Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 november 2015 om 00:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:04:
[...]
Mag dat tegenwoordig ook niet op het prikbord? Bij te koop aangeboden oid?Denk je dat NeoLeo die plek vindt? Hij kiest gewoon een random pijler en op de eerste post waarin staat dat ze het niet zo heel erg leuk vindt wat hij maakt, kan hij los gaan. Maar als er forummers zijn die hem herkennen is hij meestal wel gezellig. Vervolgens krijgt hij een ban en dan krijg je daarna de discussie dat we niet op hem moeten reageren enzo....
[...]
Mag dat tegenwoordig ook niet op het prikbord? Bij te koop aangeboden oid?Denk je dat NeoLeo die plek vindt? Hij kiest gewoon een random pijler en op de eerste post waarin staat dat ze het niet zo heel erg leuk vindt wat hij maakt, kan hij los gaan. Maar als er forummers zijn die hem herkennen is hij meestal wel gezellig. Vervolgens krijgt hij een ban en dan krijg je daarna de discussie dat we niet op hem moeten reageren enzo....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 november 2015 om 00:11
quote:Sid-returns schreef op 18 november 2015 @ 00:07:
[...]
Over gekkies gesproken, die ene die terugkomt als onkruid is al lang niet meer geweest.Ik breng u het woord van God.
[...]
Over gekkies gesproken, die ene die terugkomt als onkruid is al lang niet meer geweest.Ik breng u het woord van God.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 november 2015 om 00:11
quote:Enn schreef op 18 november 2015 @ 00:07:
[...]
Denk je dat NeoLeo die plek vindt? Hij kiest gewoon een random pijler en op de eerste post waarin staat dat ze het niet zo heel erg leuk vindt wat hij maakt, kan hij los gaan. Maar als er forummers zijn die hem herkennen is hij meestal wel gezellig. Dan krijgt hij een ban en dan krijg je daarna de discussie dat we niet op hem moeten reageren enzo....
Naarmate hij vaker kwam werd hij inderdaad steeds gezelliger.
Ja, hij had vreemde ideeën, maar daar is hij hier absoluut niet de enige in.
[...]
Denk je dat NeoLeo die plek vindt? Hij kiest gewoon een random pijler en op de eerste post waarin staat dat ze het niet zo heel erg leuk vindt wat hij maakt, kan hij los gaan. Maar als er forummers zijn die hem herkennen is hij meestal wel gezellig. Dan krijgt hij een ban en dan krijg je daarna de discussie dat we niet op hem moeten reageren enzo....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 november 2015 om 00:13
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:11:
[...]
Neuh... en zeker niet 's nachts.
*guilty*
[...]
Neuh... en zeker niet 's nachts.
*guilty*
woensdag 18 november 2015 om 00:22
quote:Sid-returns schreef op 18 november 2015 @ 00:07:
[...]
Neh. Ik heb het laatst een keer gevraagd, of ze hem niet gewoon konden laten posten. Maar dit was de reden.
(...)Echt? Ik nam ook altijd aan dat het vanwege zijn adres was. Ging ervan uit dat zijn behandelaars waarschijnlijk een keer aan de bel hadden getrokken het vf verzocht om hem niet toe te laten. Maar dat is dus niet zo?
[...]
Neh. Ik heb het laatst een keer gevraagd, of ze hem niet gewoon konden laten posten. Maar dit was de reden.
(...)Echt? Ik nam ook altijd aan dat het vanwege zijn adres was. Ging ervan uit dat zijn behandelaars waarschijnlijk een keer aan de bel hadden getrokken het vf verzocht om hem niet toe te laten. Maar dat is dus niet zo?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 18 november 2015 om 00:24
Heeft een van jullie zojuist het laatste exemplaar gekocht?
Dit staat onder de genoemde link bij Bol:
Product niet leverbaar
Onze excuses, het product is niet (meer) leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze winkel.
Begin op onze homepage of gebruik de zoekfunctie.
Dit staat onder de genoemde link bij Bol:
Product niet leverbaar
Onze excuses, het product is niet (meer) leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze winkel.
Begin op onze homepage of gebruik de zoekfunctie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 18 november 2015 om 00:25
quote:Dana schreef op 18 november 2015 @ 00:22:
[...]
Echt? Ik nam ook altijd aan dat het vanwege zijn adres was. Ging ervan uit dat zijn behandelaars waarschijnlijk een keer aan de bel hadden getrokken het vf verzocht om hem niet toe te laten. Maar dat is dus niet zo?Dat lijkt me stug; hij post echt overal en nergens.
[...]
Echt? Ik nam ook altijd aan dat het vanwege zijn adres was. Ging ervan uit dat zijn behandelaars waarschijnlijk een keer aan de bel hadden getrokken het vf verzocht om hem niet toe te laten. Maar dat is dus niet zo?Dat lijkt me stug; hij post echt overal en nergens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 november 2015 om 00:27
quote:Sid-returns schreef op 18 november 2015 @ 00:23:
[...]
Welk woord is dat?
Ik mag zelf altijd graag denken dat dat Minnekozen is, mooi woord.
Oh dat heb ik met het Vlaamse woord : goesting.
Maar geen idee of dat woord in de Bijbel staat.
[...]
Welk woord is dat?
Ik mag zelf altijd graag denken dat dat Minnekozen is, mooi woord.
Oh dat heb ik met het Vlaamse woord : goesting.
Maar geen idee of dat woord in de Bijbel staat.
woensdag 18 november 2015 om 00:28
quote:Sid-returns schreef op 18 november 2015 @ 00:24:
[...]
Ook de pillen vergeten/overgedoseerd?*
* doorhalen wat niet van toepasing is.
volgende keer schrijf ik wel gewoon TVP.
O kut.
ergens in mijn 'geniale' verklaring van de afkorting tvp is het tvv -tedere verdieping vinden- geworden.
Te dom om te poepen en te moe om te denken.
Trusten!
[...]
Ook de pillen vergeten/overgedoseerd?*
* doorhalen wat niet van toepasing is.
volgende keer schrijf ik wel gewoon TVP.
O kut.
ergens in mijn 'geniale' verklaring van de afkorting tvp is het tvv -tedere verdieping vinden- geworden.
Te dom om te poepen en te moe om te denken.
Trusten!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.