Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben echt te nuchter om een cadeautje te kopen voor mijn overleden kinderen. Zonde van het geld ook.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 02 december 2015 @ 11:09:

Dot heeft mazzel.

14-11

DorothyParker heeft een ban van 48 uur ivm provoceren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

En nu een 24 uurs ban.Het lijkt wel Jekyll en Hyde...
quote:MarindaH schreef op 02 december 2015 @ 12:33:

[...]

Het lijkt wel Jekyll en Hyde...http://youtu.be/womFrEzka4A

???
quote:Ttass28 schreef op 02 december 2015 @ 12:40:

[...]

http://youtu.be/womFrEzka4A

???Niet alle refenties komen van YouTube...
quote:Solomio schreef op 02 december 2015 @ 12:31:

Ik ben echt te nuchter om een cadeautje te kopen voor mijn overleden kinderen. Zonde van het geld ook.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 02 december 2015 @ 12:19:

[...]

Wat een afschuwelijke gebeurtenis

Maar jouw overleden meisje kreeg dus ook een kadootjr met Sint? Sloot je het zo af voor jezelf?

Sorry voor mijn vragen, probeer het oprecht te begrijpen.

Ik trachtte de herinnering levend te houden, en dus bracht ik cadeautjes op haar verjaardag, met Sinterklaas en kerstmis. Het klinkt waarschijnlijk alsof ik niet helemaal goed in mijn hoofd ben ofzo.

Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.
Jumpen!
quote:MarindaH schreef op 02 december 2015 @ 12:42:

[...]

Niet alle refenties komen van YouTube...Haha ik moest hier aan denken ik was 20 en iedereen ging jumpen.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:43:

[...]

Ik trachtte de herinnering levend te houden, en dus bracht ik cadeautjes op haar verjaardag, met Sinterklaas en kerstmis. Het klinkt waarschijnlijk alsof ik niet helemaal goed in mijn hoofd ben ofzo.

Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.Ben er stil van...
IMHO
Jee, Pomona...

Mag ik vragen waar je oudste kindje aan is overleden?
Dat hoeft niet hoor!
Struik: als je het zo zegt, vind ik het helemaal niet gek! Mijn oudtante heeft haar zoontje door een ongeval verloren. Was nogal een dingetje in onze familie. Zij haalde altijd z'n lievelingseten in huis op die dagen.
quote:snorharen schreef op 02 december 2015 @ 12:55:

Jee, Pomona...

Mag ik vragen waar je oudste kindje aan is overleden?Was mijn jongste kind, haar hart was niet af, ook al was het niet gestopt had ze niet buiten de baarmoeder kunnen overleven. Dus de uitkomst was hoe dan ook hetzelfde.

[...]

Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 13:00:

[...]

Was mijn jongste kind, haar hart was niet af, ook al was het niet gestopt had ze niet buiten de baarmoeder kunnen overleven. Dus de uitkomst was hoe dan ook hetzelfde.Sorry, dat had ik verkeerd begrepen. Wat een verdriet.

[...]

Ik snap dat wel mijn moeder bijvoorbeeld bewaart nog steeds de kleertjes van mijn overleden zus (ze is 6 weken geworden)

Het is nu 42 jaar geleden maar er gaat geen dag voorbij dat mijn moeder niet aan haar denkt.

Het grafje verzorgen,zorgen dat er altijd verse bloemen staan etc is haar manier om toch nog voor haar te zorgen..
Maar laten we het oude onderwerp weer oppakken.

Ik wil geen zwangere meelezende forumsters bang maken ofzo.

Dus waar ging het ook alweer over?
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:10:

Het is al 10 jaar geleden hoor.

Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.

Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.

Wie doet zoiets

Wat heftig voor jullie Pomono ook na 10 jaar.
Weet ik niet meer Struik! Gooi wat in de groep zou ik zeggen!
quote:Ttass28 schreef op 02 december 2015 @ 11:38:

[...]

Tja star soms moet je van je fouten leren heb ik ook gedaan. ik heb er ook geen zin meer in om elke keer in discussie te gaan en op zoek te gaan naar negatieve aandacht. Hier en daar wat uitschieters ik doe mijn best Nogmaals: complimenten!
Je bent zelf een theepot

[...]

Dit kan ik nooit helemaal afsluiten. Dit jaar doen we voor het eerst geen cadeau maar een donatie aan het Ronald McDonald's fonds. Op die manier helpen we ouders en kinderen. Mooi gebaar.
quote:Solomio schreef op 02 december 2015 @ 12:31:

dat ene woordje zo nuchter al...

Ik vraag me altijd af hoe mensen dat overleven, een kind overleven. Laat staan meer.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 13:07:

Maar laten we het oude onderwerp weer oppakken.

Ik wil geen zwangere meelezende forumsters bang maken ofzo.

Dus waar ging het ook alweer over?Oliebollen
Idd ttasje, ik vind het knap dat je toch gewoon rustig blijft! Want het sloeg idd nergens op.

Wat dacht je btw van een workshop Surinaams koken? Zag ik laatst op een blog van iemand.
Ik vind het een prachtig en ontroerend gebaar. Iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier, ik ben al lang geleden gestopt om iets te vinden van de manier waarop iemand rouwt of verdriet verwerkt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven