Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 november 2015 om 19:44
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 november 2015 @ 19:41:
Ik zit hier in de gate naast een vrouw die zoveel parfum op heeft dat ik het proef op mijn tong. Geen hyperbool. Echt.
Dat is verdorie de tweede keer in evenveel weken. Vorige week zat ik naast een vrouw in het vliegtuig met hetzelfde. Ik hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.
Niet om te slijmen ofzo, maar iedere keer als ik in Nederland ben valt me op hoe leuk Nederlandse vrouwen zijn. Echt een verademing (en ja, ik weet ook wel dat je daar ook dit soort gevallen hebt, maar over het algemeen zijn ze gewoon superleuk).Namens alle vrouwen van Nederland, bedankt voor het compliment!
Ik zit hier in de gate naast een vrouw die zoveel parfum op heeft dat ik het proef op mijn tong. Geen hyperbool. Echt.
Dat is verdorie de tweede keer in evenveel weken. Vorige week zat ik naast een vrouw in het vliegtuig met hetzelfde. Ik hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.
Niet om te slijmen ofzo, maar iedere keer als ik in Nederland ben valt me op hoe leuk Nederlandse vrouwen zijn. Echt een verademing (en ja, ik weet ook wel dat je daar ook dit soort gevallen hebt, maar over het algemeen zijn ze gewoon superleuk).Namens alle vrouwen van Nederland, bedankt voor het compliment!
dinsdag 10 november 2015 om 20:07
quote:yette schreef op 10 november 2015 @ 16:30:
Jee, in de Uithof zit ook een P&R!
Die ontdekking gaat een boel gedoe en geld schelen in de toekomst!
Zeker vrijdag. Misschien slaap ik in het UMC, maar ik moet iig idioot vroeg bij mijn zoon zijn voor een heftig onderzoek (ze gaan een hersenhelft uitschakelen). 's Avonds komt m'n man met een stel pubermeiden naar het ziekenhuis en lost mij af. Ik spring dan met m'n P&R kaartje met die meiden op de bus voor het concert van 21 Pilots
Never a dull moment
Damn.. Dat klinkt heftig zeg!!
Heel veel sterkte ermee !!
Jee, in de Uithof zit ook een P&R!
Die ontdekking gaat een boel gedoe en geld schelen in de toekomst!
Zeker vrijdag. Misschien slaap ik in het UMC, maar ik moet iig idioot vroeg bij mijn zoon zijn voor een heftig onderzoek (ze gaan een hersenhelft uitschakelen). 's Avonds komt m'n man met een stel pubermeiden naar het ziekenhuis en lost mij af. Ik spring dan met m'n P&R kaartje met die meiden op de bus voor het concert van 21 Pilots
Never a dull moment
Damn.. Dat klinkt heftig zeg!!
Heel veel sterkte ermee !!
dinsdag 10 november 2015 om 21:14
quote:simbalabimba schreef op 10 november 2015 @ 19:36:
[...]
Gefeliciteerd! Je gaat even 18 jaar terug in de tijd?
Ik 20, en voor 't eerst niet thuis ( hij) op z'n verjaardag en nog ziek, zwak en misselijk ook.
Oh da's ook raar.
Ik ben geen emokip maar ik merk dat ik het wel iets vind.
De eend was heerlijk!
[...]
Gefeliciteerd! Je gaat even 18 jaar terug in de tijd?
Ik 20, en voor 't eerst niet thuis ( hij) op z'n verjaardag en nog ziek, zwak en misselijk ook.
Oh da's ook raar.
Ik ben geen emokip maar ik merk dat ik het wel iets vind.
De eend was heerlijk!
Je bent zelf een theepot
dinsdag 10 november 2015 om 21:26
Heeft een van jullie misschien een link geplaatst naar de heideroosjes in dwdd?
Leo Blokhuis heeft die ooit bekeken? Misschien een leuk idee.
Daar zitten mooie tijdlijnen in.
Missie. Goeie vraag. Die had ik ook. Wie van de drie.
Willy is een worst. Geert is woest. Niet zwaar aan tillen ---- IT is een akelige film van steven king, maar ik kijk liever spielberg....
De getallen vliegen door de lucht.
Misschien dat Leo (de echte die cd eens kan bekijken samen met een history kenner.)
Leo Blokhuis heeft die ooit bekeken? Misschien een leuk idee.
Daar zitten mooie tijdlijnen in.
Missie. Goeie vraag. Die had ik ook. Wie van de drie.
Willy is een worst. Geert is woest. Niet zwaar aan tillen ---- IT is een akelige film van steven king, maar ik kijk liever spielberg....
De getallen vliegen door de lucht.
Misschien dat Leo (de echte die cd eens kan bekijken samen met een history kenner.)
dinsdag 10 november 2015 om 21:34
quote:EmmaSwan86 schreef op 10 november 2015 @ 21:28:
[...]
Wordt die tunnel dicht gegooid?
Eem rijstrook afgesloten
http://www.vananaarbeter. ... oad_submit=1#.VkJUpnrtSrU
[...]
Wordt die tunnel dicht gegooid?
Eem rijstrook afgesloten
http://www.vananaarbeter. ... oad_submit=1#.VkJUpnrtSrU
dinsdag 10 november 2015 om 21:37
dinsdag 10 november 2015 om 21:37
quote:-RoseRed- schreef op 10 november 2015 @ 21:34:
[...]
Eem rijstrook afgesloten
http://www.vananaarbeter. ... oad_submit=1#.VkJUpnrtSrUJa pff ik sta er nog ik moet de a32 op richting amsterdam
[...]
Eem rijstrook afgesloten
http://www.vananaarbeter. ... oad_submit=1#.VkJUpnrtSrUJa pff ik sta er nog ik moet de a32 op richting amsterdam