Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 26 augustus 2015 om 13:06
quote:Morrigan- schreef op 25 augustus 2015 @ 19:36:
precies, verplicht schoolzwemmen gewoon weer ouderwets invoeren.
dat bericht bevestigt trouwens precies wat ik al dacht.
De jongen die verdronken is had ook schoolzwemmen gehad.
Een jaartje schoolzwemmen is leuk, maar als er daarna niet meer regelmatig met een kind gezwommen wordt, dan heeft het helemaal geen zin.
Daarbij vind ik het meer de taak van de ouders dan de taak van school om kinderen te leren zwemmen.
precies, verplicht schoolzwemmen gewoon weer ouderwets invoeren.
dat bericht bevestigt trouwens precies wat ik al dacht.
Een jaartje schoolzwemmen is leuk, maar als er daarna niet meer regelmatig met een kind gezwommen wordt, dan heeft het helemaal geen zin.
Daarbij vind ik het meer de taak van de ouders dan de taak van school om kinderen te leren zwemmen.
woensdag 26 augustus 2015 om 19:47
quote:MrsEinstein schreef op 26 augustus 2015 @ 13:06:
[...]
Daarbij vind ik het meer de taak van de ouders dan de taak van school om kinderen te leren zwemmen.ik heb jaren dat ik niet zwem maar ik kan het gewoon nog steeds hoor. Als je gewoon je hele lagere school les krijgt heb je n prima basis.
[...]
Daarbij vind ik het meer de taak van de ouders dan de taak van school om kinderen te leren zwemmen.ik heb jaren dat ik niet zwem maar ik kan het gewoon nog steeds hoor. Als je gewoon je hele lagere school les krijgt heb je n prima basis.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 26 augustus 2015 om 21:24
quote:hatsetats schreef op 26 augustus 2015 @ 19:47:
[...]
ik heb jaren dat ik niet zwem maar ik kan het gewoon nog steeds hoor. Als je gewoon je hele lagere school les krijgt heb je n prima basis.Werd vroeger echt jarenlang schoolzwemmen gegeven?
Ik heb maar 2 jaar schoolzwemmen gehad, maar ging daarna nog regelmatig zwemmen.
Als je op jonge leeftijd je diploma's haalt en daarna niet regelmatig meer zwemt, dan hoef je er niet op te vertrouwen dat je het jaren later nog kan. Zwemmen kan je echt verleren.
[...]
ik heb jaren dat ik niet zwem maar ik kan het gewoon nog steeds hoor. Als je gewoon je hele lagere school les krijgt heb je n prima basis.Werd vroeger echt jarenlang schoolzwemmen gegeven?
Ik heb maar 2 jaar schoolzwemmen gehad, maar ging daarna nog regelmatig zwemmen.
Als je op jonge leeftijd je diploma's haalt en daarna niet regelmatig meer zwemt, dan hoef je er niet op te vertrouwen dat je het jaren later nog kan. Zwemmen kan je echt verleren.
woensdag 26 augustus 2015 om 22:25
quote:MrsEinstein schreef op 26 augustus 2015 @ 21:24:
[...]
Werd vroeger echt jarenlang schoolzwemmen gegeven?
Als je op jonge leeftijd je diploma's haalt en daarna niet regelmatig meer zwemt, dan hoef je er niet op te vertrouwen dat je het jaren later nog kan. Zwemmen kan je echt verleren.Van de eerste tm de de zesde klas. Klas 1/3 in het binnenbad, de laatste drie klassen in het buitenbad.
[...]
Werd vroeger echt jarenlang schoolzwemmen gegeven?
Als je op jonge leeftijd je diploma's haalt en daarna niet regelmatig meer zwemt, dan hoef je er niet op te vertrouwen dat je het jaren later nog kan. Zwemmen kan je echt verleren.Van de eerste tm de de zesde klas. Klas 1/3 in het binnenbad, de laatste drie klassen in het buitenbad.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 27 augustus 2015 om 06:06
donderdag 27 augustus 2015 om 09:54
quote:hatsetats schreef op 26 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Van de eerste tm de de zesde klas. Klas 1/3 in het binnenbad, de laatste drie klassen in het buitenbad.
Wauw.
Dat gaan ze er nu zeker nooit meer doorheen krijgen. Al die prinsjes en prinsessen buiten laten zwemmen!
Ik ben benieuwd of er wat zal veranderen, want ik las gisteren hier http://nos.nl/artikel/200 ... nig-na-hun-a-diploma.html dat ze vorig jaar al gezegd had dat er in 2016 iets aan moet worden gedaan.
[...]
Van de eerste tm de de zesde klas. Klas 1/3 in het binnenbad, de laatste drie klassen in het buitenbad.
Wauw.
Dat gaan ze er nu zeker nooit meer doorheen krijgen. Al die prinsjes en prinsessen buiten laten zwemmen!
Ik ben benieuwd of er wat zal veranderen, want ik las gisteren hier http://nos.nl/artikel/200 ... nig-na-hun-a-diploma.html dat ze vorig jaar al gezegd had dat er in 2016 iets aan moet worden gedaan.
donderdag 27 augustus 2015 om 11:12
http://www.nu.nl/werk-en- ... kinderen-langs-spoor.html
Och, als ze maar kunnen zwemmen is er geen probleem, toch?
Och, als ze maar kunnen zwemmen is er geen probleem, toch?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar