Napraattopic deel 158, met geklets.

01-05-2023 07:22 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 158!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 156:
overig/napraattopic-156/list_messages/495745

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marianneke schreef:
20-05-2023 09:20
Enorm ergerlijk. Gewoon groot in de OP plaatsen dat je niet gequote wil worden, klaar. Ik zie het als extra aandachttrekkerij, maar ik heb dan ook mijn twijfels bij het topic dus ben niet objectief (en loep af en toe de TO om het verhaal toch te volgen :proud: )
Begrijp ik wel.
Ik lees bewust niet meer
MrsMorrison schreef:
20-05-2023 09:25
Wanneer ze besluit om op anoniem te gaan heeft ze iig wat te doen qua berichten wissen ;-)

Nah, ze wist regelmatig wel iets tussendoor toch?

Btw. MrsM, je wordt gemist elders!
MrsMorrison schreef:
20-05-2023 09:25
Wanneer ze besluit om op anoniem te gaan heeft ze iig wat te doen qua berichten wissen ;-)
Of als haar topic onder de 3000-posts-regel valt en het gesloten wordt. Dan kan ze niet meer zelf wissen. 3000 posts is niet ver meer.
Ik heb geteld, tien keer niet quoten op 1 pagina is ook wel een beetje veel :)
Niet zo gek dat velen zich eraan storen.
Het is wat het is
Ik zie het hoogstens als een extra hint dat het denkelijk om haar post gaat. Bij een verder bevestigende post van twee woorden leek het me overdaad maar misschien gewoonte.
BlaBla schreef:
20-05-2023 09:41
Ja, want die is uiteraard overal tussen uit te vissen, zo herkenbaar met haar mantra.
:hihi:
Marianneke schreef:
20-05-2023 09:49
Nah, ze wist regelmatig wel iets tussendoor toch?

Btw. MrsM, je wordt gemist elders!

I know excuses! Kom me snel weer melden! :heart:
Joppie schreef:
20-05-2023 10:23
Ik heb geteld, tien keer niet quoten op 1 pagina is ook wel een beetje veel :)
Niet zo gek dat velen zich eraan storen.

Waar?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Marianneke schreef:
20-05-2023 09:20
Enorm ergerlijk. Gewoon groot in de OP plaatsen dat je niet gequote wil worden, klaar. Ik zie het als extra aandachttrekkerij, maar ik heb dan ook mijn twijfels bij het topic dus ben niet objectief (en loep af en toe de TO om het verhaal toch te volgen :proud: )

Ik loep ook weleens maar daar word ik niet veel wijzer van eerlijk gezegd. Ik vind het een bijzonder topic... weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Thx !
.
Student201 schreef:
19-05-2023 23:56
Hahah, hoe vaak eet je dit per week? Per dag? 😂

Of is dit zo'n typisch iets wat je eet als je van t terras rolt? Of uit de bar rolt?
Helaas Mario gaat vroeg dicht :cry:
.
PoesmetLaarzen schreef:
20-05-2023 10:33
Waar?

Wat doe ik fout?

Haar laatste post om 8:16 spant de kroon, 2x niet quoten in 1 bericht. Waarbij ik die tweede echt niet begrijp, ze zet echt niets persoonlijks in de zin daarna.
Marianneke schreef:
20-05-2023 11:17
Wat doe ik fout?

Haar laatste post om 8:16 spant de kroon, 2x niet quoten in 1 bericht. Waarbij ik die tweede echt niet begrijp, ze zet echt niets persoonlijks in de zin daarna.

Oh gezien. Raar gedrag. Ze kan zelf dus ook prima dwingend zijn :roll:
madamzonderm schreef:
20-05-2023 01:58
Vijf tot tien jaar geleden vond ik het nog wel prima in de binnenstad. Daarna niet meer zo uitgegaan daar. Is er in die tijd veel veranderd of was het daarvoor nog beter?
Daarvoor was het nog beter, maar het zou ook kunnen dat ik de leuke plekken niet meer ken ; )
.
PoesmetLaarzen schreef:
20-05-2023 11:18
Oh gezien. Raar gedrag. Ze kan zelf dus ook prima dwingend zijn :roll:
:proud:
.
@Marianneke: Ik gaf afgelopen week even een snelle tip op een vraag hoe Loempia's e.d. warm en knapperig op locatie te krijgen. Toevallig wordt dat soort eten op mijn werk in bulk geserveerd en weet ik dat dus. Ik zag pas later dat het van de TO was in wiens vorige topic wij niet meer ' mochten ' meedoen :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
OlleGrieze schreef:
20-05-2023 11:51
@Marianneke: Ik gaf afgelopen week even een snelle tip op een vraag hoe Loempia's e.d. warm en knapperig op locatie te krijgen. Toevallig wordt dat soort eten op mijn werk in bulk geserveerd en weet ik dat dus. Ik zag pas later dat het van de TO was in wiens vorige topic wij niet meer ' mochten ' meedoen :D

Haha jullie zijn "af" volgens die TO?
Ook weer iets bijzonders... sorry bericht was niet voor mij bedoeld. :flag:
OlleGrieze schreef:
20-05-2023 11:51

Ah ja dat blijft ook een bijzondere forummer. Ze heeft besloten dat ene topic niet meer te updaten, dankzij ons ben ik bang :-P

Nu ik je toch spreek: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :bigkiss: ook namens mijn vent natuurlijk
Marianneke schreef:
20-05-2023 12:34
Ah ja dat blijft ook een bijzondere forummer. Ze heeft besloten dat ene topic niet meer te updaten, dankzij ons ben ik bang :-P

Nu ik je toch spreek: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :bigkiss: ook namens mijn vent natuurlijk
Welk topic is dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
20-05-2023 12:53
Welk topic is dat?

Iemand had een topic over het openen van een restaurant of kookstudio, en ze zou alle vorderingen daarin bijhouden. Drie jaar later had ze flink verbouwd en 2x proefgedraaid, zocht ze een hulp maar die moest wel precies werken zoals zij het wilde en dat ging nooit naar tevredenheid, en volgde ze een koksopleiding maar kon ze dat tempo niet bijhouden.
Blondje en ik en nog wat anderen hebben toen te vaak iets gezegd over veel investeren en niets renderen, geen onderliggend bedrijfsplan, geen marktonderzoek, etc. Kon ze niet waarderen.
Vraag: tips bijzondere reis in februari, want iets te vieren

Antwoord: leuk in de meivakantie. 🙄
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Naja, ze had daarvoor zelf al aangegeven dat in mei ook een optie zou zijn.
Marianneke schreef:
20-05-2023 13:00
Iemand had een topic over het openen van een restaurant of kookstudio, en ze zou alle vorderingen daarin bijhouden. Drie jaar later had ze flink verbouwd en 2x proefgedraaid, zocht ze een hulp maar die moest wel precies werken zoals zij het wilde en dat ging nooit naar tevredenheid, en volgde ze een koksopleiding maar kon ze dat tempo niet bijhouden.
Blondje en ik en nog wat anderen hebben toen te vaak iets gezegd over veel investeren en niets renderen, geen onderliggend bedrijfsplan, geen marktonderzoek, etc. Kon ze niet waarderen.
Dank je.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Poes, ik ben afgelopen donderdag nog langs Eden gekomen. Desolate toestand.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
20-05-2023 14:00
Poes, ik ben afgelopen donderdag nog langs Eden gekomen. Desolate toestand.

Ik had door het bericht van takketrol ook al even op Tripadvisor gekeken, stonden ook foto's bij. Zo jammer.

En op social media doen ze net of er niks aan de hand is. Raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven