Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 december 2015 @ 14:16:

[...]

Dan moet ze opnieuw gestaft zijn lijkt me, kan me niet voorstellen dat de Mods dat zelf ontdekkenOo wat haat ik die klikspanen! wat een stiekem gedrag.
Waarom heeft Star een ban dan?

En terug komen tijdens een ban is natuurlijk gewoon niet handig. Ik heb het 1x per ongeluk gedaan en had gelijk een perma op mijn nick en een nog langere ban.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 12:27:

Fijne Sint, mensen die het vieren.

Ik niet, want ik ben ongewild kleinkinderloos

We gaan wel een kerstboom halen, dat dan weer wel.Ik hoop altijd maar dat je schromelijk overdrijft, anders heb ik medelijden met je kinderen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 december 2015 @ 12:59:

[...]

Laat me raden........Sid!!Duh. Ik ben iedereens favoriete forummer.
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 14:44:

[...]

Ik hoop altijd maar dat je schromelijk overdrijft, anders heb ik medelijden met je kinderen.

Tuurlijk.

Ik ga er inmiddels al vanuit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Sid-returns schreef op 05 december 2015 @ 14:45:

[...]

Duh. Ik ben iedereens favoriete forummer.

Maar jij bent een man en het ging om een vrouw.

Dus.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 14:44:

[...]

Ik hoop altijd maar dat je schromelijk overdrijft, anders heb ik medelijden met je kinderen.

Ik ook

En anders: waarom wil je zo graag kleinkinderen?
Yasmijn:

http://www.opstapmetoma.nl/aanbieding-p ... fault.aspx
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoi allen,

Is het trouwens wel acceptabel dat er ook mannen mee forummen hiero, ikzelf ook een man, maar heb gemerkt dat er maar weinig forums zijn met algemene onderwerpen, dus lijkt me wel leuk hier af en toe mee te kunnen blijven sauwelen?!!
Zijn wel meer mannen hier hoor. Zolang je niet gaat lopen hengelen kan dat uitstekend
Natuurlijk is dat acceptabel. Gewoon meeschrijven hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 15:32:

Hoi allen,

Is het trouwens wel acceptabel dat er ook mannen mee forummen hiero, ikzelf ook een man, maar heb gemerkt dat er maar weinig forums zijn met algemene onderwerpen, dus lijkt me wel leuk hier af en toe mee te kunnen blijven sauwelen?!! Gewoon doen, hoe meer gezellige mannen op het forum hoe meer vreugd . Er zitten hier wel dames die vinden dat mannen hier niet horen (omdat ze dan niet mannelijk meer zijn of zo, of omdat alle mannen per definitie seksbeluste hengelaars zijn, weet ik veel) maar hun mening (van die dames dus) kun je met een gerust hart naast je neerleggen .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 15:42:

[...]

Gewoon doen, hoe meer gezellige mannen op het forum hoe meer vreugd . Er zitten hier wel dames die vinden dat mannen hier niet horen (omdat ze dan niet mannelijk meer zijn of zo, of omdat alle mannen per definitie seksbeluste hengelaars zijn, weet ik veel) maar hun mening (van die dames dus) kun je met een gerust hart naast je neerleggen .Wanneer gingen wij ook alweer van bil FG? Ik was het vergeten in mijn agenda te zetten
quote:Solomio schreef op 05 december 2015 @ 14:46:

[...]

Maar jij bent een man en het ging om een vrouw.

Dus.Nou ja, dit dus. Ik dacht ook dat Sid het was, maar nou weet ik het niet meer
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 15:33:

Zijn wel meer mannen hier hoor

Maar dat zijn altijd wel óf van die Bokitohaantjes, óf juist slappe mietjes.

(Zei een forumster ooit toen ik hier nog maar net rondliep - het is me altijd bijgebleven.)
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 december 2015 @ 15:51:

[...]

(Zei een forumster ooit toen ik hier nog maar net rondliep - het is me altijd bijgebleven.)Zei ze ook tot welke categorie welke man hoorde? (was voor mijn tijd )
quote:Corona67 schreef op 05 december 2015 @ 15:46:

[...]

Wanneer gingen wij ook alweer van bil FG? Ik was het vergeten in mijn agenda te zettenIn juli 2067 heb ik nog wel een gaatje

[...]

(Zei een forumster ooit toen ik hier nog maar net rondliep - het is me altijd bijgebleven.)Ja, en die is betrouwbaar als gemiddelde opinie vind je?
De ban van star is verlengd zie ik net?
Ohnee, hengelen doe ik sowieso niet op internet, wat dat betreft ben ik gelukkig voorzien, zullen vast ook onderwerpen zijn waar mannen niet aan mee kunnen doen, maar das logisch op deze site..

Goed dan, we gaan er voor..
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 15:53:

[...]

In juli 2067 heb ik nog wel een gaatje Tssss viespeuk
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 15:55:

Ohnee, hengelen doe ik sowieso niet op internet, wat dat betreft ben ik gelukkig voorzien, zullen vast ook onderwerpen zijn waar mannen niet aan mee kunnen doen, maar das logisch op deze site..

Goed dan, we gaan er voor.. Genoteerd in digitale agenda, websurfer = man weet ik dat ook weer. Welkom
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 15:55:

Goed dan, we gaan er voor.. Wees welkom dan maar
Dankdank,

Voorlopig ben ik nog veel aan het lezen vooral, beetje mijn draai vinden nog, naar komt allemaal goed.

[...]

(Zei een forumster ooit toen ik hier nog maar net rondliep - het is me altijd bijgebleven.)

De leukste mannen vind ik mannen waarvan ik niet meteen weet dat het een man is.

Gewoon een forummer.

Want hoewel niet leuk om te lezen als man, veel mannen die hier posten of gepost hebben komen de vrouwtjes wel even vertellen hoe het écht zit allemaal, of kijken of er wat te versieren valt, of zijn notoire vrouwenhaters.

De fijnste medeforummers vind ik de mannen waarbij ik helemaal niet bezig ben met hun man zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven