Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 07:18:

Ik ga toch die second opinion aanvragen straks. Ik lijk verdomme wel knettergek, me met een paar stomme pilletjes naar huis laten sturen. Ik word er ook niet vriendelijker van ofzo.

Blij dat je dat gaat doen.

Oprecht.

Ik heb acht jaar pijn in mijn heupen gehad, zó veel pijn dat ik nauwelijks kon lopen. Het zou bekkeninstabiliteit zijn, het was een soort reuma, het was fibromyalgie, maar dat was het allemaal niet, mijn beide heupen waren een soort van afgebrokkeld, door een ziekte die in in mijn jeugd heb gehad en die mijn botten tijdens de zwangerschap verweekten.

Pas toen één slimmerd na acht jaar bedacht weer eens een foto te maken, kwam dat aan het licht. En kon er gewerkt worden aan herstel.

Leven met zo veel pijn is verschrikkelijk.

Het beheerst je.

Prima plan,die second opinion.

Mócht het over operaties etc. gaan:

Rosanna, van dit forum (ze post altijd in het lichtblauw) is ook nog jong maar heeft bijvoorbeeld ook een nieuwe heup. En ik ben ouder dan jij maar ook nog relatief jong en heb er twee.

Mocht je er meer over willen weten, ik weet zeker dat ook zij er met je over wil praten.

Laat je aub goed voorlichten of dat een optie is, of er alternatieven zijn en je zeker niet meer met een pot dyclofenac of andere herrie naar huis laten sturen.

Je moet écht van die pijn af meid.
Denk dat je dat goed doet struik.. En tegen de tijd dat een nieuwe eventueel aan vervanging toe is.. De ontwikkelingen op medisch gebied gaan razendsnel he..
quote:Corona67 schreef op 30 november 2015 @ 07:34:

Denk dat je dat goed doet struik.. En tegen de tijd dat een nieuwe eventueel aan vervanging toe is.. De ontwikkelingen op medisch gebied gaan razendsnel he..Ook al gaat het een razendsnel het ander staat soms jaren stil. Knieën en heupen vervangen heeft de laatste jaren heel veel ontwikkeling gekend. Met teengewrichtjes zitten ze nog steeds te klooien. Waar men twintig jaar geleden dacht dat dat medio 2015 een fluitje van een cent zou zijn. Hoopt men nu nog steeds dat het ooit zo ver zal komen dat men teengewrichtjes kan vervangen zo makkelijk als heupen.
Ik ga het doen, zo heb ik toch ook geen leven? Ben er echt schijtziek van, en vanavond gaat mijn vent weer naar z'n hotel. Dus hoef ik hem iig niet te irriteren met mijn gemauw.
En de hond heeft weer zijn kleed kapot gemaakt en wie mag die zooi weer opruimen?

Die poepfabriek gaat maar eens een tijd op het harde plastic liggen
Goedemorgen. 180e.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen vannacht ik werd wakker met pijn in mijn kaken van de spanning zelfs als ik slaap sta ik onder spanning.
quote:Ttass28 schreef op 30 november 2015 @ 07:55:

Ik heb maar 2 uurtjes geslapen vannacht ik werd wakker met pijn in mijn kaken van de spanning zelfs als ik slaap sta ik onder spanning.Pijn is stom.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 08:00:

[...]

Pijn is stom.Niet zo'n pijn als jij sterkte ermee het is goed dat je er wat aan gaat doen.
Goedemorgen! Zo koffiezetten (nog geen tijdsklok in huis).
quote:Ttass28 schreef op 30 november 2015 @ 08:01:

[...]

Niet zo'n pijn als jij sterkte ermee het is goed dat je er wat aan gaat doen.Kijk en dat snap ik nou niet. Waarom zou je zoiets zeggen? Je hebt pijn, ruk geslapen en dat is kut. Natuurlijk is er altijd iemand die het erger heeft, maar gewoon ff klagen mag hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gossamme wat een ochtenddrama. Nr. 4 was eerst 50 minuten op oorlogspad, toen 40 minuten op sterven na dood en uiteindelijk 10 minuten voor hij de deur uit moest min of meer aangekleed beneden.

Wat hem uiteindelijk overhaalde? Hij kon zo mee met z'n zus naar de dokter en als hij niet ziek zou zijn, zou de pc een week uit blijven ...

En nu mag ik zelf koffie en dan dus naar de dokter met dochter die al ruim twee weken slaapt.
Succes Yette! Beterschap met dochter!
Goed medicijn die pc ...

En dochter blijft slapen?
quote:hatsetats schreef op 30 november 2015 @ 08:22:

[...]

Kijk en dat snap ik nou niet. Waarom zou je zoiets zeggen? Je hebt pijn, ruk geslapen en dat is kut. Natuurlijk is er altijd iemand die het erger heeft, maar gewoon ff klagen mag hoor Idd, pijn is pijn en is altijd kut. Om 11 uur moet ik bij de huisarts zijn.
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 08:37:

[...]

Idd, pijn is pijn en is altijd kut. Om 11 uur moet ik bij de huisarts zijn.

Succes!

Jij met dochter Yette.
Als ik dochter niet af en toe uit bed vis om te eten en drinken, zou ze gewoon blijven liggen. Zo slap als een dweil. Vorige week ontstekingswaardes, ijzer & Pfeiffer getest, maar dat was OK (met een slag om de arm, kon ook te vroeg getest zijn). Ze is nooit ziek en is het spuugzat.
Hopelijk heeft de huisarts inmiddels een idee, Yette.
Goedemorgen!

Ik lees nu pas de goede tips voor mijn kastanje surprise van gisteren! Daar zitten wel bruikbare tips tussen. Bedankt!

[...]

Kijk en dat snap ik nou niet. Waarom zou je zoiets zeggen? Je hebt pijn, ruk geslapen en dat is kut. Natuurlijk is er altijd iemand die het erger heeft, maar gewoon ff klagen mag hoor

Ja sterkte pomanastruik.

En sterkte yette met je dochter. Ik heb om half 11 Emdr zo geen zin in.

[...]

Kijk en dat snap ik nou niet. Waarom zou je zoiets zeggen? Je hebt pijn, ruk geslapen en dat is kut. Natuurlijk is er altijd iemand die het erger heeft, maar gewoon ff klagen mag hoor

Dit.

Sterkte Struik en Yvette met je dochter.
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 08:44:

Als ik dochter niet af en toe uit bed vis om te eten en drinken, zou ze gewoon blijven liggen. Zo slap als een dweil. Vorige week ontstekingswaardes, ijzer & Pfeiffer getest, maar dat was OK (met een slag om de arm, kon ook te vroeg getest zijn). Ze is nooit ziek en is het spuugzat.Jeetje, wat sneu voor zo'n meisje. Zijn ook haar vitamines gecontroleerd? Dochter hier ook altijd moe, had B12 te kort.
Sterkte ttas, pomonastruik en yette
quote:fietsie schreef op 30 november 2015 @ 09:03:

[...]

Jeetje, wat sneu voor zo'n meisje. Zijn ook haar vitamines gecontroleerd? Dochter hier ook altijd moe, had B12 te kort.

Ik zal er zo naar vragen, we zitten nu in de wachtkamer.

Typisch 2015 hier. De krant van vandaag ligt nog dicht op de stapel oude tijdschriften, alle wachtenden klooien met hun foon.
quote:Ttass28 schreef op 30 november 2015 @ 08:55:

[...]

Ja sterkte pomanastruik.

En sterkte yette met je dochter. Ik heb om half 11 Emdr zo geen zin in.

EMDR is ook pijnlijk maar wel goed. Maar sorry als ik er iets uit een ander topic bijhaal maar jij klokte toch ook aardig wat weg??

Ik heb ook EMDR gehad maar ik moest daarvoor wel droog zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven