Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 17 november 2015 om 06:23
Precies, dat lukt me alleen als de goegemeente hier nog op één oor ligt
Het schiet aardig op, beneden bijna klaar, en kamer van dochter ook. Gaat goed komen. Gisteravond wel een lange gebrekenlijst naar de woningstichting gestuurd, want man o man, wat de vorige bewoners toch gedaan hebben met dat huis
Het schiet aardig op, beneden bijna klaar, en kamer van dochter ook. Gaat goed komen. Gisteravond wel een lange gebrekenlijst naar de woningstichting gestuurd, want man o man, wat de vorige bewoners toch gedaan hebben met dat huis
dinsdag 17 november 2015 om 06:26
Zuip.. Ja regent dat het zeikt. Hoop toch dat je pas hoeft te rijden wanneer je zeker weet dat je niet voor nop gaat?
Woll. Ik ging er vanuit dat jij mee kwam helpen om de 3000 te halen. Je mediteert elke ochtend?
Red. Wat ben je aan het klussen dan? Van die korte nachten helpt dan niet.
Co. Neem nog maar gerust een bakkie en dan douchen en aankleden. Tijd zat
Woll. Ik ging er vanuit dat jij mee kwam helpen om de 3000 te halen. Je mediteert elke ochtend?
Red. Wat ben je aan het klussen dan? Van die korte nachten helpt dan niet.
Co. Neem nog maar gerust een bakkie en dan douchen en aankleden. Tijd zat
dinsdag 17 november 2015 om 06:29
Uitgewoond, ja, al komt mishandeld en verwaarloosd meer in de buurt. Er is geen deur te vinden waar geen gat in is geschopt, er zitten vlekken op plaatsen waarvan je denkt oooooowkeeeeee..., ze hebben alles geverfd met muurverf, óók de radiatoren en kunststof kozijnen... en alles is heel heel vies.
Maar het voordeel is dan weer dat je wel makkelijk eer van je werk hebt.
Maar het voordeel is dan weer dat je wel makkelijk eer van je werk hebt.
dinsdag 17 november 2015 om 08:03
dinsdag 17 november 2015 om 08:07
quote:LittleRedRidingHood schreef op 17 november 2015 @ 06:29:
Uitgewoond, ja, al komt mishandeld en verwaarloosd meer in de buurt. Er is geen deur te vinden waar geen gat in is geschopt, er zitten vlekken op plaatsen waarvan je denkt oooooowkeeeeee..., ze hebben alles geverfd met muurverf, óók de radiatoren en kunststof kozijnen... en alles is heel heel vies.
Maar het voordeel is dan weer dat je wel makkelijk eer van je werk hebt. Jeetje nou gelukkig maar dan. Succes vandaag weer!
Maar het voordeel is dan weer dat je wel makkelijk eer van je werk hebt. Jeetje nou gelukkig maar dan. Succes vandaag weer!
dinsdag 17 november 2015 om 08:26
dinsdag 17 november 2015 om 08:27
quote:zuipschuit schreef op 17 november 2015 @ 07:11:
Het regent bij hem ook, hij belde net om te zeggen dat ie vertraging heeft. Die gek stelde al voor om dan maar naar den helder te zwemmen
Dus nu zit ik te schransen bij een McDonald's.
Waar mot ie vandaan komen dan?
Ik ook net gearriveerd op het werk.. Was toch wel druk unterwegs
Het regent bij hem ook, hij belde net om te zeggen dat ie vertraging heeft. Die gek stelde al voor om dan maar naar den helder te zwemmen
Dus nu zit ik te schransen bij een McDonald's.
Waar mot ie vandaan komen dan?
Ik ook net gearriveerd op het werk.. Was toch wel druk unterwegs
dinsdag 17 november 2015 om 08:33
quote:Sid-returns schreef op 17 november 2015 @ 00:06:
Volg jij zelf wat je schrijft Missie? Er is geen touw aan vast te knopen.
Ik lees het zo: Meds beweert eerst dat het Parijs topic niks is ( oeverloze herh. enz.) en 3 tellen later geeft ze mij en Enn gelijk die andere beweringen over betr. topic schrijven.
Dat is het touw dat ik er aan vast knoop.
Volg jij zelf wat je schrijft Missie? Er is geen touw aan vast te knopen.
Ik lees het zo: Meds beweert eerst dat het Parijs topic niks is ( oeverloze herh. enz.) en 3 tellen later geeft ze mij en Enn gelijk die andere beweringen over betr. topic schrijven.
Dat is het touw dat ik er aan vast knoop.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 17 november 2015 om 08:35
quote:GrimbleGrumble schreef op 17 november 2015 @ 08:03:
Er komt weer een voor/tegen vaccinatie-topic aan, volgens mij.
Kan er niet een vaste officeel medisch adviseur ingehuurd worden voor zulke vragen? Of een automatische reply van het modteam dat voor zulke vragen beter bij officiele bronnen geinformeerd kan worden?Ik snap sowieso niet zo goed waarom je dan niet overlegd met de daarvoor opgeleidde artsen of verpleegkundigen. Of al maanden ergens last van hebben en dan je medische vraag op Viva zetten en stiekem toch medisch advies verwacht ipv naar de huisarts te gaan... en dan ineens dat moment krijgt omdat hier gezegd wordt, wat dacht je ervan om naar je ha te gaan.
Er komt weer een voor/tegen vaccinatie-topic aan, volgens mij.
Kan er niet een vaste officeel medisch adviseur ingehuurd worden voor zulke vragen? Of een automatische reply van het modteam dat voor zulke vragen beter bij officiele bronnen geinformeerd kan worden?Ik snap sowieso niet zo goed waarom je dan niet overlegd met de daarvoor opgeleidde artsen of verpleegkundigen. Of al maanden ergens last van hebben en dan je medische vraag op Viva zetten en stiekem toch medisch advies verwacht ipv naar de huisarts te gaan... en dan ineens dat moment krijgt omdat hier gezegd wordt, wat dacht je ervan om naar je ha te gaan.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow