Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:54:

Dit is precies wat ik bedoel

Ik zal niet de eerste zijn die hier overvalt en zeker niet de laatste

Tot ziensDag, tot snel.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:54:

Dit is precies wat ik bedoel

Ik zal niet de eerste zijn die hier overvalt en zeker niet de laatste

Tot ziensDoei!
Jammer dat je weg gaat
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:41:

Met z'n allen tegen iemand aantrappen zonder ook bij na te denken waarom? Eigenlijk. Of is dat normaal om mee te lopen en dan klagen over de negatieve sfeer en spanning terwijl hier zat mensen zijn die de sfeer creëren. Misschien... misschien hebben al die mensen wel dezelfde mening. Ooit gehoord van het spookrijdereffect?quote:Steek ook hand in eigen boezem hou die spiegel voor jezelf.Dat geldt dus evengoed voor jou!quote:ja de mensen die mij constant aanvallen ja hou die ook voor je. Het is nooit goed wat Tas28 Ttas28 EmmaSwan86 zegt nooit goed. Terwijl ik ook maar een mens ben met gevoelens Ik mag niks tegen haar of anderen zeggen anders heb ik een handvol mensen op mijn dak terwijl zij zo vaak steken onder water geven naar mij toe. Je speelt weer Calimero.quote:Voor kinderen vinden we het erg als ze elkaar pesten. Maar voor volwassen is het doodnormaal hier om een persoon die een andere mening deelt te kleineren voor gek weg te zetten of voor iemand die zijn leven anders inkleurt of zijn kind anders opvoedt dan zijn de rapen gaar hier wat dan heb je de forumpolitie die erg actief is hier op napraat op je dak!

Oo dat is tas die heeft een plaat voor de kop niet met haar praten. Is dit veel anders dan de pestende kindjes?En meer Calimero...
Bedankt voor alle beterschapswensen, zit er gewoon van te blozen En de computer is er beter van geworden! Jullie zijn de beste, echt waar
Daag Emma!
quote:Anyco schreef op 25 november 2015 @ 16:59:

Bedankt voor alle beterschapswensen, zit er gewoon van te blozen En de computer is er beter van geworden! Jullie zijn de beste, echt waar We rule!
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 16:46:

Doe mij maar een stukje rijstevlaai. De popcorn is op.Ik heb net een heeeerrrrlijk stukje rijstevlaai op
quote:Anyco schreef op 25 november 2015 @ 16:59:

Bedankt voor alle beterschapswensen, zit er gewoon van te blozen En de computer is er beter van geworden! Jullie zijn de beste, echt waar Fijn dat je computer beter is, nu jij nog.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga zo maar eens spaghetti maken...
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 17:03:

Ik ga zo maar eens spaghetti maken...con carne?
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 17:02:

[...]

Ik heb net een heeeerrrrlijk stukje rijstevlaai op
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 17:04:

[...]

con carne?Porsupuesto!!
quote:doornroosje9 schreef op 25 november 2015 @ 17:06:

[...]

[img]http://www.dailycupofblablabla.com/wp-c ... logo_1.png[/img]
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 16:41:

[...]

JIJ hebt hier een negatieve wending aangegeven mevrouw. Ik antwoorde normaal naar kia toe. En ik vondt het opmerkelijk dat ze zo begaan was laag opgeleiden mensen wat not a long a go had ze mij daarop aangesproken en dat had ik even te melden. En toen kwam jij uit de hoek.

Precies wat missie bedoeldt schijnheiligheid viert hoogtij.

Met z'n allen tegen iemand aantrappen zonder ook bij na te denken waarom? Eigenlijk. Of is dat normaal om mee te lopen en dan klagen over de negatieve sfeer en spanning terwijl hier zat mensen zijn die de sfeer creëren. Steek ook hand in eigen boezem hou die spiegel voor jezelf. ja de mensen die mij constant aanvallen ja hou die ook voor je. Het is nooit goed wat Tas28 Ttas28 EmmaSwan86 zegt nooit goed. Terwijl ik ook maar een mens ben met gevoelens Ik mag niks tegen haar of anderen zeggen anders heb ik een handvol mensen op mijn dak terwijl zij zo vaak steken onder water geven naar mij toe.

Voor kinderen vinden we het erg als ze elkaar pesten. Maar voor volwassen is het doodnormaal hier om een persoon die een andere mening deelt te kleineren voor gek weg te zetten of voor iemand die zijn leven anders inkleurt of zijn kind anders opvoedt dan zijn de rapen gaar hier wat dan heb je de forumpolitie die erg actief is hier op napraat op je dak!

Oo dat is tas die heeft een plaat voor de kop niet met haar praten. Is dit veel anders dan de pestende kindjes?

Nou flik je het godverdomme wéér! Mensen zijn het niet met je ééns, dat is geen pesten. Jij accepteert van niemand uitleg als er gezegd wordt dat je iets verkeerd opgevat hebt want jij hebt aaaaaaaaltijd gelijk. Jij bedoelt het nooooit rot maar iedereen begrijpt jou verkeerd. Boehoe en wat ben je zielig. Dàt is calimero-gedrag: zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk. Oh nee.

Dat anderen gelijk kunnen hebben, dat jij het verkeerd opvat wat anderen zeggen, dat wil er gewoon echt niet in bij jou hè? Die plaat zit toch echt voor jouw kop, niet voor die van anderen.

En pesten? Dit? Hoe durf je. Hoe durf je dit te vergelijken met kinderen die pesten, hoe durf je jezelf in deze situatie gelijk te stellen aan gepeste kinderen. Zó laag om die kaart te trekken omdat je geen gelijk krijgt. Echt gepest worden ziet er heel anders uit en, geloof me maar op mijn woord en eigen ervaring, voelt heel anders.

Er wordt niet zo op jou gereageerd vanwege je opleiding, je verleden of de keuzes die je hebt gemaakt. Er wordt zo op je gereageerd om hoe jij zelf reageert: als een verwend, verwaand, arrogant secreet dat anderen continu de maat neemt maar zèlf steeds opnieuw doet wat ze anderen verwijt. Snap je dat? Jij doet zelf steeds precies dat waarvan je wil dat anderen er mee stoppen. Dáár komen de reacties vandaan. En dat is geen pesten. Maak dat jezelf maar niet wijs.
Ahhh claro ..
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 17:06:

[...]

Zit je nu een beetje samen te spannen met die andere zuiderling?
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 17:09:

Ahhh claro .. Moest je ff googelen?
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 17:10:

[...]

Zit je nu een beetje samen te spannen met die andere zuiderling? Ik zeg; Ole!
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 17:12:

[...]

Ik zeg; Ole!
Bij
Ik word overigens altijd blij van taart,meneer co. Niet agressief
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 17:02:

[...]

Ik heb net een heeeerrrrlijk stukje rijstevlaai op Heb je wel eens gezien en geroken hoe ze dat maken? Emmers vol rijstepap úúúúúrenlang koken ...
quote:doornroosje9 schreef op 25 november 2015 @ 17:12:

[...]

Beterschap Anyco!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven