Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 december 2015 om 12:40
quote:MarindaH schreef op 02 december 2015 @ 12:33:
[...]
Het lijkt wel Jekyll en Hyde...http://youtu.be/womFrEzka4A
???
[...]
Het lijkt wel Jekyll en Hyde...http://youtu.be/womFrEzka4A
???
woensdag 2 december 2015 om 12:42
quote:Ttass28 schreef op 02 december 2015 @ 12:40:
[...]
http://youtu.be/womFrEzka4A
???Niet alle refenties komen van YouTube...
[...]
http://youtu.be/womFrEzka4A
???Niet alle refenties komen van YouTube...
woensdag 2 december 2015 om 12:43
quote:Star schreef op 02 december 2015 @ 12:19:
[...]
Wat een afschuwelijke gebeurtenis
Maar jouw overleden meisje kreeg dus ook een kadootjr met Sint? Sloot je het zo af voor jezelf?
Sorry voor mijn vragen, probeer het oprecht te begrijpen.
Ik trachtte de herinnering levend te houden, en dus bracht ik cadeautjes op haar verjaardag, met Sinterklaas en kerstmis. Het klinkt waarschijnlijk alsof ik niet helemaal goed in mijn hoofd ben ofzo.
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.
[...]
Wat een afschuwelijke gebeurtenis
Maar jouw overleden meisje kreeg dus ook een kadootjr met Sint? Sloot je het zo af voor jezelf?
Sorry voor mijn vragen, probeer het oprecht te begrijpen.
Ik trachtte de herinnering levend te houden, en dus bracht ik cadeautjes op haar verjaardag, met Sinterklaas en kerstmis. Het klinkt waarschijnlijk alsof ik niet helemaal goed in mijn hoofd ben ofzo.
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.
woensdag 2 december 2015 om 12:49
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:43:
[...]
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.Ben er stil van...
[...]
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.Ben er stil van...
IMHO
woensdag 2 december 2015 om 13:00
woensdag 2 december 2015 om 13:02
[...]
[...]
woensdag 2 december 2015 om 13:07
woensdag 2 december 2015 om 13:07
[...]
Ik snap dat wel mijn moeder bijvoorbeeld bewaart nog steeds de kleertjes van mijn overleden zus (ze is 6 weken geworden)
Het is nu 42 jaar geleden maar er gaat geen dag voorbij dat mijn moeder niet aan haar denkt.
Het grafje verzorgen,zorgen dat er altijd verse bloemen staan etc is haar manier om toch nog voor haar te zorgen..
[...]
Ik snap dat wel mijn moeder bijvoorbeeld bewaart nog steeds de kleertjes van mijn overleden zus (ze is 6 weken geworden)
Het is nu 42 jaar geleden maar er gaat geen dag voorbij dat mijn moeder niet aan haar denkt.
Het grafje verzorgen,zorgen dat er altijd verse bloemen staan etc is haar manier om toch nog voor haar te zorgen..
woensdag 2 december 2015 om 13:12
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:10:
Het is al 10 jaar geleden hoor.
Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.
Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.
Wie doet zoiets
Wat heftig voor jullie Pomono ook na 10 jaar.
Het is al 10 jaar geleden hoor.
Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.
Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.
Wie doet zoiets
Wat heftig voor jullie Pomono ook na 10 jaar.
woensdag 2 december 2015 om 13:13
quote:Ttass28 schreef op 02 december 2015 @ 11:38:
[...]
Tja star soms moet je van je fouten leren heb ik ook gedaan. ik heb er ook geen zin meer in om elke keer in discussie te gaan en op zoek te gaan naar negatieve aandacht. Hier en daar wat uitschieters ik doe mijn best Nogmaals: complimenten!
[...]
Tja star soms moet je van je fouten leren heb ik ook gedaan. ik heb er ook geen zin meer in om elke keer in discussie te gaan en op zoek te gaan naar negatieve aandacht. Hier en daar wat uitschieters ik doe mijn best Nogmaals: complimenten!
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 december 2015 om 13:16
[...]
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen. Mooi gebaar.
[...]
Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen. Mooi gebaar.
woensdag 2 december 2015 om 13:16