Napraattopic deel 38

08-10-2015 17:17 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan me herinneren dat Mattho toen bepaalde uitspraken deed over uiterlijke kenmerken van het huis en de omgeving daarvan van een forumer. Of hij dacht Summer met haar hond te hebben zien lopen. En daar komt volgens mij de stalker term weg. Misschien blufte hij en was het bedoelt als grapje, maar daar kon je bij Mattho geen peil op trekken
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mogguh Cateau..
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 oktober 2015 @ 00:22:

Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad met een muzikant. Wel geneukt met een zanger/liedjesschrijver die ook een beetje gitaar kon spelen, maar dat bleef bij neuken dus. En beroemd was ie ook al niet. Sowieso val ik wel op gitaren, om niet te zeggen dat ik ongeveer van mijn stoel glij bij de aanblik van een leuke man die gitaar speelt. Hoeft ie niet eens zo goed gitaar voor te kunnen spelen ook Gisteravond zag ik Louis Theroux met gitaar. Beste combi ooit.
quote:lemoos2 schreef op 18 oktober 2015 @ 01:05:

Ze zien er heel comfi uit, ik zou ze houden. Mijn schoen is het niet omdat ik nog zo'n 7 cm hak mis +1
MrsSW op het mod topic Doornroosje. Lijkt me genoeg info toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:voordathier schreef op 18 oktober 2015 @ 09:35:

Citeer wat Mrs zei op het mod topic "Eens en die plaatste tenminste geen privégegevens van andere forummers op het forum." Dit zijn dus gewoon leugens die je niet moet geloven ik heb hier nooit privegegens geplaatst.Voor zover ik begrijp, doe je dat in elk geval niet met je ééndagsnicks.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Nouschi schreef op 18 oktober 2015 @ 11:02:

Mrs sw op het mod topic Doornroosje. Lijkt me genoeg info toch?

Maar is het omdat ze de geruchten hoorde of omdat ze meer informatie heeft?

Mattho heeft hier ook eens gezegd dat hij dacht dat hij mij gezien had op twitter. Daar kan je natuurlijk van schrikken als je denkt dat dat echt waar is.
Life is short. Eat dessert first.
God wat een gezeik. En dat op zondag.
Ik heb er een nachtje over geslapen en heb besloten dat als die schoenen lekker zitten dat ze dan mogen blijven. Ze zijn ook geen rib uit mijn lijf, dus waarom moeilijk doen.

Zo, en nu over tot de orde van de dag. Ik ben een echte Vivaaddict. In plaats van eerst even koffie te zetten, zet ik eerst de computer aan om bij te lezen. Wat een waanzin eigenlijk.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 oktober 2015 @ 10:17:

[...]

Dat is'ie "vergeten".

Sorry, maar ik begrijp niet dat mensen het zo opnemen voor hem. Hij maakt voortdurend nicks aan, waar je toch echt wat handelingen voor moet verrichten: Mailadres aanmaken, nick en profiel creeren. Dat getuigt ervan dat hij hier obsessief mee bezig is en dat vind ik creepy. Daarnaast vind ik zijn toon altijd wat gemaakt naief. Op echt relevante vragen geeft hij nooit antwoord, of geen duidelijk antwoord. En misschien lees ik er teveel in, maar ik vind het ook creepy dat hij redelijk vaak dingen zegt in de trant van "ik weet niet zoveel van jou", "ik weet niet waar forummers wonen", "ik heb nog nooit iemand van hier in het echt ontmoet" enzovoorts en soms ook een soort van half hengelt naar informatie. Ik maak daaruit op dat hij daar veel mee bezig is en dat past goed bij wat mrsSW schrijft.

Misschien is dat n.a.v. de beweringen dat hij privé-informatie geplaatst zou hebben?

Die hij dan weer niet plaatst met zijn 'nickvandedag'.

Maar misschien kan hij idd z'n vlg sessie beginnen met waarom hij denkt/weet dat hij een permaban heeft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Star schreef op 18 oktober 2015 @ 11:06:

God wat een gezeik. En dat op zondag.De dag des heeres
quote:Corona67 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:09:

[...]

De dag des heeresBij uitstek een dag voor gezeik.
quote:Corona67 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:09:

[...]

De dag des heeresJa, dat moet maar eens afgelopen zijn. Ik roep zondag hierbij uit tot de dag des vrouwes. Kom over ruim 2000 jaar maar terug om de dag terug te claimen. Nu is het onze beurt.
Laat zaken maar zoals ze zijn en de redenen waarom zijn inmiddels overduidelijk.

Ik had geen zin om me ermee te bemoeien en MrsS geloofde ik ooit in het Kasteeltopic al en nu ook.

Een Viva gumt maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:doornroosje9 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:06:

[...]

Mattho heeft hier ook eens gezegd dat hij dacht dat hij mij gezien had op twitter. Daar kan je natuurlijk van schrikken als je denkt dat dat echt waar is.

Daar hoef je wat mij betreft niet van te schrikken maar blijkt wel uit dat ie obsessief met je bezig is. Waarom zou je zoiets melden? Wat is de bedoeling? Dat iemand schrikt? Of dat er een keer iemand wel gezellig op je reageert?

Wat vind jij er leuk aan dat er elke dag hier iemand een andere nick aanmaakt en je aanspreekt? Voel je je gevleid? Wat is dat toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 18 oktober 2015 @ 11:11:

[...]

Ja, dat moet maar eens afgelopen zijn. Ik roep zondag hierbij uit tot de dag des vrouwes. Kom over ruim 2000 jaar maar terug om de dag terug te claimen. Nu is het onze beurt.

Tijd voor een praatgroep?

Hello everybody.. I am Cateau and I am a VF addict
quote:Corona67 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:14:

[...]

Tijd voor een praatgroep?

Hello everybody.. I am Cateau and I am a VF addict Ik denk dat het heel druk zou worden. Misschien dat de AA nog een plekje in de agenda heeft.
quote:Nouschi schreef op 18 oktober 2015 @ 11:12:

[...]

Daar hoef je wat mij betreft niet van te schrikken maar blijkt wel uit dat ie obsessief met je bezig is. Waarom zou je zoiets melden? Wat is de bedoeling? Dat iemand schrikt? Of dat er een keer iemand wel gezellig op je reageert?

Wat vind jij er leuk aan dat er elke dag hier iemand een andere nick aanmaakt en je aanspreekt? Voel je je gevlijd? Wat is dat toch?

Ik kan me voorstellen dat als ik op twitter iemand tegenkom op een roze scooter, dat ik ook even denk 'hè, dat kan Solo wel eens zijn'. Het verschil is dan dat ik het hier niet zal melden en hij wel. Zo kwam het iig bij mij over.

Ik vind het sneu. Dat is het. En ik zou willen weten of het opgeklopte hysterie is of dat er meer aan de hand is.
quote:doornroosje9 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:06:

[...]

Mattho heeft hier ook eens gezegd dat hij dacht dat hij mij gezien had op twitter. Daar kan je natuurlijk van schrikken als je denkt dat dat echt waar is.Lees de andere post van Mrs maar op het modtopic.
quote:Nouschi schreef op 18 oktober 2015 @ 11:12:

[...]

Wat vind jij er leuk aan dat er elke dag hier iemand een andere nick aanmaakt en je aanspreekt? Voel je je gevleid? Wat is dat toch?

Ja, dat is meer iets voor mensen met een min of meer vaste nick.

Rooibosthee, bruine boterham met hagelslag en miezerig.

Doornroosje: Wat is er voor jou onduidelijk in de woorden die MissS op het mod.topic heeft geschreven? Hoeveel duidelijker moet het voor jou zijn? En waarom de behoefte aan meer uitleg?
quote:doornroosje9 schreef op 18 oktober 2015 @ 11:16:

[...]

Ik kan me voorstellen dat als ik op twitter iemand tegenkom op een roze scooter, dat ik ook even denk 'hè, dat kan Solo wel eens zijn'. Het verschil is dan dat ik het hier niet zal melden en hij wel. Zo kwam het iig bij mij over.

Ik vind het sneu. Dat is het. En ik zou willen weten of het opgeklopte hysterie is of dat er meer aan de hand is.

Heb je het bericht van MrsSW in het mod topic al gelezen? Dat zegt toch genoeg?

Waarom vind je het sneu trouwens?
Net de post van MrsS gelezen. Dat kan niet, wat mij betreft. Sneu of niet, dat doe je niet.
quote:Nouschi schreef op 18 oktober 2015 @ 11:18:

[...]

Heb je het bericht van MrsSW in het mod topic al gelezen? Dat zegt toch genoeg?

Waarom vind je het sneu trouwens?

Omdat hij heel eenzaam lijkt.

Maar ik heb het bericht gelezen. Dat zegt idd genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven