan. Haar adviezen kunnen net zo doorslaand en schadelijk zijn als sommige verwijderde adviezen op Gezondheid...

Hoezo alleen bij Lijf en Lijn en Eten?
Marana schreef:
22-03-2021 08:03
Bij iedere post van Retrostar in Lijf en Lijn of in Eten zou een disclaimer moeten staan. Haar adviezen kunnen net zo doorslaand en schadelijk zijn als sommige verwijderde adviezen op Gezondheid...
Zeg dat.
Er heeft zich op dat broodtopic nog een groentegoeroe gemeld :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-03-2021 09:20
Er heeft zich op dat broodtopic nog een groentegoeroe gemeld :proud:
toch is het wel raar, dat aardappelen in delen van Europa (de landen waar lekker wordt gekookt) als groente worden gezien.
We zijn wel een zeikerig volkje hoor
Dat stoofpotje is toch niet toevallig van konijn?
Het is gewoon niet eerlijk dat hullie met de ramadan na de avondklok met de hele familie bij elkaar mogen komen, boehoe....
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
22-03-2021 17:59
Het is gewoon niet eerlijk dat hullie met de ramadan na de avondklok met de hele familie bij elkaar mogen komen, boehoe....

Oh André Hazes doet ramadan? Of heeft hij een andere reden om (nu al) met z'n nieuwe schoonfamilie een etentje te hebben? ;-)
Later is nu
Phineas schreef:
22-03-2021 17:59
Het is gewoon niet eerlijk dat hullie met de ramadan na de avondklok met de hele familie bij elkaar mogen komen, boehoe....


Vooral belachelijk dat Aboutaleb de boodschapper is van dat nieuws, Het lijkt me dat dit landelijk speelt en hij meldt dit op eigen houtje. Doet mij voorkomen als een soort lobby of in ieder geval een poging om deze discussie gelijk in de kamer en het kabinet te brengen. Lijkt mij dat ze niet kunnen verkopen dat er uitzonderingen gaan gelden voor moslims, dan is heel Nederland dat, Denk dat handhaven wel eens problemen kan geven,
Je mag überhaupt niet met de hele familie bij elkaar komen dus wat maakt die avondklok dan nog uit?
RikM schreef:
22-03-2021 18:32
Je mag überhaupt niet met de hele familie bij elkaar komen dus wat maakt die avondklok dan nog uit?


Goeie! Moskee is ook geen goed idee. Als Allah dat anders ziet moet Allah corona maar weghalen als plaag. Hoe moeilijk kan dat zijn als je God bent?
Alle reacties Link kopieren
Waar is het topic 'Dus jullie zijn het zat?' gebleven?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
22-03-2021 18:43
Waar is het topic 'Dus jullie zijn het zat?' gebleven?
Geparkeerd om beoordeeld te worden.
doornroosje9 schreef:
22-03-2021 18:43
Waar is het topic 'Dus jullie zijn het zat?' gebleven?


Weggehaald denk ik. IK kreeg als melding " je hebt geen toestemming om dit forum te lezen " . Er was gevraagd aan de mods om mee te lezen en ik denk dat ze daar iets mee gedaan hadden. Terecht denk ik.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-03-2021 18:43
Waar is het topic 'Dus jullie zijn het zat?' gebleven?
Bij mij staat er: "prullenbak"
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dank!
Life is short. Eat dessert first.
In_Tenebris schreef:
22-03-2021 18:47
Weggehaald denk ik. IK kreeg als melding " je hebt geen toestemming om dit forum te lezen " . Er was gevraagd aan de mods om mee te lezen en ik denk dat ze daar iets mee gedaan hadden. Terecht denk ik.
Nee als het is weggehaald krijg je 'topic bestaat niet'.

Nu kreeg ik 'je hebt geen toestemming'

De mods hebben dus wel toestemming dus het is geparkeerd.
Lady*Voldemort schreef:
22-03-2021 18:47
Geparkeerd om beoordeeld te worden.


Ze kunnen het beter weghalen denk ik. TO was volgens mij gewoon over haar toeren.
Apollos_Belt schreef:
22-03-2021 18:47
Bij mij staat er: "prullenbak"
Oh jij liep in dat topic ook al zo te zeiken tegen die TO toch?
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
22-03-2021 18:49
Ze kunnen het beter weghalen denk ik. TO was volgens mij gewoon over haar toeren.
Ze had volgens mij al een tijd niet gereageerd dus ik hoop dat ze iemand gebeld heeft voor steun.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven