Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 december 2015 om 21:29
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 21:28:
Ok, ik hoop dat jullie hier geen bezwaar tegen hebben, anders doe maar eventjes wegkijken voor de zekerheid, uitloggen mag ook, maar het ik ga even wat tekentjes proberen met mijn toetsenbord, komt ie aan hé..

Kijk eens! Voor jou!
Ok, ik hoop dat jullie hier geen bezwaar tegen hebben, anders doe maar eventjes wegkijken voor de zekerheid, uitloggen mag ook, maar het ik ga even wat tekentjes proberen met mijn toetsenbord, komt ie aan hé..
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
zaterdag 5 december 2015 om 21:50
quote:cochise schreef op 05 december 2015 @ 21:18:
Echt Webslurfer, waarom? Waarom?
Oh, das simpel, die Nouschi (ofzoiets) begon in haar eerste post tegen mij al arrogant/negatief over het feit dat ik in een appelazijn topic heb gepost, die posten van haar die daar op volgden waren zelfs nog veel minder zeggend, toen ik daarna vervolgens kenbaar maakte dat ik die vrouw heb geblocked begonnen er ineens meer moeilijk te doen, door mijn verward ogende posten dachten diezelfde personen dat ze succes hadden, maar ondertussen heb ik het forum en diens bezoekers beoordeeld.
Dus zodoende, het is maar dat ik weet waar ik aan toe ben.
Echt Webslurfer, waarom? Waarom?
Oh, das simpel, die Nouschi (ofzoiets) begon in haar eerste post tegen mij al arrogant/negatief over het feit dat ik in een appelazijn topic heb gepost, die posten van haar die daar op volgden waren zelfs nog veel minder zeggend, toen ik daarna vervolgens kenbaar maakte dat ik die vrouw heb geblocked begonnen er ineens meer moeilijk te doen, door mijn verward ogende posten dachten diezelfde personen dat ze succes hadden, maar ondertussen heb ik het forum en diens bezoekers beoordeeld.
zaterdag 5 december 2015 om 21:53
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 21:50:
[...]
Je ken de mensen toch niet persoonlijk laat het los heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik erachter kwam dat forummers mijn brood niet betalen. Lul gezellig mee of ga lekker ergens anders forummen.
[...]
zaterdag 5 december 2015 om 21:54
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 21:50:
[...]
Joh, laat ze in die waan. De vrouwtjes hebben helemaal niet door dat we ze zó in gaten hebben.
[...]
zaterdag 5 december 2015 om 22:00
quote:Ttass28 schreef op 05 december 2015 @ 21:53:
[...]
Je ken de mensen toch niet persoonlijk laat het los heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik erachter kwam dat forummers mijn brood niet betalen. Lul gezellig mee of ga lekker ergens anders forummen.Normaal gesproken sauwel ik ook gewoon lekker mee, maar kreeg er daarstraks geen gelegenheid voor, nu hoeven diezelfde drammers en dreiners het niet eens meer te proberen, komt toch niks van terecht.
[...]
Je ken de mensen toch niet persoonlijk laat het los heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik erachter kwam dat forummers mijn brood niet betalen. Lul gezellig mee of ga lekker ergens anders forummen.Normaal gesproken sauwel ik ook gewoon lekker mee, maar kreeg er daarstraks geen gelegenheid voor, nu hoeven diezelfde drammers en dreiners het niet eens meer te proberen, komt toch niks van terecht.
zaterdag 5 december 2015 om 22:01
quote:Websurfer1974 schreef op 05 december 2015 @ 22:00:
[...]
Normaal gesproken sauwel ik ook gewoon lekker mee, maar kreeg er daarstraks geen gelegenheid voor, nu hoeven diezelfde drammers en dreiners het niet eens meer te proberen, komt toch niks van terecht.
Ik ben ook een pain in the ass geweest wellicht moet je het bij jezelf zoeken wat self searching zou niet verkeerd zijn heeft mij ook geholpen en nu kan ik lekker gezellig mee forummen.
[...]
Normaal gesproken sauwel ik ook gewoon lekker mee, maar kreeg er daarstraks geen gelegenheid voor, nu hoeven diezelfde drammers en dreiners het niet eens meer te proberen, komt toch niks van terecht.
zaterdag 5 december 2015 om 22:02
zaterdag 5 december 2015 om 22:10