Napraattopic deel 158, met geklets.
maandag 1 mei 2023 om 07:22
Beste forummers,
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 156:
overig/napraattopic-156/list_messages/495745
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 156:
overig/napraattopic-156/list_messages/495745
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 20 mei 2023 om 09:41
Begrijp ik wel.Marianneke schreef: ↑20-05-2023 09:20Enorm ergerlijk. Gewoon groot in de OP plaatsen dat je niet gequote wil worden, klaar. Ik zie het als extra aandachttrekkerij, maar ik heb dan ook mijn twijfels bij het topic dus ben niet objectief (en loep af en toe de TO om het verhaal toch te volgen)
Ik lees bewust niet meer

zaterdag 20 mei 2023 om 09:49
MrsMorrison schreef: ↑20-05-2023 09:25Wanneer ze besluit om op anoniem te gaan heeft ze iig wat te doen qua berichten wissen![]()
Nah, ze wist regelmatig wel iets tussendoor toch?
Btw. MrsM, je wordt gemist elders!
zaterdag 20 mei 2023 om 09:54
Of als haar topic onder de 3000-posts-regel valt en het gesloten wordt. Dan kan ze niet meer zelf wissen. 3000 posts is niet ver meer.MrsMorrison schreef: ↑20-05-2023 09:25Wanneer ze besluit om op anoniem te gaan heeft ze iig wat te doen qua berichten wissen![]()

zaterdag 20 mei 2023 om 10:28
Marianneke schreef: ↑20-05-2023 09:49Nah, ze wist regelmatig wel iets tussendoor toch?
Btw. MrsM, je wordt gemist elders!
I know excuses! Kom me snel weer melden!

zaterdag 20 mei 2023 om 10:37
Marianneke schreef: ↑20-05-2023 09:20Enorm ergerlijk. Gewoon groot in de OP plaatsen dat je niet gequote wil worden, klaar. Ik zie het als extra aandachttrekkerij, maar ik heb dan ook mijn twijfels bij het topic dus ben niet objectief (en loep af en toe de TO om het verhaal toch te volgen)
Ik loep ook weleens maar daar word ik niet veel wijzer van eerlijk gezegd. Ik vind het een bijzonder topic... weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
zaterdag 20 mei 2023 om 11:15
zaterdag 20 mei 2023 om 11:16
Helaas Mario gaat vroeg dichtStudent201 schreef: ↑19-05-2023 23:56Hahah, hoe vaak eet je dit per week? Per dag?
Of is dit zo'n typisch iets wat je eet als je van t terras rolt? Of uit de bar rolt?

.

zaterdag 20 mei 2023 om 11:17
Wat doe ik fout?
Haar laatste post om 8:16 spant de kroon, 2x niet quoten in 1 bericht. Waarbij ik die tweede echt niet begrijp, ze zet echt niets persoonlijks in de zin daarna.
zaterdag 20 mei 2023 om 11:18
Marianneke schreef: ↑20-05-2023 11:17Wat doe ik fout?
Haar laatste post om 8:16 spant de kroon, 2x niet quoten in 1 bericht. Waarbij ik die tweede echt niet begrijp, ze zet echt niets persoonlijks in de zin daarna.
Oh gezien. Raar gedrag. Ze kan zelf dus ook prima dwingend zijn

Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zaterdag 20 mei 2023 om 11:20
Daarvoor was het nog beter, maar het zou ook kunnen dat ik de leuke plekken niet meer ken ; )madamzonderm schreef: ↑20-05-2023 01:58Vijf tot tien jaar geleden vond ik het nog wel prima in de binnenstad. Daarna niet meer zo uitgegaan daar. Is er in die tijd veel veranderd of was het daarvoor nog beter?
.
zaterdag 20 mei 2023 om 11:21
PoesmetLaarzen schreef: ↑20-05-2023 11:18Oh gezien. Raar gedrag. Ze kan zelf dus ook prima dwingend zijn![]()

.
zaterdag 20 mei 2023 om 11:51
@Marianneke: Ik gaf afgelopen week even een snelle tip op een vraag hoe Loempia's e.d. warm en knapperig op locatie te krijgen. Toevallig wordt dat soort eten op mijn werk in bulk geserveerd en weet ik dat dus. Ik zag pas later dat het van de TO was in wiens vorige topic wij niet meer ' mochten ' meedoen

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

zaterdag 20 mei 2023 om 12:21
OlleGrieze schreef: ↑20-05-2023 11:51@Marianneke: Ik gaf afgelopen week even een snelle tip op een vraag hoe Loempia's e.d. warm en knapperig op locatie te krijgen. Toevallig wordt dat soort eten op mijn werk in bulk geserveerd en weet ik dat dus. Ik zag pas later dat het van de TO was in wiens vorige topic wij niet meer ' mochten ' meedoen![]()
Haha jullie zijn "af" volgens die TO?
Ook weer iets bijzonders... sorry bericht was niet voor mij bedoeld.

zaterdag 20 mei 2023 om 12:34
OlleGrieze schreef: ↑20-05-2023 11:51@Marianneke: Ik gaf afgelopen week even een snelle tip op een vraag hoe Loempia's e.d. warm en knapperig op locatie te krijgen. Toevallig wordt dat soort eten op mijn werk in bulk geserveerd en weet ik dat dus. Ik zag pas later dat het van de TO was in wiens vorige topic wij niet meer ' mochten ' meedoen![]()
Ah ja dat blijft ook een bijzondere forummer. Ze heeft besloten dat ene topic niet meer te updaten, dankzij ons ben ik bang

Nu ik je toch spreek: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

zaterdag 20 mei 2023 om 12:53
Welk topic is dat?Marianneke schreef: ↑20-05-2023 12:34Ah ja dat blijft ook een bijzondere forummer. Ze heeft besloten dat ene topic niet meer te updaten, dankzij ons ben ik bang
Nu ik je toch spreek: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardagook namens mijn vent natuurlijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 20 mei 2023 om 13:00
Iemand had een topic over het openen van een restaurant of kookstudio, en ze zou alle vorderingen daarin bijhouden. Drie jaar later had ze flink verbouwd en 2x proefgedraaid, zocht ze een hulp maar die moest wel precies werken zoals zij het wilde en dat ging nooit naar tevredenheid, en volgde ze een koksopleiding maar kon ze dat tempo niet bijhouden.
Blondje en ik en nog wat anderen hebben toen te vaak iets gezegd over veel investeren en niets renderen, geen onderliggend bedrijfsplan, geen marktonderzoek, etc. Kon ze niet waarderen.
zaterdag 20 mei 2023 om 13:56
Dank je.Marianneke schreef: ↑20-05-2023 13:00Iemand had een topic over het openen van een restaurant of kookstudio, en ze zou alle vorderingen daarin bijhouden. Drie jaar later had ze flink verbouwd en 2x proefgedraaid, zocht ze een hulp maar die moest wel precies werken zoals zij het wilde en dat ging nooit naar tevredenheid, en volgde ze een koksopleiding maar kon ze dat tempo niet bijhouden.
Blondje en ik en nog wat anderen hebben toen te vaak iets gezegd over veel investeren en niets renderen, geen onderliggend bedrijfsplan, geen marktonderzoek, etc. Kon ze niet waarderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 20 mei 2023 om 14:04
Ik had door het bericht van takketrol ook al even op Tripadvisor gekeken, stonden ook foto's bij. Zo jammer.
En op social media doen ze net of er niks aan de hand is. Raar.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.