Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 01:20
quote:Dana schreef op 08 november 2015 @ 01:16:
Iemand zin om de mods te pesten?
Tip: alle vieze woorden staffen in het pietjestopic.Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!
Iemand zin om de mods te pesten?
Tip: alle vieze woorden staffen in het pietjestopic.Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 8 november 2015 om 01:22
quote:Kia-Ora schreef op 08 november 2015 @ 01:20:
[...]
Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!
In welk team zat jij? De Pietjes waren aardig op dreef met dat thema.
Waar hebben de Grietjes eigenlijk zoal over gepost?
[...]
Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!
In welk team zat jij? De Pietjes waren aardig op dreef met dat thema.
Waar hebben de Grietjes eigenlijk zoal over gepost?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 8 november 2015 om 01:23
quote:Kia-Ora schreef op 08 november 2015 @ 01:20:
[...]
Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!Thanx, spuit elf, dat klote-idee heb ik dus vanavond al proberen uit te voeren. Zo kut dat ik een nette opvoeding heb gehad. Kwam verdomme niet verder dan drie scheldwoorden.
[...]
Vieze woorden ís een goede voor de volgende battle! Krijg je topic zo snel mogelijk vol met vieze woorden . De Mods worden gek!Thanx, spuit elf, dat klote-idee heb ik dus vanavond al proberen uit te voeren. Zo kut dat ik een nette opvoeding heb gehad. Kwam verdomme niet verder dan drie scheldwoorden.