Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pruttel, mijn prutdag werd uiteindelijk nog heel productief! Je heb dus gelijk: ' Een dag niet geprutteld is een dag niet geleefd'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 16:31:

Ik hou van Comic Sans Maar zakelijk kies ik inderdaad altijd andere letters.

Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Kun je mij ook inwijden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Das heel fijn Oudblond

Ik Pruttel ook aardig door vandaag. Zo eens bedenken wat we vanavond op tafel zetten....
quote:feow schreef op 22 oktober 2015 @ 17:14:

[...]

Kun je mij ook inwijden?

Nou, Comic sans is voor klungels en kun je beter niet in officiële stukken gebruiken als je graag serieus genomen wil worden. En Caps Lock staat voor schreeuwen.

In Comic Sans met Caps Lock aan schrijven betekent zo ongeveer je digitale zelfmoord
Hier wordt het 'mister Ping-eten'. Bakje uit de vriezer, in de magnetron en PING klaar is Oudblond.
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 16:31:

Ik hou van Comic Sans Maar zakelijk kies ik inderdaad altijd andere letters.

Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Oh vertel. Ik ben dol op fonts
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 17:36:

Hier wordt het 'mister Ping-eten'. Bakje uit de vriezer, in de magnetron en PING klaar is Oudblond.Wil je het recept delen?
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:21:

[...]

Nou, Comic sans is voor klungels en kun je beter niet in officiële stukken gebruiken als je graag serieus genomen wil worden. En Caps Lock staat voor schreeuwen.

In Comic Sans met Caps Lock aan schrijven betekent zo ongeveer je digitale zelfmoord

Euh...ow....okeej.

Tegen zoveel argumenten kan ik niet op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 17:36:

Hier wordt het 'mister Ping-eten'. Bakje uit de vriezer, in de magnetron en PING klaar is Oudblond.

Naaaaaaah, in mijn jongere forumleven at ik altijd uit de magnetron, tot ik samen met het NIET-Groepje ging koken. Ping was mijn motto. Letterlijk en figuurlijk. Daar wou ik je nu op wijzen.... kijk ik.... Is mijn motto weg!!

Waaaaaaaaaaaaar is mijn motto?
quote:feow schreef op 22 oktober 2015 @ 17:44:

[...]

Euh...ow....okeej.

Tegen zoveel argumenten kan ik niet op.Hahaha, nou dat is ook alles wat ik er van weet hoor. Ik heb veel computerkundige vrienden in mijn omgeving. Ikzelf heb vooral veel verstand van dingen waar je niks aan hebt
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2015 @ 16:10:

Zij mag helemaal niet meer terug komen, met geen enkele nick. Waarschijnlijk heeft zij een ban op haar IP.Jij weet meer?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 oktober 2015 @ 17:37:

[...]

Oh vertel. Ik ben dol op fontsHaha, ik weet er dus niet zoveel van. Ja, flauwe dingen: Schrijf nooit een sollicitatiebrief in Windings
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:47:

[...]

Haha, ik weet er dus niet zoveel van. Ja, flauwe dingen: Schrijf nooit een sollicitatiebrief in Windings Nee, altijd in windings 2!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:47:

[...]

Haha, ik weet er dus niet zoveel van. Ja, flauwe dingen: Schrijf nooit een sollicitatiebrief in Windings

Ohhh, jammer.

Nou, nog een tip dan.

Als je iets stuurt met een apart font, stuur dat font dan mee.
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 oktober 2015 @ 23:37:

[...]

volgens mij mag ik me nog niet officieel meneer Sid noemen.Ah, je neemt mijn naam aan? Zijn we daar ook weer over uit
348173,noline]pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:45[/message]:[/b]

[...]

Naaaaaaah, in mijn jongere forumleven at ik altijd uit de magnetron, tot ik samen met het NIET-Groepje ging koken. Ping was mijn motto. Letterlijk en figuurlijk. Daar wou ik je nu op wijzen.... kijk ik.... Is mijn motto weg!!

Waaaaaaaaaaaaar is mijn motto? :sherlock:[/quote]

Ben nu wel nieuwsgierig naar je motto! Mijn mister-Ping eten heb ik eerder wel zelf (of man) gekookt. Vandaag zijn het twee bakjes: bloemkoolsoepje en daarna gemengde groenten- stamppot met heerlijk draadjesvlees.
quote:Sid-returns schreef op 22 oktober 2015 @ 18:23:

[...]

Ah, je neemt mijn naam aan? Zijn we daar ook weer over uit Oeps heb ik er met mijn stommiteit voor gezorgd dat er iets moois bloeit?
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 18:26:

[...]

Oeps heb ik er met mijn stommiteit voor gezorgd dat er iets moois bloeit?Nee hoor, dat stond al volop in bloei.
Life is short. Eat dessert first.
*vult gieter en geeft water*
Ik heb hier helemaal nog niets gepost sinds het nieuwe topic. Nu wel.
quote:Moiren_ schreef op 22 oktober 2015 @ 18:37:

Ik heb hier helemaal nog niets gepost sinds het nieuwe topic. Nu wel.RL?
Life is short. Eat dessert first.
Moiren: gisteren toch nog? Of heb je een twin met zelfde ava? Of ben ik echt weer Oudblond en begrijp de dubbele bodem niet?
Om nog even terug te komen op het 'terugkom'-probleem: ik heb ooit een perma opgelopen op een reservenick, wegens terugkomen tijdens een ban. De ban op mijn oorspronkelijke nick werd niet eens verlengd, laat staan gepermaat. Nou scheelt het misschien wel dat ik terugkwam om iemand ergens mee te feliciteren, niet om te rellen of zo .
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 18:40:

Moiren: gisteren toch nog? Of heb je een twin met zelfde ava? Of ben ik echt weer Oudblond en begrijp de dubbele bodem niet?Ja volgen smij ook. Maar ik zag hem niet in mijn lijst met geposte topics staan. Dan keek ik er wrs langs
Ik heb op heel veel nicks een perma. Op 1 na allemaal puppets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven