Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 17:19:

Dat rijmgebeuren was ook leuk.Ja, en die kwam helemaal spontaan. Ik hou wel van spelletjes .
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 17:20:

[...]

Was ook heel vermoeiend Nou ja daarom, ik zit nog een beetje te recupereren.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 december 2015 @ 17:21:

[...]

Nou ja daarom, ik zit nog een beetje te recupereren.Ha, dit wou ik net schrijven. Over een maandje ongeveer ben ik hersteld.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 17:19:

[...]

Ja.Mooi zo, dan is dat voor iedereen duidelijk!
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 15:32:

Hoi allen,

Is het trouwens wel acceptabel dat er ook mannen mee forummen hiero, ikzelf ook een man, maar heb gemerkt dat er maar weinig forums zijn met algemene onderwerpen, dus lijkt me wel leuk hier af en toe mee te kunnen blijven sauwelen?!! Onacceptabel die mannetjes op t forum
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Waarom liep dat make-uptopic uit de hand?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 december 2015 @ 16:58:

Ik vind je wat apart posten als ik eerlijk ben.Plus 1
To zat iedereen te beledigen, en sint had nog plaats in de zak naar Spanje toe.
quote:Poltergeist2016 schreef op 05 december 2015 @ 18:17:

To zat iedereen te beledigen, en sint had nog plaats in de zak naar Spanje toe.Hè jammer, gemist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 05 december 2015 @ 18:16:

[...]

Plus 1

Jij gaf de enige die alleen maar negatief reageerde en als klapper ook nog een ongevraagde persoonlijke mening probeerde te geven een 'plus 1'?

Ik blockeer zo'n zeurkous gewoon, hoef ik die onvriendelijke nonsens ook niet meer te lezen!

Hatelijk sfeertje hier, ik heb het al wel weer gezien.
quote:yasmijn schreef op 05 december 2015 @ 16:57:

Ik blaat alleen op internet over mijn ongewilde kleinkinderloos zijn

In het echt schaam je je er voor? Heb ik ook, hoor.

Ik denk dat we veel steun en tips kunnen krijgen van elkaar op een apart topic. Want wat doe je als het straks gaat sneeuwen en je dwang om sneeuwpoppen te maken, iemand voor te trekken op een sleetje wordt onhoudbaar? Dat zijn echt hele lastige kwesties, vind ik zelf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik mis echt veel tjonge jonge wag is er gebeurd korte samenvatting iemand?
Hè Hats, gefeliciteerd nog met je vader.

En om bij jouw AA-excuusbericht aan te sluiten:

Chief: soms is de stap om excuses te maken nog heel erg moeilijk omdat je eigenlijk niet vindt dat je een ander daarmee lastig zou mogen vallen, omdat je zelf die excuses nog niet zou willen accepteren. Ik weet niet of ik te vaag ben, maar er zijn dingen die ik mezelf niet kan en niet wil vergeven, en daarom dus ook niet bij een ander neer wil leggen. Ik heb wel moeten leren om die dingen los te zien. Hoe ik over mezelf denk neemt de oprechtheid van excuses niet weg. En het is nogal arrogant (van mij!) om te bepalen of een ander al open zou staan voor excuses.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 18:26:

[...]

Jij gaf de enige die alleen maar negatief reageerde en als klapper ook nog een ongevraagde persoonlijke mening probeerde te geven een 'plus 1'?

Ik blockeer zo'n zeurkous gewoon, hoef ik die onvriendelijke nonsens ook niet meer te lezen!

Hatelijk sfeertje hier, ik heb het al wel weer gezien.Dat is lekker snel
I like being a mess. It's who I am.

[...]

Hatelijk sfeertje hier, ik heb het al wel weer gezien.Zo dat duurde niet lang voor jij je true colors laat zien Gevoel voor humor heb je niet he?

[...]

Hatelijk sfeertje hier, ik heb het al wel weer gezien.Zo dat duurde niet lang voor jij je true colors laat zien Gevoel voor humor heb je niet he?

[...]

Joh, die +1 krijgt zo wel een extra argument hoor.

Je zou het ook kunnen zien als gratis feedback op een eerste indruk. Niet zo gek gezien je zelf hier binnen komt met een 'mag dit wel, ben ik wel welkom, het is zus en het is zo'.

Je moet het verder zelf weten, maar met Nous blokkeren mis je een hoop leuks.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Ben ik niet met je eens meneer websurfer.

Hatsetats is een van de weinige die eerlijk en oprecht is en die vanuit een andere oogpunt bekijkt hoe forummers reageren als hats je niet mag heb je het ook zelf nagemaakt.
Krijgt iemand eens een warm welkom is het weer niet goed. Een beetje kritiek en weg is ie al weer. Kwam duidelijk om te rellen. Helaas mislukt, doei Surfer
I like being a mess. It's who I am.
quote:feow schreef op 05 december 2015 @ 18:33:

[...]

Joh, die +1 krijgt zo wel een extra argument hoor.

Je zou het ook kunnen zien als gratis feedback op een eerste indruk. Niet zo gek gezien je zelf hier binnen komt met een 'mag dit wel, ben ik wel welkom, het is zus en het is zo'.

Je moet het verder zelf weten, maar met Nous blokkeren mis je een hoop leuks.
Dat is snel Hats

https://youtu.be/jO9vlhacLmw Sinterklaasliedjes van vroeger - Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Songtekst

Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht

Want we zitten allemaal even recht

Misschien heeft u nog even tijd

Voordat u weer naar Spanje rijdt

Kom dan ook even bij ons aan

En laat uw paardje maar buiten staan

En we zingen en we springen en we zijn zo blij

Want er zijn geen stoute kind'ren bij

En we zingen en we springen en we zijn zo blij

Want er zijn geen stoute kind'ren bij

Ik ga mijn schoen zetten. Doei.

LOEP ME MAAR aub.
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 18:34:

[...]

Ben ik niet met je eens meneer websurfer.

Hatsetats is een van de weinige die eerlijk en oprecht is en die vanuit een andere oogpunt bekijkt hoe forummers reageren als hats je niet mag heb je het ook zelf nagemaakt.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:AllyMcBeal schreef op 05 december 2015 @ 18:36:

Krijgt iemand eens een warm welkom is het weer niet goed. Een beetje kritiek en weg is ie al weer. Kwam duidelijk om te rellen. Helaas mislukt, doei Surfer [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley105.gif[/img]

Krijg je er van als je als vrouw (te) interessant wilt doen, dat is niet interessant genoeg voor echte mannen, raak je automisch de belangstelling van de mannen weer kwijt, maar hoe sommigen die mannen op afstand moeten houden, dat weten die vrouwen wel.

Het welkom net was idd gewoon goed, maar de sfeer is voor mannen niet best hier, het was het proberen waard.

Veel plezier ermee verder!
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 18:59:

[...]

Krijg je er van als je als vrouw (te) interessant wilt doen, dat is niet interessant genoeg voor echte mannen, raak je automisch de belangstelling van de mannen weer kwijt, maar hoe sommigen die mannen op afstand moeten houden, dat weten die vrouwen wel.

Het welkom net was idd gewoon goed, maar de sfeer is voor mannen niet best hier, het was het proberen waard.

Veel plezier ermee verder!Er zijn er heel wat die nergens last van hebben. Echt, je stelt je aan, je lijkt wel een wijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven