Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bibi1973 schreef op 24 oktober 2015 @ 02:33:

[...]

Ik snap je wel hoor, maar je hebt voorheen te vaak wel titels genoemd om hier anoniem te zijn voor iedereen. Verder allemaal jouw goed recht. Niet iedereen gaat meteen alles googlen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
O fijn.

Ik vond de versierde stoel erg lief bedacht.

Jammer dat ik in slaap ben gevallen na die ene kersenbonbon.

Can't hold my liquor....

quote:DorothyParker schreef op 24 oktober 2015 @ 02:35:

[...]

Niet iedereen gaat meteen alles googlen.Is ook niet nodig als je er toevallig net naar zit te kijken en hier leest. Maar ik houd erover op, want iedereen heeft recht op privacy. En recht dat later alsnog te willen.
quote:Bibi1973 schreef op 24 oktober 2015 @ 02:33:

[...]

Ik snap je wel hoor, maar je hebt voorheen te vaak wel titels genoemd om hier anoniem te zijn voor iedereen. Verder allemaal jouw goed recht. Met de oude nick inderdaad.
Echt, als ik schrijf dat ik een geweldige dag gewerkt heb gaat toch ook niet iedereen vragen waar ik dan werk?
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 02:38:

Echt, als ik schrijf dat ik een geweldige dag gewerkt heb gaat toch ook niet iedereen vragen waar ik dan werk?Dit dus.
Ik weet niet wie Leo is maar dat ligt vast aan mij hoor. Ik ben niet zo snugger. En kom nooit op entertainment. Ik hou niet van vermaak.

Klopt, echte Vlaamse reuzen kunnen 7 kilo of meer wegen. Nel's mam, Dolly (naar Dolly Parton door haar wilde haardos) kwam uit de dierenwinkel (ik was nog niet goed op de hoogte toen) en was een middenmootje (3 kilo) een van-alles-wat-mix die eruit zag als een baardkonijn. Ben ik dol op, baardoonijnen. Nel's pap, Pip, was een echte ras Vlaamse reus, een gele, van 7 kilo.

De kids wegen of zoveel als moeder, als vader, of het gemiddelde van die twee, heb ik me laten vertellen. Drie zussen van haar wogen 3 kilo, twee broers ook, en Nel en 1 zus 5 kilo. De hele bups is dood helaas, op Nel na. Aan kanker (4), onbekend (2), myasis (1), longontsteking (1) en gas (1).

Ik had dus een 'oeps' nestje zoals ze worden genoemd, per ongeluk dus. Hou twee vruchtbare, geile konijnen maar eens uit elkaar. Ain't no mountain hiiiigh enough.. Nie gelukt. Ik zou het niemand aanraden maar wat was dat ongelovelijk schattig, baby konijntjes.
Zoals ik al vertelde: weet echt niets van knaagdieren

(Ik dacht altijd dat 7kg overdreven was )

Dan nog een domme vraag: hoe leuk is het voor konijnen om buiten "te wonen"? (Zie hier in de buurt steeds vaker konijnenhokken in de tuin)
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 02:26:

[...]

Thanks!

Ik ga de titel hier inderdaad niet plaatsen.

Net zoals een ander het adres van haar nieuwe huis, de naam van een nieuwe werkgever etc. hier niet plaatst.

Ik had een discussie zoals deze kunnen verwachten, ik was even te blij.Lieverd, zeikerds heb je overal, ook hier. Dat fenomeen zal je niet vreemd zijn. Ondanks de zeikerds hoop ik dat je een leuk, fantastisch en gezellig feestje hebt!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 02:38:

Echt, als ik schrijf dat ik een geweldige dag gewerkt heb gaat toch ook niet iedereen vragen waar ik dan werk?Waar werk jij eigenlijk?
En gefeliciteerd met je prijs!!
Jij bent ook weer vroeg Corona! Heb je al koffie, ik krijg de slaap nog niet uit mijn ogen om het koffiezetding te vinden.
Hier staat ie klaar..

Zwart? Melk? Suiker? Sweety? Appeltaart?
Zwart en sterk graag, dank je.

Haaa, ploink, daar gaat één oog open

Appeltaart is nog wat vroeg, die schuif ik even door naar koffieronde twee.
Heb je het nou over de koffie? (anders is het een ander topic hoor )

Maar inderdaad.. Geen slootwater. Bah.

En limurger he. Vlaai kan altijd..
Op dit tijdstip gaat het inderdaad alleen maar over koffie. Wat geen enkele garantie biedt voor de rest van de dag. Maar daarvoor moet ik even naar het topic van Sid en Moi op Actueel zag ik
Lol. Ik zag het ook

Maar hier nu ook alleen koffie..
quote:dadelduifje schreef op 24 oktober 2015 @ 01:26:

[...]

Misschien was het een impuls van oo leuk welke film? zonder er verder bij na te denken?

Ik denk ook wel dat Eleonora deze vraag kan verwachten. Nu gaan mensen op zoek en dat kan ook niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik snap wel dat Eleonora het uit enthousiasme deelde maar misschien in het vervolg op Facebook oid?

Ik snap die vraag ook, die kan je verwachten natuurlijk. En ik geloof dat Leo zelf ook nog een mond heeft als iemand die vraag stelt, ze heeft al geantwoord.

Al die mensen die voor haar moeten reageren is toch niet nodig?

En gefeliciteerd Leo want ook het delen van leuk nieuws snap ik!
Ja koffie!
Lekkerrtrrr. Met choco...
Ik ga maar eens een ontbijtsmoothie in de blender gooien en kind uit bed trommelen voor scouting.
Of moeten die mededelingen in het zaterdagtopic?
http://m.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPU http://m.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPU
Is er ook al een zaterdagtopic?

Je kunt het ook eerst doen en dan hier melden. Dan is het napraat he..
Als het al een smoothie is hoeft ie niet meer in de blender he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven