Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gefeliciteerd Aemateur!
quote:Ttas28 schreef op 28 oktober 2015 @ 11:51:

[...]

Het was een oneerlijke ban, ik was dat niet en de moderators hebben een onderzoek gedaan.Ah, op die manier. Maar goed dat ze de ban teruggedraaid hebben dan
quote:Isabela schreef op 28 oktober 2015 @ 11:55:

[...]

Ah, op die manier. Maar goed dat ze de ban teruggedraaid hebben dan blij mee
quote:Aemateur schreef op 28 oktober 2015 @ 11:44:

Kom maar op met die champie! Mag morgen naar het gemeentehuis! Woohop! Bedankt iedereen!Gefeliciteerd!
Dankjulliewel allemaal aaah ben zo blij haha! Stom dat je normaal goed rijd en dan op zo'n examen echt van die truttige foutjes gaat maken. Maar desalniettemin feestje!
quote:Ttas28 schreef op 28 oktober 2015 @ 11:51:

[...]

Het was een oneerlijke ban, ik was dat niet en de moderators hebben een onderzoek gedaan.

Echt? Wauw. Dus je hebt een 'copycat'? Vind ik wel ver gaan, als dat echt zo is. Die wilde jou dus een ban aannaaien? Weten de mods ook wie dat was? Lijkt me dat die dan een ban moet krijgen. The plot thickens! Ik vind je een opvallende forummer, vraag me niet waarom want zo scherp ben ik nou ook weer niet maar dit klinkt wel naar echt pestgedrag, vind ik. Niet leuk. Ik heb ook een keer gehad dat iemand, of meerdere, mij een ban aan probeerde te naaien. Dat kan. En dat is niet leuk. Dus tas, laat je dan ook niet uit je tent lokken en de kast opjagen he, sommige mensen vinden dat nu eenmaal leuk. Op je handen gaan zitten enzo.

Ik ben allenig, mijn vriend is een vriend helpen met klussen, tjeeee saai. Nel ligt al in de tuin begraven. Wat een konijn was dat zeg, prachtig mooi beest met een superkarakter. Bobby is nog jong, 1,5, dus nog jong genoeg om opnieuw verliefd te worden. Ow konijntjes zijn zo romantisch. Nu op zoek naar zijn nieuwe liefde, is ook mooi.

Pumps, je maakt me aan het lachen! Wel blijven posten he, ik ben fan hoor! Ik hou erg van je gedachtenspinsels, inspirerend.

En allen een goeiemiddag trouwens. Gefeliciteerd amaeteur!

Kom maar op met die champie! Mag morgen naar het gemeentehuis! Woohop! Bedankt iedereen!

Dat heb je toch maar even geflikt,ondanks dat je stijf stond van de zenuwen. Goed van jou.
Gefeliciteerd Aemateur!
Tasje, fijn dat jouw naam nu is gezuiverd. Vond het al niks voor jou, maar het is nu iig opgelost en dat is het belangrijkst.

Ik kom straks in jouw topic lezen of er nog spannende verhalen bij zijn gekomen want ik kan ook altijd enorm genieten van dat soort onderwerpen
quote:Aemateur schreef op 28 oktober 2015 @ 12:12:

Dankjulliewel allemaal aaah ben zo blij haha! Stom dat je normaal goed rijd en dan op zo'n examen echt van die truttige foutjes gaat maken. Maar desalniettemin feestje!Lekker hoor. Gefeliciteerd. Nu ik nog.

Kom maar op met die champie! Mag morgen naar het gemeentehuis! Woohop! Bedankt iedereen!Van harte gefeliciteerd!
Ow ben trots op Wim-Lex. Zo noemen we hier thuis onze koning nu eenmaal al jaren. Hij heeft gezegd: in Nederland worden zaken uitgepraat, niet uitgevochten. Prachtig! In 1 zin vat hij even mijn hele standpunt samen. Vind ik getuigen van leiderschap die ik mis van onze regering.

En hij mist zijn vrouwke, vindt het niks dat ze ziek is en ook nog aan de andere kant van de wereld. Wat een lieverd. Ik ben vet Maxima fan en ik vind haar jurken zo geweldig kleurrijk! Beter dan al dat grijs en beige. Kan me voorstellen dat hij zijn zonnetje mist, en de drie prinsesjes natuurlijk.

Is dat niet heel pijnlijk, een nierbekkenontsteking? Ik wens haar gewoon beterschap, wie weet zit ze ook te forumnen.

Kom maar op met die champie! Mag morgen naar het gemeentehuis! Woohop! Bedankt iedereen!

Gefeliciteerd

Nu goed sparen!

quote:dadelduifje schreef op 28 oktober 2015 @ 12:45:

[...]

Lekker hoor. Gefeliciteerd. Nu ik nog.Wanneer mag je?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Chiefseattle schreef op 28 oktober 2015 @ 12:54:

Ow ben trots op Wim-Lex. Zo noemen we hier thuis onze koning nu eenmaal al jaren. Hij heeft gezegd: in Nederland worden zaken uitgepraat, niet uitgevochten. Prachtig! In 1 zin vat hij even mijn hele standpunt samen. Vind ik getuigen van leiderschap die ik mis van onze regering.

En hij mist zijn vrouwke, vindt het niks dat ze ziek is en ook nog aan de andere kant van de wereld. Wat een lieverd. Ik ben vet Maxima fan en ik vind haar jurken zo geweldig kleurrijk! Beter dan al dat grijs en beige. Kan me voorstellen dat hij zijn zonnetje mist, en de drie prinsesjes natuurlijk.

Is dat niet heel pijnlijk, een nierbekkenontsteking? Ik wens haar gewoon beterschap, wie weet zit ze ook te forumnen.

Lijkt me zwaar, zo ver uit elkaar, onder deze omstandigheden. Ik snap niet waarom de Chinese president hem niet het land uit zet, maar plichten gaan voor.

Het is wel goed dat maxima naar huis is gekomen en nu in het ziekenhuis ligt. In China waren ze maar een beetje aan het aanmodderen.

Ik wens maxima ook van harte beterschap. Voor het geval dat ze meeleest.
quote:Cateautje schreef op 28 oktober 2015 @ 13:01:

[...]

Lijkt me zwaar, zo ver uit elkaar, onder deze omstandigheden. Ik snap niet waarom de Chinese president hem niet het land uit zet, maar plichten gaan voor.

Het is wel goed dat maxima naar huis is gekomen en nu in het ziekenhuis ligt. In China waren ze maar een beetje aan het aanmodderen.

Ik wens maxima ook van harte beterschap. Voor het geval dat ze meeleest. Wie is Maxima? Ook een VF-ster?
quote:Corona67 schreef op 28 oktober 2015 @ 13:03:

[...]

Wie is Maxima? Ook een VF-ster?Diegene die altijd zo afgezeken wordt op haar spelling en grammatica.
Ik doe verder niet mee hoor.

Ik doe niet aan bannen of zo.

Kwade geesten ... Booeeeeh. Het is bijna Halloween.

Die film met Tom Hanks... Die is zit zo slecht in elkaar. (Nou, daar is ook wat van te maken.)

Hitler. Ik heb net een stukje over de enige echte volbloed zus van hem gelezen. Het was net een Turk. Hij vond het niet goed dat zij met een van de heel erg foute kampartsen trouwde. Zij heeft ook aan andere naam gekregen. Opa heette eerst ook anders..

Zijn vriendin heette Eva. O Eva...... Zet daar het licht van TL om heen. Dan krijg je T O Eva L. Samengevoegd Toeval...

Pak je HIER. Splits dat in tweeën. Hi { O Eva } tl er .......

Haal er dus de hartstocht voor vrouw uit. Houd je Hitler over.

TL is koud licht. Dat wil niemand in huis.

Volgens mij ligt ergens nog een schat begraven... Ware het niet dat de OPA van Hitler een andere naam had. Hiedler of zoiets. Daar kan je wel EDL uit halen, maar de T ontbreekt.

O, wat goed dat dit berust op louter toeval.

Nou, je kunt er alles van maken. De grootste onzin kan je coderen en verzinnen dat het zo moet zijn.

Gefeliciteerd met het rijbewijs.

SPOT is ook een PLEK of plaats.

Forum kan dus ook VIVA-spot genoemd worden.
@Pumps, van EDL kun je LED maken, heb je toch weer licht.

(Heb ook eens een helder moment)
quote:Moiren_ schreef op 28 oktober 2015 @ 13:04:

[...]

Diegene die altijd zo afgezeken wordt op haar spelling en grammatica.Owwww maar ze is toch een beetje dom?
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2015 @ 13:10:

@Pumps, van EDL kun je LED maken, heb je toch weer licht.

(Heb ook eens een helder moment)En Ikea verkoopt die LED lampen voor een schappelijke prijs, dus als verslaafde kun je daar nu milieuvriendelijk iets kopen
quote:Corona67 schreef op 28 oktober 2015 @ 13:15:

[...]

Owwww maar ze is toch een beetje dom?Nee, haar man was een beetje dom. Maar dat was ten tijde van hun verloving, dat zal nu wel bijgetrokken zijn.
quote:fietsie schreef op 28 oktober 2015 @ 13:16:

[...]

Nee, haar man was een beetje dom. Maar dat was ten tijde van hun verloving, dat zal nu wel bijgetrokken zijn.(ssttttt... weet ik... ;) )
O, kijk dat is een geruststelling!

Er is namelijk een heel foute organisatie die E.D.L. heet.

Ja, het is ook een scheikundige verbinding. Ik houd het bij het nuchtere en de lichte variant.
quote:fietsie schreef op 28 oktober 2015 @ 13:16:

[...]

En Ikea verkoopt die LED lampen voor een schappelijke prijs, dus als verslaafde kun je daar nu milieuvriendelijk iets kopen Niet zo met je ogen rollen naar mij, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven