Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 20:46:

[...]

*pleurt er een emmer water over*

Tieft op met die stinkende meuk

Zo, nu een grog, kan ik morgen misschien wat soepeler de dag door.
Kom maar bij mij hoor Webbie, wat een rotmevrouwen hier allemaal! Probeer je iets uit te leggen, gaan ze je allemaal dissen en waarom? Omdat ze lelijk zijn natuurlijk, daarom! Het is gewoon de kift want uit hoe je schrijft, maak ik op dat je een hele aantrekkelijke vent bent die beter verdient dan een tsunami aan penisnijdige zuurbommen. Ik snap hoe je je voelt want ze kunnen heel kwetsend zijn hoor. Kijk maar naar hoe overstuur je nu bent. Dikke voor je moed en lijden.

*sarcasme-modus uit*

quote:Alixane schreef op 05 december 2015 @ 20:46:

[...]

Tjonge jonge, houd de eer aan jezelf want je zet jezelf met elke posting die je doet meer voor schut. Stop met deze gênante vertoning.

Nee hoor, maar ik begon goed, de ene begon moeilijk te doen en sommige anderen begonnen mee te zeiken en minder kan ik er dus niet om geven.

quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 20:55:

[...]

Nee hoor, maar ik begon goed, de ene begon moeilijk te doen en sommige anderen begonnen mee te zeiken en minder kan ik er dus niet om geven.

Zo weinig dat je elke keer de moeite neemt om dat te komen zeggen.
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 20:46:

[...]

*pleurt er een emmer water over*

Tieft op met die stinkende meuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Chiefseattle schreef op 05 december 2015 @ 20:52:

Kom maar bij mij hoor Webbie, wat een rotmevrouwen hier allemaal! Probeer je iets uit te leggen, gaan ze je allemaal dissen en waarom? Omdat ze lelijk zijn natuurlijk, daarom! Het is gewoon de kift want uit hoe je schrijft, maak ik op dat je een hele aantrekkelijke vent bent die beter verdient dan een tsunami aan penisnijdige zuurbommen. Ik snap hoe je je voelt want ze kunnen heel kwetsend zijn hoor. Kijk maar naar hoe overstuur je nu bent. Dikke voor je moed en lijden.

*sarcasme-modus uit*

Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interesseert wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...

*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 20:55:

[...]

Dat vond jij moeilijk doen? Gèrum, niet veel gewend hè?
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 20:59:

[...]

Je zou de idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, .aar of je jezelf daar een plezier mee doet...

*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Ik denk dat het je helemaal niet interesseert. Of zit ik er naast? Tis maar een gevoeletje hoor.

[...]

Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...

*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*De spellingscontrole staat ook uit.
Doe niet zo eng Moi, met je gevoeletje...
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 december 2015 @ 21:02:

[...]

De spellingscontrole staat ook uit.Echte mannen gaan bareback hè.

[...]

Je zou er idd ook vanuit kunnen gaan dat ik nu zwaar overstuur ben en dat het me enorm interresseerd wat zich hier net heeft afgespeeld, maar of je jezelf daar een plezier mee doet...

*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*InteResseerT
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:cochise schreef op 05 december 2015 @ 21:02:

Doe niet zo eng Moi, met je gevoeletje... Ik denk dat ik wat salie ingeademd heb.

[...]

*oeps, sarcasme modus vergeten aan/uit te schakelen*Je klinkt als mijn hysterische schoonzus.
Tjezus, wat vals
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 20:57:

[...]

Je ziet het voor je.

Lip stukbijten, proberen gevat te zijn. Smiley's neerzetten maar eigenlijk dol worden van frustratie...
Dubbel
quote:Moiren_ schreef op 05 december 2015 @ 20:57:

[...]

Zolang jullie er om vragen, waarom niet, je maar jezelf er alleen maar mee kennen hoe kortzichtig je bent.

Je kunt ook NIET net doen alsof je me kent!
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 21:05:

[...]

Zolang jullie er om vragen, waarom niet, je maar jezelf er alleen maar mee kennen hoe kortzichtig je bent.

Je kunt ook NIET net doen alsof je me kent! Hoe weet jij dat ik bijziend ben?
Ah, ben je er zo een: als vrouwen nee zeggen willen ze juist wel?
quote:MevrouwJack schreef op 05 december 2015 @ 21:04:

[...]

Je klinkt als mijn hysterische schoonzus.Jij ook!
Je slaat wartaal uit.

Kalmeer even.

Bel je moeder of zo.
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 21:05:

[...]

Je kunt ook NIET net doen alsof je me kent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven