Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 december 2015 om 17:47
quote:Moiren_ schreef op 19 december 2015 @ 17:33:
Ik weet niet. Nu is het weer dat dat meisje hem een hoek had moeten verkopen. Bij angst heb je 3 reacties, vechten, vluchten of bevriezen.
Ik heb op mijn werk dagelijks met geweld te maken, maar bij seksueel geweld bevries ik. Het is zo makkelijk om te zeggen wat een ander had moeten doen.
Dat de TO verder nogal dramatisch doet is inmiddels forumtraditie denk ik Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar natuurlijk vecht niet iedereen terug die met seksueel geweld te maken heeft.
Ik weet niet. Nu is het weer dat dat meisje hem een hoek had moeten verkopen. Bij angst heb je 3 reacties, vechten, vluchten of bevriezen.
Ik heb op mijn werk dagelijks met geweld te maken, maar bij seksueel geweld bevries ik. Het is zo makkelijk om te zeggen wat een ander had moeten doen.
Dat de TO verder nogal dramatisch doet is inmiddels forumtraditie denk ik Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar natuurlijk vecht niet iedereen terug die met seksueel geweld te maken heeft.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 19 december 2015 om 17:50
quote:doornroosje9 schreef op 19 december 2015 @ 17:47:
[...]
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar natuurlijk vecht niet iedereen terug die met seksueel geweld te maken heeft.
De keren dat ik daar las lees ik steeds dat het kind dit had moeten doen en dat had moeten doen. Zo flauw, dat zeg je toch ook niet tegen je eigen dochter?
Het is gewoon knoppen indrukken, zodat ze los gaat. Helemaal prima, aar deze keer gaat het wel ten koste vaneen kind.
[...]
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar natuurlijk vecht niet iedereen terug die met seksueel geweld te maken heeft.
De keren dat ik daar las lees ik steeds dat het kind dit had moeten doen en dat had moeten doen. Zo flauw, dat zeg je toch ook niet tegen je eigen dochter?
Het is gewoon knoppen indrukken, zodat ze los gaat. Helemaal prima, aar deze keer gaat het wel ten koste vaneen kind.
zaterdag 19 december 2015 om 17:52
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 december 2015 @ 17:39:
[...]
Moet ik Solo even appen dat ze hier voorlopig weg blijft? Eén forumdrama is meer dan genoeg.Doe maar. Stomme blauwe blokkendoos. Nu moet ik met een fabrikant gaan bellen voor een oplossing. Zorg dat je shit op orde is en zo niet, regel het dan voor mij. Het gaat niet om een snijplank van 3 euro ofzo.
[...]
Moet ik Solo even appen dat ze hier voorlopig weg blijft? Eén forumdrama is meer dan genoeg.Doe maar. Stomme blauwe blokkendoos. Nu moet ik met een fabrikant gaan bellen voor een oplossing. Zorg dat je shit op orde is en zo niet, regel het dan voor mij. Het gaat niet om een snijplank van 3 euro ofzo.
zaterdag 19 december 2015 om 18:05
quote:doornroosje9 schreef op 19 december 2015 @ 16:06:
Wachten op Solo hoor!
Ik ben er, maar moet allejezus veel bijlezen, dus even geduld nog.
Die van Ei kan wel wat verlenging gebruiken trouwens.
Wachten op Solo hoor!
Ik ben er, maar moet allejezus veel bijlezen, dus even geduld nog.
Die van Ei kan wel wat verlenging gebruiken trouwens.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 december 2015 om 18:05