Napraattopic deel 146, met gekets!

03-09-2021 14:58 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 146!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Creepy niet, sneu wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Gevuld stokbrood met gehakt, bacon en brie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Zuurkoolschotel! Eindelijk
RikM schreef:
18-10-2021 17:22
Ik vind dat altijd zo creepy, van die nieuwe mannelijke forummers die oude sekstopics van maanden geleden omhoog gaan halen. Alsof iemand nog op die reactie van Geile Henkie zit te wachten.
Ik vind het vooral sneu. Dat er blijkbaar mannen zijn die het hele forum afspeuren op zoek naar ouwe sekstopics om dan nog even iets geils te kunnen schrijven of zo. Ik bedoel: google is ook geen excuus meer toch.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-10-2021 18:42
Ik vind het vooral sneu. Dat er blijkbaar mannen zijn die het hele forum afspeuren op zoek naar ouwe sekstopics om dan nog even iets geils te kunnen schrijven of zo. Ik bedoel: google is ook geen excuus meer toch.
Hij houdt wel stand trouwens
Vooral kansloos.
lilalinda schreef:
18-10-2021 20:53
Hij houdt wel stand trouwens

Je zou denken dat hij nu wel een keer "klaar" is.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-10-2021 21:11
Je zou denken dat hij nu wel een keer "klaar" is.
Vaak genoeg waarschijnlijk. Maar dat fucking personeel laat het af weten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
We hebben weer stromend water.

Ik heb de sekspijler geblokkeerd, lekker rustig.
Verbaast me best hoeveel berichten er over zo'n nietszeggend typje als Dré Hazes geschreven worden. Topics vol en nu alweer pagina's lang over een aankomst op Schiphol. Wat kan het je schelen...?
Fijn dat er een topic is voor wie het wel boeit, zodat ik daar niet hoef te lezen, maar ben echt heel verbaasd dat het zoveel mensen blijkbaar zoveel boeit.
Vond de titel Pray for Dré wel grappig, daardoor klikte ik erop. Niet meer doen o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n idioot die zelfs de achterkant van de luchtverfrisser nog leest. Krijg ook wel eens wat mee van dat topic (net als bvb die van Barbie) maar snappen? Dat dan weer niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
:biggrin:
Herkenbaar!
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
19-10-2021 15:30
Ik ben zo'n idioot die zelfs de achterkant van de luchtverfrisser nog leest. Krijg ook wel eens wat mee van dat topic (net als bvb die van Barbie) maar snappen? Dat dan weer niet.
:whistle:

Zag ik vandaag een fantastische bank bij Ikea, staat-ie niet op de site. Hoe kan dat!
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
19-10-2021 15:30
Ik ben zo'n idioot die zelfs de achterkant van de luchtverfrisser nog leest. Krijg ook wel eens wat mee van dat topic (net als bvb die van Barbie) maar snappen? Dat dan weer niet.
Zo was ik vroeger ook.
Tegenwoordig heb ik dan een probleem.


Op de wc heb ik geen leesbril :$
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moiren schreef:
19-10-2021 19:49
Zag ik vandaag een fantastische bank bij Ikea, staat-ie niet op de site. Hoe kan dat!

Had ik laatst ook met iets. Volgens mij hebben ze leveringsproblemen (en dan halen ze het tijdelijk van de site af of zo).
RikM schreef:
19-10-2021 20:11
Had ik laatst ook met iets. Volgens mij hebben ze leveringsproblemen (en dan halen ze het tijdelijk van de site af of zo).
O dat zou kunnen. Ik kwam voor een keuken voor iemand anders en struikelde over die bank en wil hem echt graag hebben :$
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
19-10-2021 19:57
Zo was ik vroeger ook.
Tegenwoordig heb ik dan een probleem.


Op de wc heb ik geen leesbril :$
Idem hier
Geen letter was veilig voor mij
Overal komt de klad in 😢😁
Moiren schreef:
19-10-2021 20:15
O dat zou kunnen. Ik kwam voor een keuken voor iemand anders en struikelde over die bank en wil hem echt graag hebben :$
Ja, ze hebben leveringsproblemen. Mss contact opnemen met Ikea?
Elfje* schreef:
19-10-2021 21:10
Ja, ze hebben leveringsproblemen. Mss contact opnemen met Ikea?
Ik wil hem niet nu, nog even wachten op het eindejaarsgeld :hihi:
Moiren schreef:
19-10-2021 21:14
Ik wil hem niet nu, nog even wachten op het eindejaarsgeld :hihi:
Ah ja, dat is slim :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, de koekoek kan ook al geen goeds meer doen bij die TO. Man man man.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
19-10-2021 21:18
Nou, de koekoek kan ook al geen goeds meer doen bij die TO. Man man man.
Mijn oma zei vroeger altijd het Groningse equivalent van toe maar weer als ze een discussie op vriendelijke wijze wilde beëindigen. Maar dat werkt niet bij deze TO. Ik weet niet wat ik haar misdaan heb, want ze reageert steeds zo pinnig.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
19-10-2021 21:22
Mijn oma zei vroeger altijd het Groningse equivalent van toe maar weer als ze een discussie op vriendelijke wijze wilde beëindigen. Maar dat werkt niet bij deze TO. Ik weet niet wat ik haar misdaan heb, want ze reageert steeds zo pinnig.
Ik vind het sneu voor jou dat je zo vaak eruit gepikt wordt. Ik schrijf nota bene dat ik desnoods met een hockeystick wel mensen te lijf wil gaan om uitval te voorkomen maar ‘het einde van de wereld’ of ‘toe maar weer’ is dan schijnbaar toch een graadje erger.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
19-10-2021 21:26
Ik vind het sneu voor jou dat je zo vaak eruit gepikt wordt. Ik schrijf nota bene dat ik desnoods met een hockeystick wel mensen te lijf wil gaan om uitval te voorkomen maar ‘het einde van de wereld’ of ‘toe maar weer’ is dan schijnbaar toch een graadje erger.
:proud:
Gelukkig is mijn lijden beperkt, maar grappig is het wel. Ik zeg blijkbaar net de verkeerde dingen, dat is ook een talent. Misschien had zij ook zo'n oma en heeft ze niet zulke warme herinneringen, je weet het niet (ook weer een oma-dooddoener, overigens).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven