Napraattopic deel 44
woensdag 25 november 2015 om 20:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 november 2015 om 21:38
quote:feow schreef op 25 november 2015 @ 21:35:
yes herkansing!
Tevreden voedsel productie.
En over het geneuzel op napraat: dat stopt tegenwoordig vrij rap als er echt iets is om over na te praten. Dat zie ik als vooruitgang.
Als ik geneuzel lees weet ik dat het forum rustig is.Jij zegt vaak wijze dingen.
yes herkansing!
Tevreden voedsel productie.
En over het geneuzel op napraat: dat stopt tegenwoordig vrij rap als er echt iets is om over na te praten. Dat zie ik als vooruitgang.
Als ik geneuzel lees weet ik dat het forum rustig is.Jij zegt vaak wijze dingen.
woensdag 25 november 2015 om 21:39
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 21:31:
Thanks lady's. Dan weet ik dat ik bij haar op mijn handen moet gaan zitten (en ben ik blijkbaar toch minder oud en blond dan ik soms denk)
P.S. sturen jullie me een bp als ze weer opgedoken is? Kwestie van wel een ezel te zijn en me dus maar 1 keer aan die steen te stoten.
Een Ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, maar een Ezelin, het stomme dier, wel een keer of vier
of
Een ezelin daarentegen wel een keer of negen
of
gewoon niet stoten, gewoon niet doen.
Thanks lady's. Dan weet ik dat ik bij haar op mijn handen moet gaan zitten (en ben ik blijkbaar toch minder oud en blond dan ik soms denk)
P.S. sturen jullie me een bp als ze weer opgedoken is? Kwestie van wel een ezel te zijn en me dus maar 1 keer aan die steen te stoten.
Een Ezel stoot zich in het algemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, maar een Ezelin, het stomme dier, wel een keer of vier
of
of
gewoon niet stoten, gewoon niet doen.
woensdag 25 november 2015 om 21:46
quote:ardni schreef op 25 november 2015 @ 21:39:
[...]
of
of
gewoon niet stoten, gewoon niet doen.Pardon? Welke pagina in de etymologische bijbel? Deze 'wijsheid' in uitdrukkingenland is mij onbekend, maar he: oud en blond he.
[...]
of
of
gewoon niet stoten, gewoon niet doen.Pardon? Welke pagina in de etymologische bijbel? Deze 'wijsheid' in uitdrukkingenland is mij onbekend, maar he: oud en blond he.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 november 2015 om 21:57
woensdag 25 november 2015 om 22:19
Liever een Pumps die zelf vraagt om niet op haar berichten te reageren dan forummers die steeds spelletjes spelen. Soms wel goed Nederlands schrijven, dan weer helemaal niet. Soms charmant komen napraten en tegelijk chargeren in andere topics, andere forumers staffen en onderuit halen en dan weer een charme offensieve lanceren. Vermoeiend vind ik dat en tegelijk merk ik voor mezelf dat ik sommige TO's eerst 'afwacht' omdat de schrijfstijl of zo, me een vermoeden van 'rellert' geeft. Soms onterecht. Gewoon jammer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 november 2015 om 22:44
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 21:27:
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ik ben te moe om dit te kunnen ontcijferen geloof ik.
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ik ben te moe om dit te kunnen ontcijferen geloof ik.