Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 december 2015 om 20:50
quote:pomona-struik schreef op 09 december 2015 @ 20:48:
Ik heb net een drankje met appelazijn op, gatverdamme wat goor! Zure shit!Waarom drink je dat?
Ik heb net een drankje met appelazijn op, gatverdamme wat goor! Zure shit!Waarom drink je dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 9 december 2015 om 20:51
quote:hatsetats schreef op 09 december 2015 @ 20:46:
[...]
Als een koloniaal uit zn gulp, echt. Niet te harden mijn uitzweetstinklucht.Maar als je van elkaar houdt 'stinkt' toch niets? Althans, dat las ik vandaag in een topic over nieuwe lover die het had over de geur down under.
[...]
Als een koloniaal uit zn gulp, echt. Niet te harden mijn uitzweetstinklucht.Maar als je van elkaar houdt 'stinkt' toch niets? Althans, dat las ik vandaag in een topic over nieuwe lover die het had over de geur down under.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 9 december 2015 om 20:59
Ja Yasmijn I know..
Iemand op het forum zei dat het zo goed hielp tegen drankzucht en ik ben een alcoholist dus ik geloof en probeer bijna alles
Ik heb gewoon vervelende cravings weer, ik kan nog maar weinig. Hartfilmpje is gisteren gedaan, de fietstest ging niet door ivm mijn schijtheup, filmpje was in orde dus binnenkort krijg ik een brief.
Ben vandaag met kruk naar de jumbo gescharreld, de zon scheen en het was niet koud. En bij de Jumbo heb ik dus appelazijn gekocht.
Iemand op het forum zei dat het zo goed hielp tegen drankzucht en ik ben een alcoholist dus ik geloof en probeer bijna alles
Ik heb gewoon vervelende cravings weer, ik kan nog maar weinig. Hartfilmpje is gisteren gedaan, de fietstest ging niet door ivm mijn schijtheup, filmpje was in orde dus binnenkort krijg ik een brief.
Ben vandaag met kruk naar de jumbo gescharreld, de zon scheen en het was niet koud. En bij de Jumbo heb ik dus appelazijn gekocht.
woensdag 9 december 2015 om 21:00
quote:Oudblond schreef op 09 december 2015 @ 20:51:
[...]
Maar als je van elkaar houdt 'stinkt' toch niets? Althans, dat las ik vandaag in een topic over nieuwe lover die het had over de geur down under.Hoeveel ik ook van mezelf hou, ik ruik echt wel dat ik stink als een bunzing. En meneet Tats ruikt het ook hahahaha
[...]
Maar als je van elkaar houdt 'stinkt' toch niets? Althans, dat las ik vandaag in een topic over nieuwe lover die het had over de geur down under.Hoeveel ik ook van mezelf hou, ik ruik echt wel dat ik stink als een bunzing. En meneet Tats ruikt het ook hahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 9 december 2015 om 21:07
woensdag 9 december 2015 om 21:11
woensdag 9 december 2015 om 21:23
woensdag 9 december 2015 om 22:14