Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[quote]sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 19:04:

[...]

Bruchetta??

Wat een idioot gedoe hier[/quote

Hier geen nare mail hoor.

Ik dacht nav haar bericht dat Thee een vervelende mail had ontvangen.
Dat mensen die in het spuugpaleis posten hier komen zaniken over groepsdynamiek.

Dat vind ik dan weer zot.

Maar goed.

Ik zit in een algeheel zure zeikgeitenmodus vanavond.
Huts!
Trouwens Fen, ik vind het helemaal niet stom ofzo dat je zo afscheid nam. Emoties doen soms dingen met je, dat gebeurt nu eenmaal. En als je stilletjes was gegaan hadden mensen misschien ook veel minder goed duidelijk gemaakt wat je betekent hier op het forum.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2015 @ 19:25:

Dat mensen die in het spuugpaleis posten hier komen zaniken over groepsdynamiek.

Dat vind ik dan weer zot.

Maar goed.

Ik zit in een algeheel zure zeikgeitenmodus vanavond.En terecht.
quote:Bruschetta schreef op 12 september 2015 @ 19:21:

[quote]sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 19:04:

[...]

Bruchetta??

Wat een idioot gedoe hier[/quote

Hier geen nare mail hoor.

Ik dacht nav haar bericht dat Thee een vervelende mail had ontvangen.o gelukkig
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 september 2015 @ 20:14:

Trouwens Fen, ik vind het helemaal niet stom ofzo dat je zo afscheid nam. Emoties doen soms dingen met je, dat gebeurt nu eenmaal. En als je stilletjes was gegaan hadden mensen misschien ook veel minder goed duidelijk gemaakt wat je betekent hier op het forum.

Nou ja dat was dus nou niet direct waar ik op zat te wachten, welbeschouwd. Ik vind het natuurlijk wel heel lief en zo van iedereen en ik voel me ook best gevleid en zo, maar ik kan me indenken dat ik nu wel de indruk heb gewekt dat ik op dergelijke reacties zat te wachten en dat is dus niet zo. Ik werd er eerder een beetje gegeneerd van. Wel is het zo dat ik een statement heb willen maken, naar de mafketels toe. Maar dat had ook anders gekund. Nu heb ik toch een beetje het gevoel dat ik te veel de aandacht naar mezelf heb getrokken, en dat voelt niet okee. Vooral niet omdat ik de enige niet ben die met die mafkees te maken heeft gekregen.

Maar goed, weer wat geleerd dus. De volgende keer dat ik van nick wissel doe ik dat gewoon met stille trom, en mocht ik ooit besluiten er helemaal mee te kappen idem dito.
Hé F-G, leuk, nieuwe afko.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 september 2015 @ 20:27:

[...]

Nou ja dat was dus nou niet direct waar ik op zat te wachten, welbeschouwd. Ik vind het natuurlijk wel heel lief en zo van iedereen en ik voel me ook best gevleid en zo, maar ik kan me indenken dat ik nu wel de indruk heb gewekt dat ik op dergelijke reacties zat te wachten en dat is dus niet zo. Ik werd er eerder een beetje gegeneerd van. Wel is het zo dat ik een statement heb willen maken, naar de mafketels toe. Maar dat had ook anders gekund. Nu heb ik toch een beetje het gevoel dat ik te veel de aandacht naar mezelf heb getrokken, en dat voelt niet okee. Vooral niet omdat ik de enige niet ben die met die mafkees te maken heeft gekregen.

Maar goed, weer wat geleerd dus. De volgende keer dat ik van nick wissel doe ik dat gewoon met stille trom, en mocht ik ooit besluiten er helemaal mee te kappen idem dito.

Welnee joh.

Is toch allemaal prima zo.
Huts!
Speciaal voor FG hier, omdat ik Bella's topic niet verder wil vervuilen

Nog moeilijker te vinden, maar ze zijn er.
Later is nu

[...]

Deze domme doos is anders heel blij met je statement.

Ik had nl werkelijk geen idee dat er van die akelige types hier rond zwerven.
quote:Dreamer schreef op 12 september 2015 @ 20:56:

Speciaal voor FG hier, omdat ik Bella's topic niet verder wil vervuilen

[img]https://img1.etsystatic.com/022/1/84146 ... 9_8hsk.jpg[/img]

Nog moeilijker te vinden, maar ze zijn er. Oohhhh, die is leuk! Ik ga een opfriscursus breien volgen!
Of je zoekt iemand, die dat kan, natuurlijk

(niet naar mij kijken, ik ben al blij dat ik een minion kan maken)
Later is nu
Geeft niks Dreamer.

Ik vrolijk ervan op!
Huts!
quote:Dreamer schreef op 12 september 2015 @ 21:07:

Of je zoekt iemand, die dat kan, natuurlijk

(niet naar mij kijken, ik ben al blij dat ik een minion kan maken)Oh nee, ik vind het eigenlijk wel een uitdaging. En het zijn ook niet van die grote lappen, want daar heb ik echt geen geduld voor .
Mijn kwartje viel wat laat maar fijn dat je terug bent F-G
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2015 @ 21:10:

Geeft niks Dreamer.

Ik vrolijk ervan op!

Gelukkig maar. Ik heb erg gelachen, in elk geval, om wat ik allemaal tegenkwam .. is misschien ook nog een aanrader

Later is nu

[...]

Maar goed, weer wat geleerd dus. De volgende keer dat ik van nick wissel doe ik dat gewoon met stille trom, en mocht ik ooit besluiten er helemaal mee te kappen idem dito.Joh, iedereen die jou een beetje kent weet dat jij helemaal geen aandachttrekkende dramaqueen bent. Dus daar hoef je je niet druk om te maken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 september 2015 @ 21:15:

[...]

Joh, iedereen die jou een beetje kent weet dat jij helemaal geen aandachttrekkende dramaqueen bent. Dus daar hoef je je niet druk om te maken.Dat zeg je nu wel, maar ik kan me nog een bepaalde inzamelingsactie herinneren
quote:Amaqanda schreef op 12 september 2015 @ 21:19:

[...]

Dat zeg je nu wel, maar ik kan me nog een bepaalde inzamelingsactie herinneren Ja, maar ook toen kwam het drama niet van Fen zelf.
quote:Amaqanda schreef op 12 september 2015 @ 21:19:

[...]

Dat zeg je nu wel, maar ik kan me nog een bepaalde inzamelingsactie herinneren Oh god ja. Old days...
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2015 @ 20:40:

[...]

Welnee joh.

Is toch allemaal prima zo.Dit. En haai!
Life is short. Eat dessert first.
Protest!

Heel leuk die stille trom FG, en je bent helemaal niks verplicht enzo, maar ík vond dat een vorige keer dus echt niet leuk. Toen miste ik je namelijk ook, en hoopte dat het goed met je ging.

Ik jou van netjes dag zeggen... Shoot me.

Kan dr niks aan doen, heb ooit een keer via politiekanalen (wáárom maakt mijn autocorrect hier politiek anale van?!?) vernomen dat een forummaatje (ander forum) er irl niet meer was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het gaat mij te snel: die influx en efflux op het forum. Ik vind het allemaal maar verwarrend, want ik weet nu niet tegen wie ik zit te praten. Behalve bij Redbulletje, maar die is zo onderscheidend van zichzelf, daar heeft niemand hints voor nodig.

En wel zeggen als je weggaat, dan hoef ik, net als feow, niet bang te zijn dat je iets ernstigs is overkomen. Ik heb ooit nog een topic geopend over een oud-forummer die ik nooit meer voorbij zag komen, maar die werd meteen verwijderd door de mod, want je mag geen topics over forummers openen ...

Anyway, iemand Mopsie nog voorbij zien komen? Ik denk dat het weer eens tijd is voor haar wijze worden op het - laag libido - topic...
Occam's razor
Ik ben absoluut tegen stille troms!!! Dan nog liever een dramatisch afscheidstopic. Da's tenminste duidelijk. En ook dat loopt meestal af met een sisser

Mocht iemand hier trouwens ooit besluiten af te haken om vervolgens met een nieuwe nick terug te komen, zou je dan aub als motto je oude nick & uitleg kunnen nemen? Ik snap anders echt niet meer wie wie is.

Proost trouwens!

Op een goede afloop en dat Leo ook maar snel weer terug mag komen!
Rook je nou nog steeds, Yet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven