Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Over dat er iemand een topic had geopend met een onderwerp waar zij (en anderen) al vaker een topic over hadden geopend, namelijk hoe onaardig wij hier met z'n allen zijn.

Iemand vroeg of dat topic verwijderd kon worden (was alleen een stukje uit een krantenartikel over viva) en daar kwamen reacties op.

Dat was het.
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 11:28:

Over dat er iemand een topic had geopend met een onderwerp waar zij (en anderen) al vaker een topic over hadden geopend, namelijk hoe onaardig wij hier met z'n allen zijn.

Iemand vroeg of dat topic verwijderd kon worden (was alleen een stukje uit een krantenartikel over viva) en daar kwamen reacties op.

Dat was het.Wie is er onaardig
Het topic is weer open
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2015 @ 11:34:

[...]

Wie is er onaardig

Wie niet?

Oja, alle nieuwe maisjes van ongeveer onder de 25 die niet kunnen spellen, denken dat ze alles weten etc. etc. zijn aardig en alle forumsters boven de 25, die opmerkingen maken over "me vriend" e.d. zijn onaardig. Het alleronaardigst zijn de oude van dagen die geen leven hebben en daarom altijd op viva zitten met geen ander doel dan lieve maisjes van onder de 25 die "me vriend" schrijven af te zeiken.

Zo iets geloof ik.
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2015 @ 11:35:

Het topic is weer open Mooi, dan kan iedereen alle mooie reacties lezen. Het regent en is saai op zondagmiddag. Prima om een flink stuk te lezen.
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2015 @ 11:35:

Het topic is weer open Hou nou op met al dat offtopic in het modtopic hè.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 11:36:

[...]

Wie niet?

Oja, alle nieuwe maisjes van ongeveer onder de 25 die niet kunnen spellen, denken dat ze alles weten etc. etc. zijn aardig en alle forumsters boven de 25, die opmerkingen maken over "me vriend" e.d. zijn onaardig. Het alleronaardigst zijn de oude van dagen die geen leven hebben en daarom altijd op viva zitten met geen ander doel dan lieve maisjes van onder de 25 die "me vriend" schrijven af te zeiken.

Zo iets geloof ik.In plaats van dat die alleswetende meisjes van onder de 25 gewoon bedanken voor de wijze les gaan ze schelden. Best volwassen ook
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 11:38:

[...]

Mooi, dan kan iedereen alle mooie reacties lezen. Het regent en is saai op zondagmiddag. Prima om een flink stuk te lezen.Er staat gewoon een heel boek in het topic
kan iedereen nu gewoon eens een keer zijn eigen nick houden? kan er geen touw meer aan vastknopen
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 12:19:

kan iedereen nu gewoon eens een keer zijn eigen nick houden? kan er geen touw meer aan vastknopen+100
Life is short. Eat dessert first.

kan iedereen nu gewoon eens een keer zijn eigen nick houden? kan er geen touw meer aan vastknopenSorry.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2015 @ 10:44:

Laat ze die zogenaamd offtopic reacties dan helemaal verwijderen. Nu zit ik tegen een resem lelijke zwarte strepen aan te kijken en moet ik me de rest van deze druilerige zondag weer af gaan vragen wat er allemaal voor Vreselijks gestaan heeft .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hoi

kan iedereen nu gewoon eens een keer zijn eigen nick houden? kan er geen touw meer aan vastknopenWie is er nu weer gereïncarneerd dan?
quote:Bieb2.0 schreef op 19 juli 2015 @ 12:39:

[...]

Wie is er nu weer gereïncarneerd dan?Wie niet?
Zo, het topic is weer open. Fijn!
quote:doornroosje9 schreef op 19 juli 2015 @ 12:45:

[...]

Wie niet?

kan iedereen nu gewoon eens een keer zijn eigen nick houden? kan er geen touw meer aan vastknopenDat. Je weet bij god niet meer wie wie is hier.
quote:doornroosje9 schreef op 19 juli 2015 @ 12:25:

[...]

+100

+1000

Echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2015 @ 12:56:

[...]

Dat. Je weet bij god niet meer wie wie is hier.Ik was Friezinnetje, maar heb een andere nick genomen na een tijdje afwezig geweest te zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2015 @ 12:52:

[...]

Gelukkig!
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 juli 2015 @ 13:04:

[...]

Ik was Friezinnetje, maar heb een andere nick genomen na een tijdje afwezig geweest te zijn.Hey friez!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 juli 2015 @ 13:04:

[...]

Ik was Friezinnetje, maar heb een andere nick genomen na een tijdje afwezig geweest te zijn.

Bewijs maar.

Zeg eens iets Fries?
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2015 @ 12:56:

[...]

Dat. Je weet bij god niet meer wie wie is hier.ik ben blij dat ik jullie nog herken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 13:10:

[...]

ik ben blij dat ik jullie nog herken.Dat is al heel wat op jouw leeftijd hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven