Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 21:29:

Bianca aangezien jij de enige bent die recentelijk seks heeft gehad, zou je je even willen bemoeien met spuitsneeuw wordt niet hard.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Bianca aangezien jij de enige bent die recentelijk seks heeft gehad, zou je je even willen bemoeien met spuitsneeuw wordt niet hard.Ik wilde net op het Mocro topic gaan reageren, maar er zit een mod bovenop. Het stond er nog geen minuut.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 21:28:

Niemand die hij verliet.Gestaft wegens spoileren

[...]

op ja

ze heeft het al op

tot de laatste druppelGadverdamme. We gaan toch een kringgesprek houden of jullie wel in de groep passen.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 21:30:

[...]

*insert Jambers stem*Overdag ís Kia een brave burger en in de nacht verandert zij in een ... .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:31:

[...]

Ik wilde net op het Mocro topic gaan reageren, maar er zit een mod bovenop. Het stond er nog geen minuut.Ai helaas gemist.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:12:

[...]

Ehhh... dat is het ook . Gelukkig wel zeg. Maar die hele ingreep getuigde natuurlijk al van eh... laat ook allemaal maar.Blijkbaar had de humorpiet mod dienst
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 21:33:

[...]

Ai helaas gemist.We kunnen toch nog wel napraten? Het is nou niet alsof we niet weten wat er gestaan heeft
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:36:

[...]

We kunnen toch nog wel napraten? Het is nou niet alsof we niet weten wat er gestaan heeft Wat stond er dan?
quote:Morrigan- schreef op 16 november 2015 @ 21:04:

[...]

Ik dacht dat de nickname van TO expres was gekozen (theinvasion), maar ik zag dat het iemand is die 200 posts op haar naam heeft staan, dus daarmee lijkt het toch een serieuze forummer.200 ?? Die wilde gewoon plakplaatjesrechten
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 november 2015 @ 18:18:

[...]

Haha, vast keimosterd, maar ik zeg ook regelmatig dingen die niet echt passen bij mijn "voorbeeldfunctie", vooral in het Engels, vloeken etc. bekken gewoon lekkerder in die taal.

Ik ben op een gegeven moment maar gaan vloeken in een taal die ik toevallig ken, maar die verder niet zo heel veel gesproken wordt. Want het begon echt een beetje de spuigaten uit te lopen.

En nu ik in het Engels lesgeef... eerst hield ik het nog netjes bij 'blimey' en 'bloody', maar ondertussen zijn er al een aantal fucks en assholes gevallen. Tot grote hilariteit van mijn studenten.
IMHO
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 20:28:

[...]

topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.Nee, ben ik niet met je eens. Staan meer dan voldoende andere berichten in.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

Ja dat. Früher war alles besser.

(Voor de mods: daar bedoel ik verder niets provocerends mee, het is Duits voor 'vroeger was alles beter'. Omdat ik Duits een leuke taal vind dus)Voor je 't weet worden er een paar letters door elkaar gehusseld ...
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 november 2015 @ 22:11:

[...]

Ik ben op een gegeven moment maar gaan vloeken in een taal die ik toevallig ken, maar die verder niet zo heel veel gesproken wordt. Want het begon echt een beetje de spuigaten uit te lopen.

En nu ik in het Engels lesgeef... eerst hield ik het nog netjes bij 'blimey' en 'bloody', maar ondertussen zijn er al een aantal fucks en assholes gevallen. Tot grote hilariteit van mijn studenten.

[...]

topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.Door sommigen wel en soms ook echt niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 16 november 2015 @ 23:09:

[...]

Door sommigen wel en soms ook echt niet.dat is waar
Ja, het is bijna vol en dan is het voor mij klaar.

Ik heb er voor mijzelf veel aan gehad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 21:22:

[...]

lex heeft zijn handen vol aan dubbeltje en haar drankvoorraad

Je poort van jade kan rustig genezen hoor.

Lex en ik houden elkaar lekker bezig!
quote:Enn schreef op 16 november 2015 @ 23:11:

Ik heb er voor mijzelf veel aan gehad.Ik heb ook veel aan jouw berichten gehad de laatste dagen: bedankt daarvoor!

[...]

topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.één
LOEP ME MAAR aub.
quote:simbalabimba schreef op 16 november 2015 @ 22:43:

[...]

Nee, ben ik niet met je eens. Staan meer dan voldoende andere berichten in.twee
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 16 november 2015 @ 23:09:

[...]

Door sommigen wel en soms ook echt niet.drie
LOEP ME MAAR aub.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 23:10:

[...]

dat is waarvier
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 16 november 2015 @ 23:11:

Ik heb er voor mijzelf veel aan gehad.

+1

( vind dat altijd zo'n suffe reply maar ik heb er idd ook veel aan gehad)
Je bent zelf een theepot
sabbaticalmeds: topic wordt misbruikt om de hele oeverloze herhaling van het vluchtelingentopic opnieuw en opnieuw en opnieuw te kunnen doen.

reactie missie M:Best een heftige opmerking met woorden 'oeverloze herhaling' en 'opnieuw en opnieuw en opnieuw" om een paar tellen later simpel te zeggen "ja dat is waar" als geschreven word dat het niet klopt of deels niet klopt wat je schreef.

Je bent zelf toch ook een vaste bezoeker van het vluchtelingentopic. Misschien zeggen je tegenstanders "daar heb je Sabbaticalmeds weer met haar oeverloze herhalingen".
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven