Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 december 2015 om 20:52
Kom maar bij mij hoor Webbie, wat een rotmevrouwen hier allemaal! Probeer je iets uit te leggen, gaan ze je allemaal dissen en waarom? Omdat ze lelijk zijn natuurlijk, daarom! Het is gewoon de kift want uit hoe je schrijft, maak ik op dat je een hele aantrekkelijke vent bent die beter verdient dan een tsunami aan penisnijdige zuurbommen. Ik snap hoe je je voelt want ze kunnen heel kwetsend zijn hoor. Kijk maar naar hoe overstuur je nu bent. Dikke voor je moed en lijden.
*sarcasme-modus uit*
*sarcasme-modus uit*
zaterdag 5 december 2015 om 20:55
quote:Alixane schreef op 05 december 2015 @ 20:46:
[...]
Tjonge jonge, houd de eer aan jezelf want je zet jezelf met elke posting die je doet meer voor schut. Stop met deze gênante vertoning.
Nee hoor, maar ik begon goed, de ene begon moeilijk te doen en sommige anderen begonnen mee te zeiken en minder kan ik er dus niet om geven.
[...]
Tjonge jonge, houd de eer aan jezelf want je zet jezelf met elke posting die je doet meer voor schut. Stop met deze gênante vertoning.
Nee hoor, maar ik begon goed, de ene begon moeilijk te doen en sommige anderen begonnen mee te zeiken en minder kan ik er dus niet om geven.
zaterdag 5 december 2015 om 20:57
zaterdag 5 december 2015 om 20:59
quote:Chiefseattle schreef op 05 december 2015 @ 20:52:
Kom maar bij mij hoor Webbie, wat een rotmevrouwen hier allemaal! Probeer je iets uit te leggen, gaan ze je allemaal dissen en waarom? Omdat ze lelijk zijn natuurlijk, daarom! Het is gewoon de kift want uit hoe je schrijft, maak ik op dat je een hele aantrekkelijke vent bent die beter verdient dan een tsunami aan penisnijdige zuurbommen. Ik snap hoe je je voelt want ze kunnen heel kwetsend zijn hoor. Kijk maar naar hoe overstuur je nu bent. Dikke voor je moed en lijden.
*sarcasme-modus uit*
Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interesseert wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*
*sarcasme-modus uit*
Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interesseert wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*
zaterdag 5 december 2015 om 21:01
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 20:59:
[...]
Je zou de idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, .aar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Ik denk dat het je helemaal niet interesseert. Of zit ik er naast? Tis maar een gevoeletje hoor.
[...]
Je zou de idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, .aar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Ik denk dat het je helemaal niet interesseert. Of zit ik er naast? Tis maar een gevoeletje hoor.
zaterdag 5 december 2015 om 21:02
[...]
Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*De spellingscontrole staat ook uit.
[...]
Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*De spellingscontrole staat ook uit.
zaterdag 5 december 2015 om 21:03
[...]
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*InteResseerT
[...]
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*InteResseerT
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 december 2015 om 21:04
[...]
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Je klinkt als mijn hysterische schoonzus.
[...]
*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Je klinkt als mijn hysterische schoonzus.
Tjezus, wat vals
zaterdag 5 december 2015 om 21:05