Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik werk ook, alleen valt mijn vrije dag gunstig dus korte weken. En het is loeidruk, dus vakantie, neuh.
Ik heb alleen vakantie als ik alleen op vakantie ga. En da's helaas niet zo vaak.
Ik heb er al weer wat op zitten: puin geruimd (vaat van gisteravond, twee tassen boodschappen opgeruimd, tassen en schoenen in de hal opgeruimd) was gevouwen en opgeruimd, eerste was er weer in, bed opgemaakt, bureau opgeruimd. Nu ff koffie, dan even swifferen en en de keuken ff dweilen, wc soppen, bad en wastafel ff een doekje. Dan knallen in de sportschool en de rest van de dag op de bank met Sissi.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 08:51:

Baby heeft uitgeslapen tot 8.15! Interessante post direct na je vorige. Ik neem maar aan dat dat uitslapen van de baby niet komt door de nuttige tips die je hier op Viva hebt gekregen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:00:

[...]

Die TO staat me niet aan, dus dan haak ik gelijk af bij een oproep die zij hier plaatst.

Zelfde gevoel hier over de TO.

En ik vond het maar vaag. Wat moet er nu concreet gebeuren? Pssst pssst strafbaar maken? Wie gaat dat handhaven?
Ik heb al gemediteerd, een stuk geschreven, een was in de wasmachine. Ga zo even kijken wat ik de komend week wil eten, zodat ik morgen al mijn boodschappen kan halen. Dan avondeten voorbereiden en vanmiddag lekker een stuk wandelen.

Vanavond weer een paar afleveringen Homeland.
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 09:00:

Ik heb alleen vakantie als ik alleen op vakantie ga. En da's helaas niet zo vaak.Heb je wel eens een dagje voor jezelf?
Ik heb altijd vakantie, behalve tijdens de schoolvakanties.
quote:Solomio schreef op 20 december 2015 @ 09:01:

[...]

Interessante post direct na je vorige. Ik neem maar aan dat dat uitslapen van de baby niet komt door de nuttige tips die je hier op Viva hebt gekregen. Neuh, baby doet hier aan willekeur en negeert alle nuttig opgevolgde tips
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 09:05:

[...]

Neuh, baby doet hier aan willekeur en negeert alle nuttig opgevolgde tips Leermomentje: tips zijn zelden nuttig.
Heeft iemand van jullie wel eens "Op zoek naar de verloren tijd" van Proust gelezen? Ik zit te twijfelen of ik het zal lezen, op zich lijkt het me wel mooi, maar ook een hele kluif.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:03:

[...]

Heb je wel eens een dagje voor jezelf?

Zelden. Dit najaar ben ik wel naar Limburg geweest waar ik 's avonds oppas heb en dus lekker naar wat vrienden kon.

En gisteren zou ik eindelijk weer een avond voor mezelf hebben gehad. De anderen zouden naar de film en feestjes. Maar toen kreeg De Zoon een paar clusters.
quote:Solomio schreef op 20 december 2015 @ 09:06:

[...]

Leermomentje: tips zijn zelden nuttig. Wat op zich wel weer een prima tip is!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:07:

Heeft iemand van jullie wel eens "Op zoek naar de verloren tijd" van Proust gelezen? Ik zit te twijfelen of ik het zal lezen, op zich lijkt het me wel mooi, maar ook een hele kluif.Dat moest ik even googlen. Dus nee, dat heb ik niet gelezen.
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 09:10:

[...]

Wat op zich wel weer een prima tip is!Tuurlijk, mijn tips zijn een uitzondering op mijn eigen regel.
quote:Solomio schreef op 20 december 2015 @ 09:06:

[...]

Leermomentje: tips zijn zelden nuttig. Inderdaad
Niet gelezen Wollenstonecraft!

Solo: dat wisten we toch al?!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:03:

Ik heb al gemediteerd, een stuk geschreven, een was in de wasmachine. Ga zo even kijken wat ik de komend week wil eten, zodat ik morgen al mijn boodschappen kan halen. Dan avondeten voorbereiden en vanmiddag lekker een stuk wandelen.

Vanavond weer een paar afleveringen Homeland.Ledigheid is des duivels oorkussen zoals mijn pa altijd zei.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:07:

Heeft iemand van jullie wel eens "Op zoek naar de verloren tijd" van Proust gelezen? Ik zit te twijfelen of ik het zal lezen, op zich lijkt het me wel mooi, maar ook een hele kluif.

Nee, niet gelezen.

Maar 7 delen hoef je niet achter elkaar uit te lezen toch?

Ik heb de serie van the dark tower van S.King allemaal gelezen maar het was een project van een jaar ofzo.
Ik heb het ook niet gelezen, lijkt me dat je er wel even zoet mee bent!
3069 reacties...
quote:yette schreef op 20 december 2015 @ 09:09:

[...]

Zelden. Dit najaar ben ik wel naar Limburg geweest waar ik 's avonds oppas heb en dus lekker naar wat vrienden kon.

En gisteren zou ik eindelijk weer een avond voor mezelf hebben gehad. De anderen zouden naar de film en feestjes. Maar toen kreeg De Zoon een paar clusters.Dat is jammer Yette. Is toch ook nodig, lijkt me, dat je als moeder af en toe ook even tot jezelf kunt komen.
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 09:22:

3069 reacties...De mods slapen lekker uit
quote:SaveTheDay schreef op 20 december 2015 @ 09:17:

[...]

Nee, niet gelezen.

Maar 7 delen hoef je niet achter elkaar uit te lezen toch?

Ik heb de serie van the dark tower van S.King allemaal gelezen maar het was een project van een jaar ofzo.Dat klopt, ik denk dat mijn vader deze boeken wel heeft, ik zal vandaag vragen of ik deel 1 kan lenen, dan kijk ik wel hoe het bevalt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 09:26:

[...]

Dat klopt, ik denk dat mijn vader deze boeken wel heeft, ik zal vandaag vragen of ik deel 1 kan lenen, dan kijk ik wel hoe het bevalt.Niks fijner dan je verliezen in een goed verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven