Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 december 2015 @ 12:57:

[...]

En dit natuurlijk (hoewel ik als man op een vrouwenforum merk dat ik me vaak een beetje te ongemakkelijk voel om die smiley te gebruiken).
IMHO
quote:Eleonora-1 schreef op 05 december 2015 @ 12:41:

[...]

Ha Bia!

Er is waarschijnlijk druk gemaild etc. met de mods.

Prik brak ook een lans voor je in het mod topic zag ik.

Heel lief en in mijn ogen terecht.

Wat lief!

Ik moet nog alles terug lezen. Maar ik snap dus niet zo goed waarom ik er al op mag. Toch een inschattingsfoutje of een gevalletje slecht klokkijken? Geen PB's over wat dan ook gehad namelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zie het bantopic BGB. Beetje laat dat ze er pas vanmorgen naar keken, ik heb er gisteren al een staf over gedaan, en andere stafjes van mij (normaal gesproken alleen over spelfouten in topictitels, of over spammers) worden altijd heel snel afgehandeld...
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 december 2015 @ 12:54:

[...]

Serieus, hoor. Je weet altijd precies het goede te zeggen.

Nou ja, favoriete forummer... Op dinges na natuurlijk - kom, hoe heet ze nou ook alweer? Die blijft op de eerste plaats staan.Dinges staat eerste maar je weet haar naam niet meer
I like being a mess. It's who I am.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 december 2015 @ 12:59:

[...]

En dit natuurlijk (hoewel ik als man op een vrouwenforum merk dat ik me vaak een beetje te ongemakkelijk voel om die smiley te gebruiken).Gewoon doen
quote:marana schreef op 05 december 2015 @ 13:03:

Zie het bantopic BGB. Beetje laat dat ze er pas vanmorgen naar keken, ik heb er gisteren al een staf over gedaan, en andere stafjes van mij (normaal gesproken alleen over spelfouten in topictitels, of over spammers) worden altijd heel snel afgehandeld...

Wat aardig!

Dus toch een inschattingsfoutje.

Leuk ook dat ze dat dan even rechtzetten........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 december 2015 @ 12:54:

[...]

Serieus, hoor. Je weet altijd precies het goede te zeggen.

Nou ja, favoriete forummer... Op dinges na natuurlijk - kom, hoe heet ze nou ook alweer? Die blijft op de eerste plaats staan.

Geeft niets, ben wel gewend dat mensen mijn naam snel vergeten

quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2015 @ 13:06:

[...]

Wat aardig!

Dus toch een inschattingsfoutje.

Leuk ook dat ze dat dan even rechtzetten........ Vind het heel bijzonder dat ze niet even een berichtje willen sturen, maar ja, heb er genoeg over gezegd in het mod-topic, wil zelf geen ban oplopen natuurlijk
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 13:05:

[...]

Gewoon doen

Als we in Nederland zouden wonen, zou je die van ons mogen 'lenen'. Maar dat is natuurlijk niet wat je echt wilt.
IMHO
quote:marana schreef op 05 december 2015 @ 13:07:

[...]

Geeft niets, ben wel gewend dat mensen mijn naam snel vergeten

IMHO
quote:AllyMcBeal schreef op 05 december 2015 @ 13:05:

[...]

Dinges staat eerste maar je weet haar naam niet meer Ja, ze laat zich gewoon ook bijna nooit meer zien, he. Weet trouwens niet zeker meer of het een 'ze' is...
IMHO
Gaat weer lekker hier.

Ik ga weer weg voordat ik ook een ban kan krijgen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 december 2015 @ 13:16:

[...]

Als we in Nederland zouden wonen, zou je die van ons mogen 'lenen'. Maar dat is natuurlijk niet wat je echt wilt.

Leasekindjes

Ik hoor net de kerstboom kopen morgen wordt. Grrr. Had hem vandaag gewild.
quote:marana schreef op 05 december 2015 @ 10:21:

Sorry dat ik zo ff tussen het gebabbel doorkom, ik geloof dat ik napraat vooral opzoek als ik me erger (of verwonder) over een topic of zo.

Maar: AARGH! Heb ik met een aantal anderen op entertainement een aardig discussie, met respect over en weer, komen er een aantal gasten van de actueelpijler af, hele gesprek naar zn mallemoer! We hebben het al een paar keer weer weten te keren, maar de algemene veroordelingen blijven maar komen, pfff... Doe dat op actueel alsjeblieft, dan zie ik het tenminste niet!

(ik begrijp dat ik met deze post nog meer mensen van actueel naar entertainment dreig te roepen, maar echt, alsjeblieft, laat die discussie daar!)Ligt dat aan bepaalde forummers, bepaalde onderwerpen, andere-meningen of een bepaalde pijler waar jij je aan ergert? Dit is een openbaar forum. Ik reageer hier maar ook daar.
LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 13:34:

[...]

Leasekindjes

Ik hoor net de kerstboom kopen morgen wordt. Grrr. Had hem vandaag gewild.Dan zul je morgen een boom moeten kopen, of vandaag of volgende week, want als je geen kerstboom koopt of wilt, heb je ook geen kerstboom.
LOEP ME MAAR aub.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:missie_m schreef op 05 december 2015 @ 13:39:

[...]

Dan zul je morgen een boom moeten kopen, of vandaag of volgende week, want als je geen kerstboom koopt of wilt, heb je ook geen kerstboom.Dat is Cruiyffiaans!
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 13:52:

[...]

Dat is Cruiyffiaans! Cruijffiaans.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 13:56:

[...]

Cruijffiaans.
“Voetballen is simpel, maar simpel voetballen blijkt vaak het moeilijkste wat er is”.

“Eén van de 32 landen die deelnemen aan het WK wordt wereldkampioen; de anderen niet, want die zijn er niet”.

“Voetbal is een spel van fouten; wie de minste fouten maakt wint de wedstrijd”.

“Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet”.

“Je gaat het pas zien, als je het door hebt”.

“Mensen zeggen ook dat een ploeg die met tien man speelt gevaarlijker is dan een ploeg met elf man; dat komt alleen maar, omdat vijf van die elf denken: ik doe een stapje minder, terwijl vijf van die tien er juist een schepje bovenop doen”.

“Je moet een gat voor je laten vallen en er dan zelf inlopen”.

“Als wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren”.

“Zonder de bal kun je niet winnen”.

“Kijk, de bal is een essentieel onderdeel van het spel”.

“Als je de eerste goal scoort, win je de wedstrijd”.

“Kijk, de bal moet minimaal tussen die twee palen”.

“Als je op balbezit speelt, hoef je niet te verdedigen, want er is maar één bal”.

“Je moet schieten, anders kun je niet scoren”.

“Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander”.

“In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat; als je te laat bent, moet je op tijd vertrekken”.

“Als je een speler ziet sprinten, is hij te laat vertrokken”.

“Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat”.

“Als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen, maar in wezen bepaalt de bal de snelheid van het spel”.

“Wat is snelheid? Vaak verwisselt de sportpers snelheid met inzicht: kijk, als ik iets eerder begin te lopen dan een ander, dan lijk ik sneller”.

“Als ik de hele tuin moet verdedigen ben ik de slechtste, als ik dit stukje moet verdedigen ben ik de beste; alles heeft te maken met meters, meer niet”.

“Vier achter en vier op het middenveld kan nooit functioneren: je driehoeken vallen weg; je moet altijd driehoeken hebben, want alleen dan heb je constant twee afspeelmogelijkheden”.

“Bergkamp speelde ver onder nul”.

“De Koreaanse verdediging was net geitenkaas, elk commentaar is hier overbodig”.

“Ik geloof niet: in Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen; als het werkt, zal het dus altijd een gelijk spel worden”.

“Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen”.

“Als Italianen één kans krijgen, maken ze er twee”.

“Italië heb een paar hele goeie voetballers, maar die moet je dan wel de bal spelen zodat ze kunnen voetballen”.

“Zet er één in de spits, maak er een tutti frutti van”.

“Als ik thuis kom van een televisie analyse vraagt mijn vrouw: wat heb je gezegd?; dan zeg ik: al sla je me dood”.
Ik zeg... Hoppa....
“In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk”.

“Ieder nadeel heb zijn voordeel”.

“Toeval is logisch”.

“In ben overal tegen; totdat ik een besluit neem, dan ben ik ervoor”.

“Met het mes op de schede”.

“Ik spreek beter Spaans dan welke Nederlander dan ook, maar slechter Spaans dan welke Spanjaard dan ook”.

“De tijd dat ik zelf geld mee nam is al heel lang geleden; ik neem altijd de naam en het gezicht mee”.

“Mensen moeten harder rijden, dan zijn ze sneller van de weg, dus zijn er minder files”.
Geniale uitspraken toch?
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 12:12:

Thnx voor de felicitaties. Pa is zo kicking als kan op je 97e Da's fijn.
Je bent zelf een theepot
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 december 2015 @ 12:27:

Star heeft er nog 24 uur bij wegens terugkeren onder een andere nick tijdens haar ban.Dan moet ze opnieuw gestaft zijn lijkt me, kan me niet voorstellen dat de Mods dat zelf ontdekken
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven