Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 20:02:

[...]

Pfff, snob. ik had ze ook maar gekregen hoor
quote:Wompie schreef op 08 augustus 2015 @ 20:00:

Jemig heb ik nou een heel deel gemist?? [img]http://i636.photobucket.com/albums/uu89 ... /shock.gif[/img]Missen is een groot woord, we zijn nu aan het rolschaatsen. Had jij ook rode?
iedereen leest mee
quote:Wompie schreef op 08 augustus 2015 @ 20:00:

Jemig heb ik nou een heel deel gemist?? [afbeelding]welnee, je hebt alles meegelezen, wel eerlijk blijven he
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 19:37:

o, ik was verwend blijkbaar want ik had al heel snel echte skates.

met blauwe wieltjes en zo'n dop aan de voorkant en donkerblauw fluweel, ik vond ze prachtig

Onee dat was echt voor kinderen met heeel onverstandige ouders. Want als ze te klein werden moest je nieuwe, HOE MOEST DAT DAN?

Geldboom?

Van de rug?

Wij konden ze oneindig uitschuiven.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 20:05:

[...]

welnee, je hebt alles meegelezen, wel eerlijk blijven heGrutjes ja, laten we vooral eerlijk blijven!
Ha Elfje, die had ik ook! En een Lolo-bal!
quote:elfje12 schreef op 08 augustus 2015 @ 20:07:

[afbeelding]

ja die waren het!

ik zie nu dat de weliswaar blauw waren, maar met geel en gele wieltjes

was ik dus helemaal vergeten
quote:Wompie schreef op 08 augustus 2015 @ 20:09:

Ha Elfje, die had ik ook! En een Lolo-bal!Ohja, die lolo-bal! Had een vriendinnetje van me, hebben we ook vaak mee gespeeld.
quote:haakje schreef op 08 augustus 2015 @ 20:06:

[...]

Onee dat was echt voor kinderen met heeel onverstandige ouders. Want als ze te klein werden moest je nieuwe, HOE MOEST DAT DAN?

Geldboom?

Van de rug?

Wij konden ze oneindig uitschuiven.

Jaaah en ondertussen zat mijn moeder vertederd toe te kijken hoe ik "stiekem" als kleuter een glas advocaat leeg stond te vreten bij de tafel..

Kan ik haar nog met terugwerkende kracht aangeven bij CJG?

Ik heb een foto als bewijs..
Dit is niet eerlijk.
iedereen leest mee
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 20:13:

[...]

Jaaah en ondertussen zat mijn moeder vertederd toe te kijken hoe ik "stiekem" als kleuter een glas advocaat leeg stond te vreten bij de tafel..

Kan ik haar nog met terugwerkende kracht aangeven bij CJG?

Ik heb een foto als bewijs..

vroeger zaten ze nergens mee. kreeg je ook gewoon slokken koffie. at en dronk je alles wat los en vast zat.

viel je tijdens een feestje onder de eettafel in slaap. lag je dus gewoon in een rokerige rumoerige ruimte die blauw zag.

en werd er midden in de nacht met je gesjouwd als ze eindelijk eens naar huis gingen.

nu mag je niet eens buiten roken omdat de rook dan naar binnen komt, krijg je als kind alleen maar suikervrije verantwoorde limonade, en moeten alle ouders om uiterlijk 20.00 uur naar huis omdat de prinsjes en prinsesjes zo moe zijn en naar hun bedjes moeten.
Vroegah, toen je als baby gewoon nog je arm kon breken:

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:haakje schreef op 08 augustus 2015 @ 20:03:

[...]

Ik dacht dat ik gele had. Ga nu helemaal twijfelen.Ik had ook gele.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 20:18:

[...]

vroeger zaten ze nergens mee. kreeg je ook gewoon slokken koffie. at en dronk je alles wat los en vast zat.

viel je tijdens een feestje onder de eettafel in slaap. lag je dus gewoon in een rokerige rumoerige ruimte die blauw zag.

en werd er midden in de nacht met je gesjouwd als ze eindelijk eens naar huis gingen.

nu mag je niet eens buiten roken omdat de rook dan naar binnen komt, krijg je als kind alleen maar suikervrije verantwoorde limonade, en moeten alle ouders om uiterlijk 20.00 uur naar huis omdat de prinsjes en prinsesjes zo moe zijn en naar hun bedjes moeten.Wonderlijk hè dat wij dat allemaal overleefd hebben..
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 20:18:

[...]

nu mag je niet eens buiten roken omdat de rook dan naar binnen komt, krijg je als kind alleen maar suikervrije verantwoorde limonade, en moeten alle ouders om uiterlijk 20.00 uur naar huis omdat de prinsjes en prinsesjes zo moe zijn en naar hun bedjes moeten.Totaal niet herkenbaar, niet bij mezelf en niet bij vrienden/familie. Alleen het in huis roken is er wel een beetje uit.
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 20:21:

Vroegah, toen je als baby gewoon nog je arm kon breken:

[afbeelding]

Al heeft zoon vorig jaar zijn been gebroken en daar zijn we ook zonder bezoekjes van jeugdzorg vanaf gekomen.
quote:Amaqanda schreef op 08 augustus 2015 @ 20:23:

[...]

Totaal niet herkenbaar, niet bij mezelf en niet bij vrienden/familie. Alleen het in huis roken is er wel een beetje uit.

O ik herken het wel hoor..

In deze tijd zouden mijn ouders per direct uit de ouderlijke macht ontzet worden
Ik vind wel dat er veel veranderd is, vroeger was alles gewoon veel onveiliger, onvoorzichtiger. Geen riem in de auto, overal werd gerookt, het was gewoon allemaal veel losser.

Niet altijd beter, maar wel losser. En dat was in sommige opzichten niet verkeerd en in sommige wel.
quote:Roland303 schreef op 08 augustus 2015 @ 20:37:

Ik vind wel dat er veel veranderd is, vroeger was alles gewoon veel onveiliger, onvoorzichtiger. Geen riem in de auto, overal werd gerookt, het was gewoon allemaal veel losser.

Niet altijd beter, maar wel losser. En dat was in sommige opzicht niet verkeerd en in sommige wel.Ja, hier kan ik me ook in vinden.

Alleen dan in het geel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 augustus 2015 @ 20:43:

[afbeelding]

Alleen dan in het geel.En dan over de ongelijke stoeptegels, heel, heel hard je best doen om vooruit te komen.

Zonder helmpje, knie- en elleboog beschermers.

Er is best veel verbeterd voor kinderen.
Enn, die dingen ken ik ook nog
Och kijk nou!

Mijn zwemtas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven