Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 18:08:

Dit staat in de regels

"Een bericht van een andere gebruiker kopiëren naar een ander topic is niet toegestaan. Het verwijzen naar een bericht in een ander topic door het plaatsen van een link is wel toegestaan. "

Ja ok, dat schreef ik hier ook al, dacht even dat je iets anders bedoelde.

En blijkbaar valt hier dus ook onder dat je niet mag schrijven ' goh, ik las in een ander topic dat je (...)'
Je bent zelf een theepot
Elle zit weer iemand psychisch advies te geven en die zeer jonge jongen neemt haar heel er serieus
Ik heb trouwens geen idee wanneer mijn zoon zonboekjes mocht gaan lezen. Ik ben echt zo'n waardeloze moeder wat dat betreft.
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:38:

Ik heb trouwens geen idee wanneer mijn zoon zonboekjes mocht gaan lezen. Ik ben echt zo'n waardeloze moeder wat dat betreft.Blij dat je dat eindelijk bespreekbaar maakt. Kan ik jou ook eindelijk vertellen dat ik je al gemeld heb bij Veilig Thuis.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2015 @ 18:42:

[...]

Blij dat je dat eindelijk bespreekbaar maakt. Kan ik jou ook eindelijk vertellen dat ik je al gemeld heb bij Veilig Thuis.Je bent echt de zoveelste al. Ik trek niet eens meer mijn wenkbrauw op.
Ik moest laatst zo'n lijst invullen de met de ontwikkeling van baby af aan. Eerste keer praten, kruipen, lopen, enz. Daar moet ik echt het babyboek voor bij pakken. Ik heb het idee dat de meeste moeders dat zo op kunnen ratelen (zoals ik hier in topics zie gebeuren) en voel me dan echt een slechte moeder
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:34:

Elle zit weer iemand psychisch advies te geven en die zeer jonge jongen neemt haar heel er serieus Ik heb laatst ergens geroepen dat de piepjonge TO wel nooit meer seks zou krijgen, want hij was tenslotte al 18 dus kwam het nooit meer goed. Was een grapje natuurlijk, maar de arme knul was er zo van ondersteboven dat hij er zelfs een PB'tje aan waagde, de lieverd . Sindsdien heb ik me voorgenomen toch wat voorzichtiger te zijn met rare adviezen aan pubers .
Bij mijn kinderen op school hádden ze niet eens zonboekjes.

Sorry Lady-F, die school is allang gemeld bij de inspectie en staat tegenwoordig onder verscherpt toezicht (ofzo). Al betwijfel ik of dat met de afwezigheid van de zonboekjes te maken heeft.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:45:

Ik moest laatst zo'n lijst invullen de met de ontwikkeling van baby af aan. Eerste keer praten, kruipen, lopen, enz. Daar moet ik echt het babyboek voor bij pakken. Ik heb het idee dat de meeste moeders dat zo op kunnen ratelen (zoals ik hier in topics zie gebeuren) en voel me dan echt een slechte moeder

Bij mij staan die dingen niet eens in het babyboek.

Bij oudste nog wel iets, maar bij jongste al helemaal niet.

Ik moest laatst zo'n lijst invullen de met de ontwikkeling van baby af aan. Eerste keer praten, kruipen, lopen, enz. Daar moet ik echt het babyboek voor bij pakken. Ik heb het idee dat de meeste moeders dat zo op kunnen ratelen (zoals ik hier in topics zie gebeuren) en voel me dan echt een slechte moeder Ik kan dat inderdaad, maar ik hield hele excel-sheets bij. Dat is ook niet normaal hoor .
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2015 @ 18:46:

[...]

Ik heb laatst ergens geroepen dat de piepjonge TO wel nooit meer seks zou krijgen, want hij was tenslotte al 18 dus kwam het nooit meer goed. Was een grapje natuurlijk, maar de arme knul was er zo van ondersteboven dat hij er zelfs een PB'tje aan waagde, de lieverd . Sindsdien heb ik me voorgenomen toch wat voorzichtiger te zijn met rare adviezen aan pubers .

Die had ik gelezen

Daarom ben ik niet zo'n voorstander van jonge forummers. Ik heb er best wel eens heel direct iets in geknald, er vanuit gaande dat ik een volwassene voor me had, was het kind 15.
quote:Solomio schreef op 10 september 2015 @ 18:46:

[...]

Bij mij staan die dingen niet eens in het babyboek.

Bij oudste nog wel iets, maar bij jongste al helemaal niet.Met 2 jaar staat er ook niets meer ingevuld. Ik moet zelfs nog een babyboek maken
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 september 2015 @ 18:47:

[...]

Ik kan dat inderdaad, maar ik hield hele excel-sheets bij. Dat is ook niet normaal hoor .

Als je het uit je hoofd weet hoef je dat toch niet bij te houden

En echt
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:50:

[...]

Met 2 jaar staat er ook niets meer ingevuld. Ik moet zelfs nog een babyboek maken

Ow, ik dacht dat je met babyboek het groeiboekje bedoelde.

Een echt heus babyboek heb ik niet.

En Veilig Thuis is al op de hoogte hoor, dus iedereen kan zich de moeite besparen.
quote:Solomio schreef op 10 september 2015 @ 18:54:

[...]

Ow, ik dacht dat je met babyboek het groeiboekje bedoelde.

Een echt heus babyboek heb ik niet.

En Veilig Thuis is al op de hoogte hoor, dus iedereen kan zich de moeite besparen.Ja, die bedoelde ik ook. Maar in die quote bedoelde ik een fotoboek.
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:49:

[...]

Die had ik gelezen

Daarom ben ik niet zo'n voorstander van jonge forummers. Ik heb er best wel eens heel direct iets in geknald, er vanuit gaande dat ik een volwassene voor me had, was het kind 15.

Ach, ik ken ook genoeg tieners die mijn nogal directe humor wel op waarde weten te schatten, echt niet dat iedere puber een brekelijk wezentje is dat je met zijen handschoentjes aan moet pakken hoor. Deze jongen had ik dan per ongeluk verkeerd ingeschat, nou ja dat kan gebeuren.

Over het algemeen heb ik helemaal geen problemen met jonge forummers, als ik het maar weet. Bij iemand van vijftien zal ik toch wat minder scheutig zijn met schokkende ontboezemingen over mijn seksleven, bijvoorbeeld. Daarom vind ik eigenlijk dat die hele rare leeftijdsgrens hier gewoon weg moet, want die nodigt uit tot het verzwijgen van de leeftijd en het is een farce om te veronderstellen dat iedere dertienjarige hier vanzelf wel door de mand valt. Mijn dochter bijvoorbeeld schrijft beter dan vele volwassenen hier, en ze kan heel behoorlijk argumenteren. Ik durf te wedden dat ze het hier heel lang uit zou houden zolang ze maar niet roept dat ze veertien is.
quote:Moiren_ schreef op 10 september 2015 @ 18:55:

[...]

Ja, die bedoelde ik ook. Maar in die quote bedoelde ik een fotoboek.Ik heb toevallig van de week met oudste samen zijn fotoboek bekeken. Het eindigt bij zijn eerste verjaardag.
quote:Solomio schreef op 10 september 2015 @ 19:00:

[...]

Ik heb toevallig van de week met oudste samen zijn fotoboek bekeken. Het eindigt bij zijn eerste verjaardag.

Ik heb heeeeeel veel foto's. Digitaal. Zowaar nog wel redelijk in mapjes.

Zelf heb ik echte fotoboeken. Toen deze laatst weer tevoorschijn kwamen vroegen ze, alle 3, of ik zulke boeken wilde maken voor hen, klusje voor de kerstvak. Het is serieus, want toen ik even snel keek hoe dat dat moest verzuchtte ik dat het erg verl uitzoekwerk was. De 2 oudsten zijn al begonnen met selecteren, fotos's in een aparte map kopiëren.

Filmpjes opgenomen met een digitale camera, vaak max 30 sec, staan in een aparte map en wirden nog geregeld door de pubers bekeken. Sommige filmpjes zijn echt hilarisch, qua aktie of commentaar dat er geleverd wordt.
Je bent zelf een theepot
zit napraat tegenwoordig op de kinderpijler ofzo?
quote:Morrigan- schreef op 10 september 2015 @ 19:45:

zit napraat tegenwoordig op de kinderpijler ofzo?'t Was maar voor heel even.
quote:Morrigan- schreef op 10 september 2015 @ 19:45:

zit napraat tegenwoordig op de kinderpijler ofzo?Ik kom daar wel ja. Actueel begon al gauw weer te vervelen .
Haai, Co! Alles goed?
Life is short. Eat dessert first.
Ow zijn er verboden pijlers om over na te praten?

Ik moest laatst zo'n lijst invullen de met de ontwikkeling van baby af aan. Eerste keer praten, kruipen, lopen, enz. Daar moet ik echt het babyboek voor bij pakken. Ik heb het idee dat de meeste moeders dat zo op kunnen ratelen (zoals ik hier in topics zie gebeuren) en voel me dan echt een slechte moeder Ik heb én geen babyboek en weet het ook niet uit mijn hoofd. En ik voel me geen slechte moeder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 september 2015 @ 20:16:

[...]

Ik heb én geen babyboek en weet het ook niet uit mijn hoofd. En ik voel me geen slechte moeder.

Ik heb er 2 en allebei leeg.

Ik ben wel foto's aan het sorteren kan ik van de winter wat boeken laten afdrukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven