Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 oktober 2015 om 15:45
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 15:41:
Vraagje, niet bedoeld om te stoken, maar omdat ik graag wil weten hoe het zit.
Tietanium heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is dus een forummer die tijdelijk op het bankje zit.
Nu krijg de "nieuwe" nick een permaban....
Maar de oorspronkelijke nick, krijgt die nog een extra maatregel?
Weet iemand dat?De mods weten dat denk ik het beste. Ik heb geen idee, maar het lijkt me logisch dat de persoon die terugkomt met een andere nick tijdens een ban dan voor beide nicks een perma krijgt. Maar misschien heb ik het mis.
Vraagje, niet bedoeld om te stoken, maar omdat ik graag wil weten hoe het zit.
Tietanium heeft een perma ban ivm terugkeren tijdens een tijdelijke ban.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is dus een forummer die tijdelijk op het bankje zit.
Nu krijg de "nieuwe" nick een permaban....
Maar de oorspronkelijke nick, krijgt die nog een extra maatregel?
Weet iemand dat?De mods weten dat denk ik het beste. Ik heb geen idee, maar het lijkt me logisch dat de persoon die terugkomt met een andere nick tijdens een ban dan voor beide nicks een perma krijgt. Maar misschien heb ik het mis.
donderdag 22 oktober 2015 om 15:52
quote:Kia-Ora schreef op 22 oktober 2015 @ 15:45:
Als het goed ís krijgt de originele Nick ook een ban. Staat volgens mij beschreven in de huisregels.
Ja, bij dubbelnicken.
Is er sprake van ‘dubbelnicken’ tijdens een tijdelijke ban, dan wordt die ban verlengd, dan wel omgezet naar een permanente ban.
Dus de forummer die nu dus geband is wegens terugkomen tijdens een ban, daarvan zou de gewone nick nu een verlenging van de ban die diegene al had moeten krijgen. Zou die verlengde ban dan ook niet in het bantopic genoemd moeten worden?
Als het goed ís krijgt de originele Nick ook een ban. Staat volgens mij beschreven in de huisregels.
Ja, bij dubbelnicken.
Is er sprake van ‘dubbelnicken’ tijdens een tijdelijke ban, dan wordt die ban verlengd, dan wel omgezet naar een permanente ban.
Dus de forummer die nu dus geband is wegens terugkomen tijdens een ban, daarvan zou de gewone nick nu een verlenging van de ban die diegene al had moeten krijgen. Zou die verlengde ban dan ook niet in het bantopic genoemd moeten worden?
donderdag 22 oktober 2015 om 15:54
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
Ja, bij dubbelnicken.
Dus de forummer die nu dus geband is wegens terugkomen tijdens een ban, daarvan zou de gewone nick nu een verlenging van de ban die diegene al had moeten krijgen. Zou die verlengde ban dan ook niet in het bantopic genoemd moeten worden?Geen idee, best een goede vraag. Waarom stel je hem niet in het cm topic?
[...]
Ja, bij dubbelnicken.
Dus de forummer die nu dus geband is wegens terugkomen tijdens een ban, daarvan zou de gewone nick nu een verlenging van de ban die diegene al had moeten krijgen. Zou die verlengde ban dan ook niet in het bantopic genoemd moeten worden?Geen idee, best een goede vraag. Waarom stel je hem niet in het cm topic?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 22 oktober 2015 om 15:54
donderdag 22 oktober 2015 om 15:57
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Ja, ze vroegen ook om meer, maar die bewaar ik voor als ik een keer een ban krijg. Sttt niet zeggen anders denken anderen straks dat het bij hen ook gaat werken .
[...]
Ja, ze vroegen ook om meer, maar die bewaar ik voor als ik een keer een ban krijg. Sttt niet zeggen anders denken anderen straks dat het bij hen ook gaat werken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 22 oktober 2015 om 15:58
quote:Corona67 schreef op 22 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Huh?? Ik heb dat ook gedaan (had die tip ook gehoord). maar ik moest toch het examen afleggenZe vroegen jou om iets anders, maar nee meneer wilde zijn broek niet laten zakken .
[...]
Huh?? Ik heb dat ook gedaan (had die tip ook gehoord). maar ik moest toch het examen afleggenZe vroegen jou om iets anders, maar nee meneer wilde zijn broek niet laten zakken .
donderdag 22 oktober 2015 om 15:59
quote:Kia-Ora schreef op 22 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Geen idee, best een goede vraag. Waarom stel je hem niet in het cm topic?
Ik heb al een waarschuwing op zak voor off-topic gaan
Durf dus niet in het mod-topic te komen
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van
[...]
Geen idee, best een goede vraag. Waarom stel je hem niet in het cm topic?
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van
donderdag 22 oktober 2015 om 16:09
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Maar pruttel dit ís toch niet offtopic. Ik vind het een goede vraag en ik denk dat velen dat willen weten. Er ís toch nu geen waarschuwing geweest dat de eerst volgende een ws krijgt voor offtopic. Ik zou hem gewoon stellen. Als ze je dan een ws geven dan komen we gewoon in opstand .
[...]
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Maar pruttel dit ís toch niet offtopic. Ik vind het een goede vraag en ik denk dat velen dat willen weten. Er ís toch nu geen waarschuwing geweest dat de eerst volgende een ws krijgt voor offtopic. Ik zou hem gewoon stellen. Als ze je dan een ws geven dan komen we gewoon in opstand .
donderdag 22 oktober 2015 om 16:10