Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 september 2015 om 15:08
weet je dat ik dat soms best erg vind als ik hier lees dat er weer een bepaald soort topik als nep wordt gezien.
heb zelf een keer een soortgelijk iets gepost onder een ander account ivm herkenning. en als je dat dan hier leest dan is dat ergens toch wel een trap op je hart.
al weet ik gelukkig wel met wat voor mensen ik hier op np heb te maken en heb ik zoiets van [...]
denk er eens over na.
heb zelf een keer een soortgelijk iets gepost onder een ander account ivm herkenning. en als je dat dan hier leest dan is dat ergens toch wel een trap op je hart.
al weet ik gelukkig wel met wat voor mensen ik hier op np heb te maken en heb ik zoiets van [...]
denk er eens over na.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2015 17:44
Reden: verwijderd ivm onnodig schelden
Reden: verwijderd ivm onnodig schelden
% gewijzigd
dinsdag 8 september 2015 om 16:02
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 16:49:
[...]
Of gewoon een random verzameling forumidioten die af en toe de aanvechting krijgen om onder proxy wat vuiligheid de wereld in te sturen.quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 16:49:
Man man man wat een dommigheid. Daar wíl je toch niet eens mee in discussie.quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 16:51:
[...]
Ik inmiddels niet meer nee. Ze discussiëren niet, namelijk. Ze plempen duizenden links neer, nemen alles wat je zegt zo letterlijk mogelijk, verzanden in totaal oninteressante details en gaan op geen enkel argument inhoudelijk in. Ik heb ook het buskruit niet uitgevonden hoor, maar hier kan ik echt niks mee.quote:Solomio schreef op 08 september 2015 @ 15:49:
Elda is toch meer een SpuugpaleizerT dan een NP-er?
Ik hou wel graag de groepjes een beetje duidelijk hè...........
[...]
Of gewoon een random verzameling forumidioten die af en toe de aanvechting krijgen om onder proxy wat vuiligheid de wereld in te sturen.quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 16:49:
Man man man wat een dommigheid. Daar wíl je toch niet eens mee in discussie.quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 16:51:
[...]
Ik inmiddels niet meer nee. Ze discussiëren niet, namelijk. Ze plempen duizenden links neer, nemen alles wat je zegt zo letterlijk mogelijk, verzanden in totaal oninteressante details en gaan op geen enkel argument inhoudelijk in. Ik heb ook het buskruit niet uitgevonden hoor, maar hier kan ik echt niks mee.quote:Solomio schreef op 08 september 2015 @ 15:49:
Elda is toch meer een SpuugpaleizerT dan een NP-er?
Ik hou wel graag de groepjes een beetje duidelijk hè...........
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 8 september 2015 om 16:03
quote:Star schreef op 08 september 2015 @ 13:51:
Aankomend Miskraam
Een mannelijke hysterica.
5,5 week zwanger, het gaat mis en HIJ gaat zich ziekmelden.Ik had het gelezen en weggeklikt. Zijn leven draaide ook nog eens 360 graden om. Verandert dan dus niks, maar dat is vast niet lief om te schrijven daar.
Aankomend Miskraam
Een mannelijke hysterica.
5,5 week zwanger, het gaat mis en HIJ gaat zich ziekmelden.Ik had het gelezen en weggeklikt. Zijn leven draaide ook nog eens 360 graden om. Verandert dan dus niks, maar dat is vast niet lief om te schrijven daar.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 8 september 2015 om 16:09
Ik zou er niet tegen kunnen. Als vriend met mijn miskraam thuis had willen blijven om te 'steunen' en samen te verwerken, had ik hem echt heel raar aangekeken. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal emotioneler dan anderen.
Wij vonden de miskraam ook zwaar kut, maar dat hebben we besproken en verwerkt buiten werktijd zeg maar.
Wij vonden de miskraam ook zwaar kut, maar dat hebben we besproken en verwerkt buiten werktijd zeg maar.
dinsdag 8 september 2015 om 16:11
quote:Elsa schreef op 08 september 2015 @ 15:08:
weet je dat ik dat soms best erg vind als ik hier lees dat er weer een bepaald soort topik als nep wordt gezien.
al weet ik gelukkig wel met wat voor mensen ik hier op np heb te maken en ..........
denk er eens over na.Waarom ben je hier dan?
al weet ik gelukkig wel met wat voor mensen ik hier op np heb te maken en ..........
denk er eens over na.Waarom ben je hier dan?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2015 18:10
Reden: verwijderde quote
Reden: verwijderde quote
% gewijzigd